דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים כדאי מאוד לשלב אטרקציות לאירועים כשחוגגים אירוע כמו בר מצווה או בת מצווה
כדאי מאוד לשלב אטרקציות לאירועים כשחוגגים אירוע כמו בר מצווה או בת מצווה
גילי 15/08/11 |  צפיות: 1601

מה שווה אירוע שהינו נטול אטרקציות? בכנות, לא הרבה. בשנים האחרונות עניין האטרקציות לאירועים נהיה פופולארי בקצב מרשים וכשמדברים באירועים לגיל הצעיר כמו למשל אירוע של בר מצווה, או בת מצווה ועוד, ככל שמקבץ האטרקציות עשיר יותר, כך השמחה תהיה רבה יותר וכל הילדים יוצאים מרוצים עם זכרונות בלתי נשכחים.

אטרקציות לאירועים הן בעצם טרנד שקיים זמן מועט אך בזמן האחרון מקבל הצלחה לא שאין מזלזלים בה ולדרישה גדולה, ולא רק בקרב המעמד הבינוני-גבוה כי אם גם בקרב מגוון פלחי האוכלוסיה.

חגיגות האירועים בר המצווה ובת המצווה היו בעצם בעבר במרבית המקרים די דומות זו לזו. כשאנו היינו נערים צעירים והגענו לגיל המצוות היה נהוג להזמין אירוע שהתקיים באולם, אורחים שבהם כל בני המשפחה, מכרים, חברים וחברות מהכיתה של חתן הבר מצווה - בדיוק כמו חתונה. האירוע תמיד היה מתחיל בריקודים מסחררים, ארוחה מגוונת, מנות פתיחה, מנות עיקריות ואיך אפשר בלי קינוחים. בנוסף בדרך כלל היה דיג'יי מקצועי שצריך להיות ממונה על ארגון והרקדת האורחים. לעומת זאת כיום, ישנן אופציות בהרבה יותר מרעננות עבור אטרקציות לבת מצווה.

לדוגמה מתקנים מתנפחים, כולם יודעים, הם הדבר הכי משמח והכי כיפי לילדים בכל גיל וגיל. אין משהו שהוא כיפי יותר לילדים מאשר לקפץ בצוותא או לחוד על טרמפולינה. מקפצות וטרמפולינות הינם הדור הראשון של המתקנים המתנפחים, שעליהן קפצו והשתעשעו המון ילדים ונערים של התקופה ההיא. הטרמפולינה שמוכרת לנו היום והמשמשת להנאה ומשחק בשביל הילדים היא בעצם אותה רשת שנמתחת לדפנות המתקן ומאפשרות לקפוץ גבוה ובנוסף לבצע תעלולים וגלגולים.

קשה לדבר על אטרקציות לאירועים או במיוחד, אטרקציות לבר מצווה, בלי שנדבר על משחקי מחשב ווידאו. מתנפחים למינהם זה חביב, אבל בדור של היום, אטרקציות לבר מצווה לא ממש שווים משהו ללא משחקי וידאו. הלהיט החדש הזה נקרא מולטי מדיה ומשחקי הדמיה או במילים אחרות אטרקציות שהן וירטואליות. מה פירוש אטרקציה וירטואלית וסימולאטורים? ובכן, בדרך כלל משחק ספציפי, שמדמה למעשה משחק רגיל או פעולה לא מורכבת. למשל: אם בעבר ביליתם זמנכם בבאולינג או למשל כדורסל על מגרש, אז בתקופה זו תוכלו לעשות את אותה הפעולה הזו ממש רק בבית או באירוע חגיגי אל מול מסך טלוויזיה ענק. תוכלו להשתתף בתחרות עם חבריכם לקבל נקודות וגם לזכות בפרסים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גילי


 


מאמרים נוספים מאת גילי
 
כדאי מאוד לשלב אטרקציות לאירועים כשחוגגים אירוע כמו בר מצווה או בת מצווה
כשחוגגים אירוע כמו בר מצווה או בת מצווה כדאי מאוד לשלב אטרקציות מיוחדות, אטרקציות בלתי נשכחות, בדיוק מהסוג הזה שהאורחים יזכרו את האירוע שלכם כיוצא דופן משאר האירועים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI