דף הבית תיירות ונופש בתי מלון השוואת מלונות יוקרה של רשת ישרוטל : רואיל ביץ' מול יערות הכרמל
השוואת מלונות יוקרה של רשת ישרוטל : רואיל ביץ' מול יערות הכרמל
אריק רון 03/07/11 |  צפיות: 2598

כאשר מחפשים יוקרה ואיכות כדאי לכם לשהות באחד ממלונות רשת ישרוטל המעניקה אירוח איכותי וייחודי. ברשת ישרוטל תמצאו תמיד את החופשה שחיפשתם, בין אם מדובר בחופשה משפחתית, רומנטית, או עסקית, בתי המלון של הרשת יספקו את המענה המושלם לכל אחד.

כיום מונה רשת ישרוטל 12 מלונות כאשר רוב המלונות ממוקמים באילת, עיר הנופש של ישראל. כמו כן ישנם מלונות בים המלח, מצפה רמון, בצפון ובתל אביב. מלונות רויאל ביץ' ויערות הכרמל הינם שניים ממלונות היוקרה הבולטים של ישרוטל.

אחוזת יערות הכרמל - הפינוק המושלם

אחוזת יערות הכרמל הינה אחוזת בריאות ייחודית המעניקה אירוח אקסקלוסיבי ומפנק. אחוזת יערות הכרמל שוכנת בלב הר הכרמל, מסביבה נוף ירוק של הר הכרמל ונוף מרהיב של הים התיכון. אחוזת יערות הכרמל נחשבת כאחוזת הספא הגדולה ביותר בישראל.

אחוזת יערות הכרמל תאפשר לכם להתנתק מחיי היום יום, מהמרוץ הבלתי פוסק של החיים ולתת לגוף ולנפש רגע להירגע ולהתפנק. בכדי לשמור על השקט והשלווה השוררים באחוזה, נאסרת כניסה של ילדים מתחת לגיל 16 והשהות מיועדת לזוגות בלבד, וכמו כן השימוש בטלפונים סלולאריים אסור בתחומי האחוזה.

באחוזת יערות הכרמל מגוון סוגי חדרים לבחירתכם, כאשר כולם מצוידים היטב לשהייה מושלמת. כמובן שהסוויטות באחוזה מהווים את גולת הכותרת מבחינת איכות החדרים כאשר בסוויטות אורן וצמרת מחכים לכם חדר שינה מפנק, סלון מרווח, פינת ישיבה ומרפסת שמש, כאמור כל החדרים באחוזה מיועדים לאירוח זוגות בלבד.

בסיס האירוח באחוזת יערות הכרמל הינו פנסיון מלא, והאוכל המשובח מוצע במסעדת הכרמל, מסעדת המלון, המגישה תפריט חלבי עד לשעות הצהריים ובערב תיהנו מאוכל בשרי איכותי.

ללא ספק היהלום שבכתר באחוזת יערות הכרמל הינו מתחם הספא המפואר והאיכותי המציע מעל ל-60 טיפולים לגוף ולנפש, בריכות שחייה, חדר כושר, חמאם טורקי, סאונות, ג'קוזי, סולריום ועוד.

מלון רויאל ביץ' - מלון הדגל באילת

מלון רויאל ביץ', מלון הדגל של רשת ישרוטל באילת, הינו מלון פאר אקסקלוסיבי המעניק חווית אירוח מעולם אחר. כל העולה בדמיונכם מחכה לכם במלון רויאל ביץ', חדרים מפוארים, אוכל משגע, מגוון פעילויות ועוד. מלון רויאל ביץ' שוכן בחופה הצפוני של אילת, בלב הטיילת, במרכז העניינים והבילויים.

מלון רויאל ביץ' כולל 363 חדרים והסוויטות המעוצבים עד הפרט האחרון בכדי להפוך את חופשתכם לחוויה עילאית ובלתי נשכחת. כל חדרי המלון כוללים מיטה זוגית king size, אמבטיה מפוארת, פינת ישיבה ומרפסת שמש המשקיפה לעבר נוף מרהיב של הים האדום או הרי אדום.

הסוויטה הנשיאותית, היהלום שבכתר במלון רויאל ביץ', כוללת סלון וחדר שינה מרווחים, מערכת קולנוע ביתית, חדר אמבטיה מפואר, פינת אוכל וכמובן מרפסת שמש ענקית ובה ג'קוזי חיצוני מקורה להנאה זוגית מושלמת.

כאורחי מלון רויאל ביץ' מובטח לכם כי לא תישארו רעבים אפילו לרגע אחד קטן, מסעדת ויסטה, מסעדת המלון המרכזית מציעה אוכל גורמה משובח, לובי הטרקלין הים האדום יגיש ארוחות קלות, ובטיילת רויאל תיהנו ממגוון מסעדות איכותיות: במסעדת ראנץ' האוס תתענגו על מגוון מנות בשריות איכותיות, אוכל סיני מחכה לכם במסעדת וונג'ס גריל, ולאהובי האוכל האיטלקי מצפה בכיליון עיניים מסעדת לה קוצ'ינה.

במתחם מלון רויאל ביץ', בריכות שחייה, חוף ים פרטי המיועד לאורחי המלון וכמובן מתחם הספא היוקרתי של יערות הכרמל המציע מגוון טיפולים, ומתקני ספא מפנקים להנאתכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אריק רון


 


מאמרים נוספים מאת אריק רון
 
השוואת מלונות באילת : קלאב הוטל אילת מול קלאב מד אילת
18/07/11 | בתי מלון
ישנו מגוון רחב של מלונות באילת, החל ממלונות בדירוג שלושה כוכבים ואכסניות ועד למלונות יוקרה ופאר, שניים מהידועים במלונות אילת המעניקים נופש ייחודי וקסום הינם מלונות קלאב מד אילת וקלאב הוטל.

השוואת מלונות ישרוטל באילת : מלון אגמים אילת מול המלך שלמה אילת
07/07/11 | בתי מלון
אילת עיר הנופש של ישראל, הינה העיר הדרומית ביותר ושוכנת לגבולה של מצרים. אילת מהווה מוקד משיכה לנופשים מהארץ ומחו"ל לכל אורך השנה. מזג האוויר הקיצי, מפרץ אילת הקסום וכמובן מלונות באילת מעניקים חופשה יוקרתית ואיכותית לכל.כאשר בין המלונות הידועים באילת תמצאו את מלון אגמים אילת והמלך שלמה המציעים כל אחד אווירת אירוח שונה וייחודית.

השוואת מלונות יוקרה של רשת ישרוטל : רואיל ביץ' מול יערות הכרמל
03/07/11 | בתי מלון
כאשר מחפשים יוקרה ואיכות כדאי לכם לשהות באחד ממלונות רשת ישרוטל המעניקה אירוח איכותי וייחודי.כיום מונה רשת ישרוטל 12 מלונות כאשר רוב המלונות ממוקמים באילת, עיר הנופש של ישראל. כמו כן ישנם מלונות בים המלח, מצפה רמון, בצפון ובתל אביב. מלונות רויאל ביץ' ויערות הכרמל הינם שניים ממלונות היוקרה הבולטים של ישרוטל.

השוואת מלונות בוטיק : מלון אלגרה עין כרם מול מלון מונטיפיורי תל אביב
29/06/11 | בתי מלון
אם גם אתם רוצים לשבור את השגרה ונמאס לכם ממלונות המוניים, רעש של ילדים ובלאגן כדאי לכם להצטרף לדור הבא של מלונות בישראל - מלונות בוטיק. מלון מונטיפיורי תל אביב ומלון אלגרה עין כרם הם שניים ממלונות הבוטיק הידועים בישראל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI