דף הבית קניות וצרכנות השוואת מחירים מזגני אלקטרה ומזגני תדיראן כנראה הפופלרים מכולם.
מזגני אלקטרה ומזגני תדיראן כנראה הפופלרים מכולם.
ofiraroya 08/06/11 |  צפיות: 4605

התקנתמזגן איננה מסוג המשימות שניתן לבצע לבד. כדי להתקין מזגן נחוץ טכנאימזגניםמקצועי, והשאלה הנשאלת היא – באיזה טכנאי מזגנים נבחר.  האם נבחר קודם כלאת סוג המזגן, נקנה אתהמזגן ונקבל שירות של התקנת מזגן מאת החברהובאחריותה? או האם נבחר מתקיןמזגנים (מן הסתם, לפי המלצה) ונטיל עליו אתהמשימה של רכישת מזגן והתקנתו.

חלקי החילוף של מזגני אלקטרה ומזגני תדיראן תמיד נשארובמחירים סבירם אשר נותנים לטכנאי המזגנים אפשרות להעניק מחיר תיקון הוגןללקוח וגם נותן יתרון שיווקי ורצון לעבוד רק עם מזגני אלקטרה ותדיראן.

מזגני אלקטרה ומזגני תדיראן כנראה המזגנים הנמכרים הטובים והאמינים ביותר בישראל.כמו כן גם על ידי מתקני מזגני אלקטרה ומתקני מזגני תדיראן אשר נהנים גם הם משירות הולם ויחס אדיב ואפילו זימון להשתלמויות בחברהבמימון מלא של מתן רישום למתקין מוסמך.הבדל גדול ניכר באופן הנדסת הפלסטיקההמעולה של מזגני תדיראן ומזגני אלקטרה .


מזגנים ללא תכנולוגית אינוורטר פועלים כאשר המדחס הצרכן המרכזי של החשמל עובד בתפוקה מלאה גם כאשר אין לכך צורך והתוצאה תהיה ביזבוז אנרגיה ושינויי טמפרטורה קיצוניים

אינוורטר- תפוקה משתנה  באופן אוטומטי להתאמה בתפוקה מינימלית הנדרשת בחדר.

מסקנה: משתלם מכל בחינה אפשרית להשקיע במזגני אינוורטר מבחינת צריכת חשמל מיזוג אחיד וכמובן שקט מופתי בכל הפעלה.

מזגני האינוורטר של תדיראן Carrier מעניקים הרגשת נוחות בחדר כמו כן טמפ' מדוייקת ויציבה בהתאם לבחירת הלקוח.

למזגני האינוורטר יכולת שמירה על רמת לחות יציבה ונעימה בחדר.

וכמובן  הכי חשוב אמינות גבוהה ואורך חיים.

מניסיוני כלקוח וגם כקבלן למזגני אלקטרה ממליץ לכם/לכן לבחור תמיד באיכותללא פשרות בעלויות נוספות אשר הכרחיות וברורות לחלק קטן לצערי מהלקוחותבישראל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ofiraroya


 


מאמרים נוספים מאת ofiraroya
 
מזגני אלקטרה ומזגני תדיראן כנראה הפופלרים מכולם.
מזגני אלקטרה ומזגני תדיראן כנראה המזגנים הנמכרים הטובים והאמינים ביותר בישראל.כמו כן גם על ידי מתקני מזגני אלקטרה ומתקני מזגני תדיראן אשר נהנים גם הם משירות הולם ויחס אדיב ללקוח ולמתקינים מורשים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI