דף הבית בידור ופנאי קולנוע מהיר ועצבני 5 לצפייה ישירה
מהיר ועצבני 5 לצפייה ישירה
bob 04/05/11 |  צפיות: 11082

פרק החמישי בסדרת הפעולה, מהיר ועצבני 5 בכיכובה של גל גדות, הכניס לא פחות מ-83 מיליון דולר.

ארבעה חודשים חיכתה הוליווד לשובר הקופות המפלצתי הראשון של 2010, וכשזה קרה סוף כל סוף, הוא הגיע בענק. וכך, "מהיר ועצבני 5"כבש השבוע את הפסגה עם הכנסות של 83.6 מיליון דולר. זוהי פתיחה חזקה בכמעטעשרה מיליון דולר מאשר זו שהיתה לפני שנתיים לפרק הרביעי בסדרה, ומרשיםמכך - הסכום הזה גדול יותר גם מן הההכנסות המצטברות של שני הספתחיםהמובילים עד כה בשנה זו, אלה של "רנגו" (39.2 מיליון דולר) ושל "הופ ארנב"(37.5 מיליון דולר). ואם כל זה לא מספיק, הרי שאם נוסיף לכך את ההישגים של "מהיר ועצבני 5" מעבר לים, הוא בסך הכל אגר לקופתו כ-500 מיליון דולר.


כל זה לא שגרתי בעיקר אם מתחשבים בהיסטוריה של "מהיר ועצבני 5":כזכור, הפרק השלישי שלה הופק ב-2006 בלי הכוכבים המקוריים, וין דיזל ופולווקר, והכניס 70 מיליון דולר בלבד בארצות הברית. באותה תקופה נראה היה כיהסדרה תבוא אל סופה העגמומי בדיוק כפי שקרה בעבר לסדרות סרטים רבות אחרות,אבל למפיקים שלה היה בה אמון. הם החזירו את וין דיזל ופול ווקר לפרקהרביעי, והשניים הרימו אותה מחדש. עכשיו הצטרף לצמד גם דווין ג'ונסון(לשעבר "דה רוק") והוא הפך את הקימה לתחייה לרנסס הקולנועי המרשים של השניםהאחרונות.

אז איך זה שסדרת "מהיר ועצבני 5"אהודה כמעט כמו החתונה המלכותית? ובכן, נראה שהיא פשוט התפרצה לאוטוסטדרהפתוחה. בשנים האחרונות השתלטו על השוק מוצרי פנטזיה וכוחות-על המיועדיםבעיקר לקהל הנערים, ונוצר חסך בסרטי פעולה המיועדים לגברים שאינם גיקים."מהיר ועצבני 5" משלב היטב בין מירוצי מכוניות, זיעה ואדרנלין, מאצ'ואיזםובחורות יפות (ובהן גל גדות), וכך מספק לקוראי "בלייזר" את כל מה שחלמועליו. נוסף לכך, ההתמדה של ווקר, דיזל וג'ונסון איפשרה להם בסופו של דברלמלא את הוואקום שהותירו שוורצנגר, וויליס וסטאלון, ונכון לכרגע הם כוכביהפעולה היחידים בסביבה. לארץ יגיע הסרט ב-11.5, ואז נוכל להריע גם כןלביצועיה של גדות.

אז אם אתם באמת רוצים לצפות עדיין בסרט מהיר ועצבני 5 לצפייה ישירה, צפו בו כבר עכשיו! אל תחכו! הדבר הגדול הבא כבר כאן.

לצפייה ישירה במהיר ועצבני 5 לחצו על הקישור הבא - מהיר ועצבני 5


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 bob


 


מאמרים נוספים מאת bob
 
מהיר ועצבני 5 לצפייה ישירה
04/05/11 | קולנוע
הפרק החמישי בסדרת הפעולה,מהיר ועצבני 5, בכיכובה של גל גדות, הכניס לא פחות מ-83 מיליון דולר. בואו וצפו בסרט מהיר ועצבני 5 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה כדי לגלות למה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI