דף הבית ביטוח ביטוח בריאות ביטוח רפואי עבורכם עולם שלם של ביטוחים
ביטוח רפואי עבורכם עולם שלם של ביטוחים
גל בוג 23/08/11 |  צפיות: 3617

כמה מילים על ביטוחים רפואיים

בעולם של היום יש לכם סיכוי גדול לקבל פתרונות רפואיים למחלות שפעם הייתם מתים מהם, מאידך הרפואה המודרנית היא משהו יקר מאוד החל מתרופות חדשניות דרך בדיקות מתוחכמות וכלה בניתוחים מורכבים. הדרך היחידה להתמודד עם זה היא באמצעות ביטוחים רפואיים איכותיים,

ביטוח בריאות ממלכתי הבסיס

באמצע שנות התשעים חוקק, חוק ביטוח בריאות חינם שמכסה את כל תושבי מדינת ישראל. מצדד אחד אתם מכוסים בצורה ממש לא רעה כנגד הרבה מאוד בעיות. מצד שני לא כנגד כולן. אתם כפופים למה שמכוסה בסל הבריאות הממלכתי שכולל טיפולים, ניתוחים, השתלות וכמובן תרופות.

מהו סל הבריאות ולמה חשוב שתכירו את השם הזה

במדיה כל פעם שיש בעיה עם תרופות שהן לא בסל הבריאות, מזכירים את המושג הזה. כשמדברים עליו מתכוונים לסל הטיפולים והתרופות להם זכאים אזרחים בישראל כחלק מביטוח הבריאות הממלכתי. אם כל הרצון הטוב, סל הבריאות לא מכסה את כל הפינות האפשריות. מה שאומר שיתכנו מצבים בהם לא תהיו מכוסים בצורה אופטימלית.

ביטוחים משלימים של קופות החולים כדי שיהיה לכם יותר קל להתמודד בקופת חולים

קופות החולים את הביטוחים המשלימים שהם עוד שכבה ביטוחים עבורכם, אתם משלמים מעט מאוד כסף מידי חודש, ומקבלים שירותים קצת יותר נוחים מקופת החולים שלכם ותו לא. מה שנותן הביטוח המשלים הוא בעיקר קצת יותר נוחות בהתנהלות בקופה, לדוגמא חוות דעת שנייה בחינם. אפשר להגיד בפה מלא שהביטוחים המשלימים הם לא הפתרון שאתם זקוקים לו בשעה של צרה אמיתית. אתם חייבים לראות אותם ככאלו ולא רוב הסיכויים שתתאכזבו.

ביטוח רפואי איכותי שכבת המגן החשובה ביותר

אחרי שזיהו את הנקודות הבעייתיות בתוך הביטוח הממלכתי החינמי, הוסיפו חברות הביטוח כמה נדבכים. כאלו שמאפשרים לכם לקבל כיסוי הרבה יותר טוב, ביטוח רפואי שמאפשר לכם שינה הרבה יותר איכותית. תוך ידיעה ברורה שבשעת הצורך יהיה לכם ביטוח רפואי איכותי אמיתי שיתן לכם כיסוי וסיוע אמיתי. הינה מה שמכיל ביטוח בריאות פרטי המשווק על ידי חברות הביטוח:מימון תרופות שלא כלולות בסל הבריאות, מימון ניתוחים בארץ ובחו"ל שאינם מכוסים על ידי חוק בריאות ממלכתי, מימון השתלות וטיפולים שונים בחו"ל שאינם כלולים בסל הבריאות, מימון בדיקות רפואיות שאינן ממומנות או ממומנות חלקית על ידי המדינה או קופות החולים, מימון וכיסוי טיפולים שנועדו להחליף ניתוח.

ביטוח סיעודי

ביטוח סיעודי הוא עוד שכבת הגנה עבורכם, מדובר על ביטוח שיממן עבורם עזרה סיעודית בשעה שתזדקקו לה אחרי שחליתם או נפגעתם בתאונה. מצד אחד אתם אמורים להיות מכוסים על ידי הביטוח הלאומי, מאידך הכיסוי הוא עלוב למדי ובוודאי לא יספק אתכם

ביטוחיים נוספים שקשורים בעולם הרפואה

קיימים ביטוחים נוספים שקשורים לעולם של ביטוחים רפואיים לדוגמא ביטוח שיניים או ביטוח מחלות קשות אפשר להזכיר גם את ביטוח הנסיעות לחו"ל כל הביטוחים האלו אמורים להוות שכבות הגנה ולסייע לכם בשעת צרה. יש מבינם שהם הכרחים ויש כאלו שכדאי שיהיה לכם אותם אבל לא חובה. כמו שנאמר בהתחלה עולם ומלואו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גל בוג


 


מאמרים נוספים מאת גל בוג
 
מאמר קצר על קהילה חדשנית באינטרנט
קונצרן שטראוס עלית קיים במתכונתו הישנה עוד משנות השלושים של המאה העשרים. מדובר על אחת החברות הכי מכובדות שיש כזאת שבזכותה הישראלים נהנים ממזון משובח. החל ממוצרי החלב של שטראוס ועד למוצרי הקפה האלמותיים של חברת עלית. וגם החטיפים והשוקולד של

ביטוחים משלימים לחיים יותר נוחים
להיות מבוטחים של קופות החולים כולל הביטוחים המשלימים זה כמו להיות חברים במועדוני לקוחות שונים, מדובר על ביטוחים שהופכים את החיים שלכם להרבה יותר נוחים כאשר אתם נזקקים לשירותים של קופות החולים ברמה היום יומית ולאו דווקא במצבי קיצון בהם דווקא ביטוח בריאות פרטיים הם הפתרון הנכון עבורכם.

ביטוח רפואי עבורכם עולם שלם של ביטוחים
הרבה יותר איכותית. תוך ידיעה ברורה שבשעת הצורך יהיה לכם ביטוח רפואי איכותי אמיתי שיתן לכם כיסוי וסיוע אמיתי. הינה מה שמכיל ביטוח בריאות פרטי המשווק על ידי חברות הביטוח:מימון תרופות שלא כלולות בסל הבריאות, מימון ניתוחים בארץ ובחו"ל שאינם מכוסים על
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI