דף הבית בידור ופנאי קולנוע בדרך לחתונה עוצרים בבנגקוק לצפייה ישירה
בדרך לחתונה עוצרים בבנגקוק לצפייה ישירה
strm 21/05/11 |  צפיות: 17005

הסרט בדרך לחתונה עוצרים בבנגקוק הינו המשך לקומדיה הקורעת וההיסטרית "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס" שסחפה את העולם בשנת 2009.
הפעם החבורה הולכת לחתונה של סטו אשר מתקיימת בבנגקוק (הם לא יכולים לעשות את החתונה במקום נורמלי יותר ?), באופן לא מפתיע ההיסטורייה חוזרת על עצמה.
ולמי שלא ראה את הסרט "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס", אז בסרט הנ"ל החברה נוסעים לחתונתו של סטו בלאס ווגאס ולאחר מסיבת הרווקים הם מתעוררים בחדר בבית מלון עם נמר ובעיות גדולות כגון מאפיונרים, גייז וכו'.
אבל הפעם בסרט בדרך לחתונה עוצרים בבנגקוק לצפייה ישירה החבר'ה מגלים שהבעיות שהיו להם בווגאס מתגמדות לנוכח הבעיות הנוכחיות שלהם. סרט מומלץ וקורע למשפחה כולה.

לסרט הראשון קראו באנגלית The Hangover, אז באופן לא מפתיע - לסרט השני קוראים בשפה האנגלית The Hangover Part II.
השחקנים אשר מגלמים את הדמויות בסרט הזה הינם: בראדלי קופר , ג'סטין בארטה , זאק גליפיאנקיס , קן ג'ונג , אד הלמס , ליאם ניסן , ג'יימי צ'אנג , ג'ולייט לואיס , טוד פיליפס , מייק טייסון  וביל קלינטון.

הסרט בדרך לחתונה עוצרים בבנגקוק ייצא לאקרנים בארץ בתאריך 26/05/2011 (הקרנת בכורה).


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 strm


 


מאמרים נוספים מאת strm
 
יעד סופי 5 לצפייה ישירה
05/07/11 | קולנוע
הסרט החמישי בסדרת הסרטים שלעולם לא נמאס לראות. למי שלא מכיר סדרת הסרטים "יעד סופי" היא ז'אנר בין סרט אימה ולבין סרט מתח עתיר שבחים בעל עלילה המותירה את הצורה במחשבות גם לאחר הצפייה בסרט.

סופר 8 לצפייה ישירה
05/07/11 | קולנוע
סופר 8 לצפייה ישירה הינו סרט מבית היוצר של סטיבן ספילברג והבמאי ג'יי ג'יי אברהמס. בסרט צפוי להיות סצנות שונות בין סצנות פעולה, מדע בדיוני ואימה. מכולם יוצא הסרט עם עלילה מרתקת ביותר שמביאות לסרט סופר 8 לצפייה ישירה הרבה ביקורות שונות.

בדרך לחתונה עוצרים בבנגקוק לצפייה ישירה
21/05/11 | קולנוע
הסרט בדרך לחתונה עוצרים בבנקוק לצפייה ישירה הינו המשך לקומדיה הקורעת וההיסטרית "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס" שסחפה את העולם בשנת 2009.
הפעם החבורה הולכת לחתונה של סטו אשר מתקיימת בבנגקוק וההסטוריה חוזרת על עצמה.


שודדי הקאריביים 4 לצפייה ישירה
18/05/11 | קולנוע
שודדי הקאריביים 4 לצפייה ישירה: זרמים זרים (באנגלית: Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides) הינו סרט הרפתקאות מבית היוצר של דיסני הפקות, זהו הסרט הרביעי בסדרת סרטי שודדי הקאריביים.

סרטים לצפייה ישירה ברשת האינטרנט
07/05/11 | קולנוע
שימוש סרטים לצפייה ישירה - לכל אדם ישנם סדרי עדיפויות שונים, תחביבים שונים ופרטים המעסיקים אותו במשך הזמן. פעילות אחת שניתן להגיד שמשותפת לרוב האוכלוסייה היא צפייה ישירה בסרטים בזמן הפנוי, צפייה שלעיתים מתחילה כאמצעי להעברת הזמן ובהמשך כתחביב לכל דבר.

מהיר ועצבני 5 לצפייה ישירה
30/04/11 | קולנוע
הסרט מהיר ועצבני 5 לצפייה ישירה אשר יצא בתאריך ה12/05/11 לאקרנים בישראל מגולל את הסיפור של חברותו של דומיניק (מגולם על ידיי וין דיזל), הפעם דום ובריאן (פול ווקר) נמלטים מידי החוק עקב סיכסוך עם המשטרה וה- FBI מפני שהם התעסקו עם סחר בסמים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI