דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים פרקטים לבית
פרקטים לבית
דלית גולן 06/05/11 |  צפיות: 3447

האם עבורכם הגינה הוא המקום שבו מארחים אנשים אחרים, או דווקא פינה שקטה ומבודדת למשפחה? האם אתם מעוניינים בגינה שאליה יוצאים כדי להירגע, או שזה דווקא המקום שבו אתם מוציאים את מרבית האנרגיה במשחקי ספורט? כיצד מרהטים חצר? איך מרצפים אותה אם בכלל ומהן האפשרויות הקיימות כיום בשוק?

אנשים מכלים הרבה זמן, מאמצים ולא מעט כסף בטיפוח החצר והבית - כל הזמן אנו שותלים, עוקרים ומחליפים, וגם צובעים, מתקנים, מרפדים וצובעים מחדש, מרהטים אותם במיטב הפריטים לנוחיות וליופי, קונים גאדג'טים שהופכים את חיינו לקלים והרבה יותר מהנים, משדרגים אותם בהדרגה כאשר הם הופכים למיושנים מדי והכל, למען נוכל להפיק את המיטב מסביבת המגורים, ליצור לעצמנו בית נעים.

לעיתים קרובות אנו מוצאים עצמנו זקוקים לקצת עזרה בבחירת בעלי מקצוע ומוצרים שונים לעיצוב הבית וחצרותיו. מעוניינים בעצות בנושא פרקט תלת שכבתי? צריכים פרקטים בצפון? לפניכם כמה טיפים:

- כאשר יוצאים לקנות דקים או פרגולות, רצוי מאוד לוודא שמבקשים עץ אשר הועבר תהליך אימפרגנציה. אימפרגנציה של העץ מונעת מזיקים שגורמים להירקבות של העץ מה ששומר על העץ לאורך זמן רב.

- דקים ובעיקר פרגולות אשר צבועות בגוונים טבעיים וכהים נשארות רעננות למשך זמן רב יותר מפרגולות שהצבעים שלהן מאוד בהירים, שדוהות במהרה.

- לפחות אחת לשנה טוב למשוח את הדקים בשיכבת שמן כדי לשמור על החומר ותורמת לאורך חייו.

- סכך חסין-גשם לריהוט גינה ולפרגולה יעזור מאוד להאריך את חייה ומאפשר את הישיבה תחתיה ויאפשר גם כאשר גשום.

- לניקוי פרקט עץ יש להיעזר בחומר ניקוי ייעודי ולשמור שלא להרטיב אותו, מכיוון שהעץ סופח נוזלים במהירות ונהרס.

- לפני שקונים מוצר חדש הכי משתלם לערוך סקר מוצרים, למען תדעו שקיבלתם את המוצר הכי שווה במחיר הטוב ביותר.

רוצים לקרוא עוד על פרקטים? מחפשים טיפים נוספים בתחום הדקים? עיינו באתר ריצוף דמוי פרקט שם תמצאו את כל המידע, כל המחירים וכל נותני השירות הכי טובים.עד הפעם הבאה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דלית גולן

אם את צריכים אינסטלטור 24 שעות ואם אתם רוצים בעלי מקצוע תוכלו למצוא את הכל כאן www.hdm.co.il



 


מאמרים נוספים מאת דלית גולן
 
צריכים רשת גדר?
30/09/12 | גינון
לחשוב על שיקולים אלה וזאת בשביל להתאים בצורה מקסימאלית את השערים לכל המשפחה. לא להתפשר על איכות- מומלץ להשקיע יותר בכדי לקבל

מחפשים קורס אבטחת מידע?
ואומנם זה רק משפט אך אלה לרוב מתבססות על האמת ממהרים לתואר? צאו לדרך!.

לבחור ריצוף אבן טבעית
30/09/12 | שיפוצים
באריח, שימוש לא נכון במלט ועוד. איש מקצוע יגלה בקלות את הנעשה ויתקן במהרה, מומלץ לוודא שאתם מגובים בכל הנוגע בחוזה מסודר, עם המחירים, חומרים ועמידה

מתכננים שיפוצים כלליים?
30/09/12 | שיפוצים
תוצאת השיפוץ. קבלן שיפוצים – המלצותיו: "מיומנות וניסיון של קבלן שיפוצים מהווה פיתרון קל, נוחות וכמובן המשתלם והשווה עבורכם." כמו שידוע, ניסיון וותק הם החשובים ביותר

תעריפי ביטוח חובה
30/09/12 | ביטוח רכב
אולי יש להם חוות דעת על סוכן טוב? אולי כן ואולי לא לא עולה לנסות. אתם יודעים, אנחנו ארץ

השכלה לעתיד
בזמננו כל אחד רשאי להרשם לקורס וללמוד את כל התחום מהשורש, ולצאת לשוק העבודה עם תעודה, כאשר בעלי הכישורים מראים את היכלות בשטח.

גגות רעפים
07/05/11 | שיפוצים
אם הזמנתם תיקון גגות רעפים בדקו אודות החומרים שמשמשים לתיקון הבעיה, יחד עם זאת כדאי להיות בבית בעת התיקון, בדקו את העבודה ואף לעשות בדיקה בסיום התיקון, כך תהיו בטוחים שאתם מקבלים עבודה יסודית.

להתכונן ללימודים
בימינו כל מי שרוצה יכול להרשם לקורס המתאים ולהתחיל ללמוד את התחום ללא ניסיון, לצבור את הידע הדרוש ולצאת לשוק עם הכשרה ביד, כאשר הטובים עושים הצלחה בשטח.

פרקטים לבית
06/05/11 | שיפוצים
לניקוי פרקט עץ יש להיעזר בחומר ניקוי ייעודי ולשמור שלא להרטיב אותו, מכיוון שהעץ סופח נוזלים במהירות ונהרס.

שיש אבן קיסר
06/05/11 | שיפוצים
מחליפים את הריצוף בבית? תמיד שימרו מספר חבילות של הריצוף לשם תיקונים או למקרה שתרצו להרחיב את השטח המרוצף באותו סוג מרצפות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI