דף הבית קניות וצרכנות השוואת מחירים כמה עולה חתונה כפרית
כמה עולה חתונה כפרית
יעל מלמד 22/05/11 |  צפיות: 3719

היום הגדול מתקרב? מה אתם יודעים על חתונות? עכשיו עליכם לקרוא על כלל הסודות בעלי החשיבות בתחום אירועים בארץ... את מוזמנת לעשות היכרות עם העולם הגדול של החתונות והארועים: אולמות אירועים, עיצוב מקצועי ובר!

כבר השגתם גן אירועים לחתונה?

הפרט הראשון שצריך להדאיג אתכם, הוא כמובן אולם הארועים בו יתקיים האירוע. יש סיכוי שזה יהיה אולם אירועים, וייתכן וזה יהיה מקום פתוח. רק אחרי בחירת מקום החתונה, יהיה אפשרי לתכנן את תאריך החתונה, סגנון הארוע ואף לבחור את כל הפרטים החשובים שיעזרו לעשות את ערב החתונה לחוויה מוצלחת. מוכנים להתחיל לארגן?

על פי איזה קריטריונים מחליטים על אולם אירועים? צריכים בדחיפות אירועים בטבע?

זוגות רבים מתלבטים רבות לפני שמחליטים, ויש לכך סיבה. רבים נבדלים האחד מן השני בכל מיני פרמטרים; כמות המוזמנים שאפשר להכניס, התאורה, אופן ההגשה וכמובן המיקום הגיאוגרפי בארץ. תמיד עדיף לקבוע מראש איזו חתונה אתם שואפים לארגן, זה יקל עליכם בחיפוש אחר המקום המושלם…

אם אתם מגיעים לגן אירועים בשביל להתרשם בעצמכם, מומלץ לשים לב לפרטים אלה: השטח נראה נקי ומצוחצח? האם השטח בכלל יספיק לכל האורחים? כמה בדיוק מגישים יעבדו באירוע? איש אינו מעריך עכברים שמסתובבים בין האורחים או, למשל, מקום עם רמת שירותיות נמוכה... כדי להימנע מפאדיחות כשכבר יהיה מאוחר מידי, ודאו שאתם זוכים במענה לשאלות הכי חשובות!

אל תטעו בבחירה הזאת!

את היום שלכם תעברו פעם אחת ויחידה (זו לפחות השאיפה...), לכן אין מקום לפאשלות. כיצד מארגנים זאת נכונה? קודם כל -לא להסכים להתפשר על הדברים החשובים לכם! כלומר, בהנחה ואתם חולמים על גן אירועים מנקר עיניים, אז אין סיבה לא לקבל בדיוק את זה…

ומה הלאה?

אם כבר השגתם אולם חתונה - אתם יכולים לחשוב לעומק על הדברים הקטנים. לדוגמה עיצוב חתונות... אם עדיין לא ידעתם על קיום התחום, אז תדעו לכם שזו אמנות לכל דבר. עם כמה אנשי מקצוע המתמחים בעבודות עיצוב ונוי, אפשר ממש בקלות לגרום לכך שהאירוע שתחגגו יהיה הכי מרשים ואוריגינאלי. בעזרת שימוש בכיסאות מעוצבים, לדוגמא, אפשר בלי בעיה לשדרג בקלות את סביבת הארוע. האורחים שלכם שיגיעו לאירוע יחושו ממש מההתחלה שזה בעצם איזשהו אירוע לא מהעולם הזה ויהנו באופן שעוד לא יצא להם בעבר... זו יכולה להיות החתונה שלך!

רק לאחר שגמרתם לעצב ולעטר, אפשר באמת לחשוב על דברים נוספים…

לאנשים רבים כנראה יצא פעם לבוא לארוע. ארועים שכאלה הם תמיד מאוד דומים - פיסות מזון חשודות, שתייה זולה וגימיקים חרושים. על מנת לארגן מסיבה מסוג שונה, יש צורך בקמצוץ השקעת משאבים ואפילו חדשנות. רק כך ימשיכו להזכיר את האירוע שהרמתם גם עוד שנים מעכשיו... חייבים למצוא חתונות בטבע?

מה עושים עם האוכל?

בעבור אנשים מסוג מסוים הפרט הכי מעניין הוא האוכל שתגישו בחתונה. ההחלטה על סוג הקייטרינג יש לה השפעה רבה על הזיכרונות מהחגיגה הזו, לכן אי אפשר להקל ראש בהחלטה הזו. כדאי להשתדל ללכת על אוכל באמת טוב וצלחות במימדים סבירים. אין מישהו שבאמת רוצה איזשהו אוכל רקוב או כזה שבא בצלחות מיניאטוריות. מאוד שווה להשקיע עוד כמה שקלים בשביל שהמזון שתגישו יהיה מצוין ומשביע!

ומה עם חתונה כפרית? דיגיי עדיין לא בחרתם?

אחרי שהאכלתם את כל האורחים, ניתן לבדר אותם, וקיימות שפע של שיטות להשגת מטרה זו. קודם כל, אי אפשר לדבר על מסיבה אמיתית ולא לדבר על מוסיקה. לא רוצים לבחור איזשהו דיגיי מומחה? בעזרתו ניתן לשמח ולהקפיץ את האורחים במשך כל המסיבה... אתם צריכים להיסגר מראש על ז'אנר מוסיקה שאתם אוהבים, ואת הדברים האחרים יבצעו עבורכם.

עם המידע שנמצא פה, ארגון ותכנון חתונה מוצלחתיהיה פשוט מאוד... לטיפים טובים ועוד אינפורמציה - אתם מוזמנים להקליק על הלינק הבא http://www.makom-bateva.co.il/. אז קדימה, תתחילו לתכנן!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יעל מלמד


 


מאמרים נוספים מאת יעל מלמד
 
כמה עולה דשא טוב
27/11/11 | גינון
לכן, אין מנוס אלא להתייעץ עם מומחים בנוגע אופן השימוש היעיל של שטח הגינה שלכם, ולעשות בדיקה של סוג הקרקע

מחפש מעצבי פנים בצפון?
27/11/11 | שיפוצים
ברוב המקרים אין בידינו את הידע, הניסיון המעשי, או הכוח לדאוג לכל הפרטים הקטנים - ולכן במקרים כאלה אנו קוראים לאדריכלים ובעלי מקצוע לשירות.

לימוד הנדסה - בואו להגשים חלום
אתם מוכרחים להשקיע מחשבה במה ללמוד. הסיבה לזה מאוד פשוטה, שכן הבחירה הזו תשפיע על החיים שלכם באופן ניכר.

עלויות הובלה באזור המרכז
קחו את המעבר בקלות. הרבה אנשים עוברים ממקום אחד למשנהו מסיבות משמחות כגון שדרוג למשרד גדול בסביבה טובה יותר או כשסיימו לשפץ את הבית.

איפה כדאי ללמוד תואר שני בליקויי למידה
אין מנוס אלא לחשוב טוב-טוב על החלטת סוג הלימודים. וזאת בגלל סיבה מאוד פשוטה, שכן הבחירה הזו משפיעה מאוד על חיינו.

אזעקות לעסק דגמים ומחירים
באמת כל אדם מכיר סיפור על שסבל מגניבות מתישהו במהלך חייו. במהלך העשורים האחרונים

התמודדות עם ליקויות למידה תואר שני
כושר התמדה, בסיס מקצועי ואיך לא - היכולת לקלוט מהר. בגלל זה, רצוי לחשוב בגדול - תתחילו להתפתח וללמוד, שכן זה יכול רק להועיל.

איך לבחור מעצבי פנים מובילים
26/11/11 | שיפוצים
אדריכלות היא תחום רחב מאוד אשר מתחלק לשלוש תת-קטגוריות: אדריכלות מבנים, עיצוב פנים הבית ואדריכלות נוף.

מחפשים עזרה לקראת בגרויות באלקטרוניקה?
כל יום שעובר לאחר סיום ביה"ס - יותר קשה להוציא תעודת בגרות. בגלל זה, כדאי להתחיל בתהליך כמה שיותר מהר. קל למצוא מספר גדול של מוסדות לימוד מוכרים שתוכלו להיעזר בהם.

פיתוח גינות שלב אחר שלב
26/11/11 | גינון
גינה ביתית היא לא רק כמה עצים, מדובר גם על פסלים, מזרקות ואפילו גופי תאורה מיוחדים. זהו החלק הכי מהנה כי עכשיו באפשרותכם ללכת ולבחור פעמונים לגינה ולהפוך את מרחב הגינה לגן מקסים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI