דף הבית הודעות לעיתונות לימודים יום פתוח במכללה האקדמית לחינוך - אורנים
יום פתוח במכללה האקדמית לחינוך - אורנים
אילה 13/06/11 |  צפיות: 4961

יום פתוח – מכללת אורנים
מכללת אורנים מזמינה אותך להצטרף לנבחרת המובילה, ביום פתוח שייערך ביום שישי, 17.6
בין השעות  9:00-12:00

בואו להתרשם ממוסד אקדמי מוביל, בסביבה אקדמית גבוהה ותומכת על גבעה ירוקה סביב חורש טבעי יפהפה וצוות מרצים מהשורה הראשונה המעניק יחס אישי וכיתות לימוד קטנות.

במהלך היום יתקיימו מפגשים אישיים עם ראשי חוגים ,דיקנים ,אנשי מינהל וסטודנטים

בנוסף, יערכו סיורים בקמפוס


פטור מדמי הרשמה לנרשמים  במהלך היום הפתוח!

הסעות חינם ליום הפתוח ממרכזית המפרץ (צ'ק פוסט)ומרכז חורב (חיפה)

לפרטים נוספים – ניתן לפנות למרכז המידע וההרשמה בטל': 1800-30-10-80

·         על מנת לבדוק את מידת ההתאמה לתוכניות הלימודים, מומלץ להצטייד בתעודת בגרות/ציון פסיכומטרי ותעודה מזהה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אילה


 


מאמרים נוספים מאת אילה
 
שונאים ללמוד חשבון? ממש לא מבינים את שיעורי התורה?
פרופ' צביה מרקוביץ, ראש החוג לחינוך מתמטי במכללה האקדמית לחינוך אורנים פיתחה יחד עם גב' צ'רנה נשר, תוכנית לימודים חדשנית, המורכבת מבעיות מתמטיות שנלקחו מפרשות השבוע.

לא רק תירס חם - על אוכל בספרות ילדים
מכללת אורנים מציינת את יום ההולדת ה-102 של סופרת הילדים האהובה מרים רות ז"ל, באירוע רב משתתפים שיעסוק בנושא 'היה היה טעם – על אוכל בספרות ילדים'

להיות דולפין - יום עיון בנושא טיפול נפשי בסיוע בעלי חיים, מכללת אורנים
מכללת אורנים מציעה תוכנית לימודים ייחודית העוסקת בהקניית מיומנויות טיפוליות הנעזרות בבעלי חיים. זוהי תוכנית שיקומית/טיפולית המכשירה מטפלים לעבודה עם מטופל וחיית מחמד (לבחירת המטופל). התוכנית מיועדת לסטודנטים בתחום הפסיכולוגיה, פסיכותראפיה, זואולוגיה או ביולוגיה שעברו ראיון אישי לבדיקת התאמתם לנושא. את התוכנית מרכזות הפסיכולוגיות שרית לב בן דב וענבר בראל, המקיימות בשבוע הבא (27.1) יום עיון מרתק בנושא זה.

המרחב הציבורי – עכשיו באקדמיה ובאמנות במכללת אורנים
"הקורס הוא מעגל עיון והעמקה בשאלות שעלו במהלך הקיץ האחרון בקשר ליחס שבין המרחב הפרטי והציבורי, לעיצוב של המרחב הציבורי והסימנים ההופכים אותו שלנו או של אחרים. למשל הנוף הלשוני, השלטים והכתובות, מבנים והריסות, חורבות , גרפיטי, האוהל והמאהל, המעגל והמצעד ועוד. וגם, כיצד המרחב מגלם יחסי הון- שלטון, הפרטה, תפיסות לאומיות, זיכרון והשכחה ועוד.

תערוכת בוגרי המכון לאמנות - מכללת אורנים
17/07/11 | אמנות
בתערוכה עבודות ציור, פיסול, וידיאו, אנימציה, צילום והדפס, בכולן, שאלות ותכנים העוסקים בחברה הישראלית, מנקודת מבט אישית, ומתוך מודעות לבחירת השפה האמנותית. מן העבודות משתקף המבנה הייחודי של המכון לאמנות, המפגיש סטודנטים ממגזרים שונים ללימוד השיח האמנותי, התרבותי והביקורתי.

מכללת אורנים,חינוך,הוראה,תואר ראשון
"האתגרים העומדים בפני מחנכי המאה ה-21 מורכבים מאי פעם. משימתנו היא, להוות עבורם בית אקדמי – מקצועי המכשיר אותם להתמודדות זו".

יום הולדת 60 למכללת אורנים
שר החינוך מר גדעון סער, ברך ואמר כי המכללות לחינוך הוקמו עשור לפני המוסדות האקדמיים האחרים במדינת ישראל, והן מילאו תפקיד אידיאולוגי וחינוכי חשוב, "גם כיום," אמר השר, "תפקידה של אורנים שהכשירה מורים ומחנכים גדולים, לא הסתיים. אורנים מעצימה את החינוך בישראל, והיא הייתה ונשארה פורצת דרך."

Master Teaching בהוראה
"ייחודה של התוכנית המהפכנית", אומר נשיא המכללה, פרופ' יאיר קארו, "בכך שהיא מאפשרת לימוד משולב של תואר שני ותעודת הוראה על בסיס לימודי התואר הראשון, ובכך פותחת את הדלת בפני אקדמאים, בוגרי מקצועות שונים, חסרי תעודת הוראה, שהם בעלי רצון, יוזמה וחזון להשתלב במערכת החינוך ולחולל בה שינויים מבורכים."

על אהבה וחיות אחרות – סוגיית האהבה בטיפול נפשי
"אהבה הינה רגש מאד מיוחד. אהבה גורמת לנו לתחושה מאד נעימה במוח, לעיתים אפילו לערפול חושים, היא משנה התייחסות ולעיתים קרובות גם משנה התנהגות. יש הטוענים כי מותר האדם מן הבהמה ביכולתו לחוות רגשות, אך מה עם רגשות בבעלי חיים? האם מה שאנו רואים בהתנהגות בעלי החיים הוא האנשה שלנו? האם יש להם רגשות אמיתיים?"

יום פתוח במכללה האקדמית לחינוך - אורנים
13/06/11 | לימודים
מכללת אורנים מזמינה אותך להצטרף לנבחרת המובילה, ביום פתוח שייערך ביום שישי, 17.6 בין השעות 9:00-12:00 בואו להתרשם ממוסד אקדמי מוביל, בסביבה אקדמית גבוהה ותומכת על גבעה ירוקה סביב חורש טבעי יפהפה וצוות מרצים מהשורה הראשונה המעניק יחס אישי וכיתות לימוד קטנות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI