דף הבית ביטוח ביטוח בריאות ביטוח בריאות לשקט הנפשי
ביטוח בריאות לשקט הנפשי
SEO קידום אתרים 04/08/11 |  צפיות: 3315

חברות רבות מציעות ביטוח בריאות לעובדים שלהם מתוך רצון לסייע להם ולתמוך מבחינה כלכלית כאשר זקוקים לטיפול רפואי. ביטוחים אלה יכולים להוות תחליף לביטוחים אותם עובדי החברה מקבלים או לחילופין לשמש כתוספת משמעותית לביטוח קיים.

מהו ביטוח בריאות?

שלא כמו ביטוח דירה, ביטוח בריאות מיועד להגן על העובד עצמו ולא על הנכס שלו. חברות רבות אשר רוכשות ביטוח בריאות עבור העובדים שלהן עושות זאת על מנת לתגמל את עובדי החברה ולהקל עליהם בעת צרה. ביטוח בריאות בהרבה מן המקרים אינו חייב במס הן לעובד והן למעסיק כך שרכישת הביטוח היא כדאית עבור כל המעורבים בדבר. ביטוח בריאות לרוב כולל תרופות, אשפוזים וניתוחים, טיפוליים רפואיים ועוד. כיוון שחוק הביטוח בריאות הממלכתי לא מאפשר לקבל את כל סוגי הטיפולים הרפואיים, ביטוח זה אשר נרכש דרך חברות פרטיות מהווה כגורם משלים לביטוח אותו מציעות קופות החולים. מומלץ לבצע בדיקה מקיפה של הביטוח בריאות שלכם שניתן לכם דרך העבודה ולא לבצע רכישה של ביטוח נוסף על מנת להימנע מסיטואציה בה אתם משלמים כפול עבור אותם תנאים והטבות.

רכישת ביטוח בריאות

בדומה לרכישת פוליסת ביטוח משכנתא או פוליסת ביטוח דירה, גם כאן קיימת האפשרות לקבל הוזלה במחיר של הביטוח באמצעות רכישה של חבילות מיוחדות המיועדות לקהל מסוים, בדיקה ומציאת מבצעים והנחות המיועדות לתקופת זמן מוגבלת, רכישת הביטוח באמצעות האינטרנט ועוד. הפופולאריות של ביטוחי בריאות עלתה במשך השנים ובעקבות כך ישנן לא מעט חברות המציעות ביטוח זה. כתוצאה מההיצע הנרחב של ביטוי בריאות, מחירי ביטוחי הבריאות שחברות מציעות כיום נמוך באופן משמעותי מבעבר.

סירוב לרכישת ביטוח בריאות

כאשר מדובר במבוטח פוטנציאלי בעל מחלות ידועות או בעל סיכויים גבוהים לחלות במחלות שונות, חברת הביטוח רשאית לסרב למכור ביטוח בריאות לאותו אדם. ביטוח בריאות משלים שלא כמו ביטוח משכנתא הוא לא חובה ולכן כל חברה פרטית לאחר בדיקה של הנתונים יכולה להחליט כי מכירת פוליסת ביטוח בריאות לאותו אדם מהווה סיכון מיותר עבורה מבחינה כלכלית, סיכון שהחברה איננה מוכנה לקחת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 SEO קידום אתרים


 


מאמרים נוספים מאת SEO קידום אתרים
 
ביטוח בריאות לשקט הנפשי
ביטוח בריאות יכול לשמש כתעודת ביטוח במקרה של מחלה או צורך בטיפול רפואי זה או אחר. במאמר זה תוכלו לקבל מידע על אופיו ורכישתו של ביטוח בריאות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI