דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר לינה באילת– חלק 1
לינה באילת– חלק 1
עידן מור 13/09/11 |  צפיות: 2218

לינה באילת– חלק 1

במאמר זה נביא לכם את כל המקומות בהם ניתן ללון באילת.
אז למה אתם מחכים? הכינו את המזוודות, את הבשמים ואת הכסף לבזבוזים, אנחנו יוצאים לדרך!

* מלונות באילת- לינה באילת איכותית ומפנקת אבל גם יקרה. המלונות באילת ידועים ברמתם הגבוהה מבחינת שירות, טיב המזון ופאר החדרים. חשוב לבדוק טוב טוב לאיזה מלון הולכים ללון כיישנם מלונות שמגיעים ברמתם הירודה לאכסניות... אבל כמובן שרוב המלונות נהדרים!

* מלונות לצעירים באילת- באילת קיימים מספר מצומצם של בתי מלון שמוכנים לארח צעירים מתחת לגיל21. מלונות אלה יהיו פשוטים בדר"כ ולא מפוארים שכן הדרישות של קהל היעד הצעיר נמוכות הרבה יותר מקהל היעד של משפחות בפרט ומבוגרים בכלל. היתרון המלונות לצעירים היאה בריכה, החסרון הוא המחיר לעומת דירת נופש או אכסניית נוער בהן ניתן לבצע לינהבאילת.


* דירות נופש באילת- אפשרות זו להו מומלצת, אמנם בדירות אלה לא תקבלו ארוחות בוקר, צהריים או ערב אבל כן תקבלו מטבח מאובזר, עיצוב יפהפה ואפשרות להתאכסן מספר אורחים בו זמנית באותה דירה. חובה עליכם לבדוק מהמיקום הדירה לעומת הטיילת ומה ניתן למצוא בסביבת ההקרובה(סופרמרקט, פיצריהוכו').

* דירות נופש באילת לצעירים- כמו דירות נופש רגילות אבל כאלה שמיועדות בעיקר לצעירים. מה שקובע זה בעל דירת הנופש: ישנם כאלה שאוסרים איסור מוחלט להכניס בנינוער צעירים לדירה שלהם וישנם כאלה שכן. הדברנו בע בעיקר מהעבודה שבני הנוער באים לאילת כדי לפרוק עולו הדבר בא לידי ביטוי ברעש שמפריע לשכנים, בלכלוך הדירה ולעיתים אף גרימת נזק פיזי.

* דירות באילת- דירות השייכות לתושבי אילת אשר יוצאים לחופשה מחוץ לאילת ומעמידים את דירתם להשכרה. כמוכן ישנם אנשים רבים שרכשו דירות באילת אך ורק כדי להשכיר אותם לטווח קצר או לטווח ארוך.

* דירות באילת לצעירים- כמו דירות נופש באילת לצעירים, גם דירות אלה מיועדות לבני נוער צעירים וזה באלידי ביטוי בעיקר מול בעלי הדירה שמוכנים לארח את בני נוער אלה.

5 דברים שכדאי לשים לב אליהם בעת לינה באילת:

1. לעולם אל תזמינו מאדם שנשמע כאיל והוא "עושה לכם טובה" שהוא משכיר לכם את הדירה שלו.
דירה משכירים באהבה או לא משכירים בכלל!
2. דרשות מיד לראות תמונות של הדירה כדי שלא תמצאו את עצמכם במאורת עכברים.
3. בדקו שהדירה מאובזרת במוצרי חשמל בסיסיים שיוזילו לכם את עלות הלינה באילת.
4. לינה באילת בזול זו אמנות, מכיוון שקל מאוד להתפתות ולהוציא כסף מיותר, ולכן אתם חייבים לקבוע מראש מהתקציב החופש שלכם.
5. הקפידו לשתות הרבה כדי שלא תתייבשו, באילת לא מרגישים את איבודה נוזלים בגלל תנאי הלחות

תודה על שקראתם את החלק הראשון של המאמר
זה הזמן לעבור לחלק השני במאמר "לינה באילת"

מקווה שנהנתם והחכמתם!

שלכם, עידן מור
Idan More Quality
דירות נופש באילת מיוחדות


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עידן מור

מקווים שנהנתם והחכמתם!
עידן מור איכות 052-251-8181
דירות נופש באילת
דירות להשכרה באילת
דירות באילת
אכסניות באילת
צימרים באילת



 


מאמרים נוספים מאת עידן מור
 
אילו דירות להשכרה באילת ניתן למצוא – חלק 3
17/12/12 | בתי מלון
במסמך הנ"ל, אשר נכתב עבורכם, אנו נספר לכם את מה שעליכם להבין על דירות נופש באילת, כדי שגם אתם תהנו מנופש מדהים ביעד שתואר כמקום הבילוי בארצינו!

אילו דירות להשכרה באילת ניתן למצוא – חלק 2
17/12/12 | בתי מלון
במסמך הנוכחי, אשר נכתב עבורכם, נציג לפניכם את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת בנושא של דירות להשכרה באילת, כדי שגם אתם תהנו מנופש מדהים במקום ששמו תוייג כעיר הנופש בארצינו!

אילו דירות להשכרה באילת ניתן למצוא – חלק 1
17/12/12 | בתי מלון
במסמך הנ"ל, שנכתב בשבילכם, נציג לפניכם כל מה שעליכם להבין על דירות נופש באילת, על מנת שתבלו חופש מעולה במקום ששמו תוייג כיעד התיירות בארצינו!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 5
במסמך הנוכחי, שנכתב בשבילכם, אנו נספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת אודות דירות להשכרה באילת, כדי שגם אתם תהנו מנופש מדהים במקום ששמו תוייג כמקום הבילוי של ישראל!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 4
במאמר זה, אשר נכתב עבורכם, אנו נספר לכם כל מה שכדאי לכם להפנים בנושא של דירות להשכרה באילת, בשביל שתהנו מנופש מדהים במקום ששמו תוייג כיעד התיירות של ישראל!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 3
במסמך הנ"ל, שנכתב בשבילכם, אנחנו ניתן לכם את מה שעליכם להבין בנושא של דירות להשכרה באילת, כדי שגם אתם תהנו מנופש מדהים ביעד שתואר כמקום הבילוי בארצינו!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 2
במסמך הנוכחי, שנכתב בשבילכם, אנחנו ניתן לכם את מה שאתם צריכים לדעת אודות דירות להשכרה באילת, בשביל שתיהנו מחופשה מדהים במקום ששמו תוייג כיעד התיירות של ישראל!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 1
במאמר זה, אשר נכתב עבורכם, נציג לפניכם את מה שכדאי לכם להפנים על דירות נופש באילת, כדי שגם אתם תעבירו חופשה נפלאה ביעד שתואר כעיר הנופש של ישראל!

איזה סוגים של דירות להשכרה באילת קיימות – חלק 5
17/12/12 | צימרים
במאמר זה, שנועד למענכם, נציג לפניכם כל מה שעליכם להבין על דירות להשכרה באילת, כדי שגם אתם תבלו חופש מעולה בעיר שתוייגה לאחרונה כמקום הבילוי של ישראל!

איזה סוגים של דירות להשכרה באילת קיימות – חלק 4
17/12/12 | צימרים
במאמר זה, שנועד למענכם, אנו נספר לכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושא של דירות להשכרה באילת, על מנת שתעבירו חופשה נפלאה בעיר שתוייגה לאחרונה כמקום הבילוי בארצינו!
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI