דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר מסעדות באילת – חלק 2
מסעדות באילת – חלק 2
עידן מור 13/09/11 |  צפיות: 2210

מסעדות באילת – חלק 2
עידן מור איכות

בחלק הקודם התחלנו לספר לכם על מסעדות שונות באילת.
מכיוון שבאילת קיימות כ"כ הרבה מסעדות טובות "תיאלצו" לקרוא גם את החלק הזה וגם עוד מספר חלקים נוספים (-:

אין ספק שמי שמחפש מסעדות באילת הגיע למקום הנכון!

מסעדת יאקימונו אילת
המסעדה הרביעית ברשת "יאקימונו" נוסדה בשנת 2002 במלון "הילטון מלכת שבא" באילת.
המסעדה בקומה ה-12 של המלון ויש בה 160 מקומות ישיבה בשני גבהים ושני גנים יפניים אינטימיים המכוסים בפרגולה.

מסעדת סברסט אילת
מסעדת סברסט, מסעדה ישראלית, של השף מידד סטבינסקי, מציעה חוויה קולינרית ישראלית, האוספת עבורכם קיבוץ גלויות של טעמים שהגיעו לארץ ישראל.

מסעדת פסטורי אילת
חצר איטלקייה ויפה ובר במרכזה, בתפריט מגוון בשרים ומאכלי ים בניחוח טוסקנה. בתפריט תמצאו פירות ים, דגים ובשרים מובחרים, מבחר עצום של מנות ראשונות וכמובן פסטה, המיוצרת במקום ובאופציות וטעמים מכל העולם.

מסעדת קאזה דו ברזיל אילת
קאזה דו ברזיל היא רשת של מסעדות גריל ברזילאיות המשלבות חוויה גסטרונומית ברזילאית אותנטית מדהימה על ידי שילוב של עיצוב, תפאורה, אווירה, מוסיקה, קפוארה וכמובן שגם האוכל הברזילאי המצוין. לקוחות רבים שבאו ללינה באילת פקדו את המסעדה המופלאה הזו.

מסעדת שאטו אילת
אפשר להרגיש את הטעם עוד לפני שנכנסים למסעדה. שאטו שנפתחה במתחם "עיר המלכים" מציעה לתושבי אילת ולתיירי אילת, תפריט  פיוז'ן כשר שמשלב טעימות ממזרח וממערב.

מסעדת שיקאגו גריל בר באילת
שיקאגו גריל בר נפתחה בימים אלו בהילטון אילת מלכת שבא ומציעה לכם חוויה מיוחדת במינה, ארוחה רומנטית, משפחתית או בילוי ערב מאוחר על הבר.

מסעדת פאסדור אילת
מסעדת "פסאדור" הנמצאת באילת הממוקמת בחזית מלון אמריקנה. ועכשיו למטבח של "פסאדור" השף של מסעדת פאסדור מגיש לסועדים מאכלי יוקרה בסגנון פיוז'ן מודרני.
המסעדה מעוצבת כמועדון חברים יפהפה, עם תאורה מדהימה, כסאות עור לבנים ושחורים ושולחנות עץ מסוגננים.

מקווה שנהנתם והחכמתם
אתם מוזמנים לעבור לחלק מס' 3 של המאמר "מסעדות באילת"
שלכם, עידן מור איכות – דירות נופש באילת


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עידן מור

מקווים שנהנתם והחכמתם!
עידן מור איכות 052-251-8181
דירות נופש באילת
דירות להשכרה באילת
דירות באילת
אכסניות באילת
צימרים באילת



 


מאמרים נוספים מאת עידן מור
 
אילו דירות להשכרה באילת ניתן למצוא – חלק 3
17/12/12 | בתי מלון
במסמך הנ"ל, אשר נכתב עבורכם, אנו נספר לכם את מה שעליכם להבין על דירות נופש באילת, כדי שגם אתם תהנו מנופש מדהים ביעד שתואר כמקום הבילוי בארצינו!

אילו דירות להשכרה באילת ניתן למצוא – חלק 2
17/12/12 | בתי מלון
במסמך הנוכחי, אשר נכתב עבורכם, נציג לפניכם את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת בנושא של דירות להשכרה באילת, כדי שגם אתם תהנו מנופש מדהים במקום ששמו תוייג כעיר הנופש בארצינו!

אילו דירות להשכרה באילת ניתן למצוא – חלק 1
17/12/12 | בתי מלון
במסמך הנ"ל, שנכתב בשבילכם, נציג לפניכם כל מה שעליכם להבין על דירות נופש באילת, על מנת שתבלו חופש מעולה במקום ששמו תוייג כיעד התיירות בארצינו!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 5
במסמך הנוכחי, שנכתב בשבילכם, אנו נספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת אודות דירות להשכרה באילת, כדי שגם אתם תהנו מנופש מדהים במקום ששמו תוייג כמקום הבילוי של ישראל!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 4
במאמר זה, אשר נכתב עבורכם, אנו נספר לכם כל מה שכדאי לכם להפנים בנושא של דירות להשכרה באילת, בשביל שתהנו מנופש מדהים במקום ששמו תוייג כיעד התיירות של ישראל!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 3
במסמך הנ"ל, שנכתב בשבילכם, אנחנו ניתן לכם את מה שעליכם להבין בנושא של דירות להשכרה באילת, כדי שגם אתם תהנו מנופש מדהים ביעד שתואר כמקום הבילוי בארצינו!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 2
במסמך הנוכחי, שנכתב בשבילכם, אנחנו ניתן לכם את מה שאתם צריכים לדעת אודות דירות להשכרה באילת, בשביל שתיהנו מחופשה מדהים במקום ששמו תוייג כיעד התיירות של ישראל!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 1
במאמר זה, אשר נכתב עבורכם, נציג לפניכם את מה שכדאי לכם להפנים על דירות נופש באילת, כדי שגם אתם תעבירו חופשה נפלאה ביעד שתואר כעיר הנופש של ישראל!

איזה סוגים של דירות להשכרה באילת קיימות – חלק 5
17/12/12 | צימרים
במאמר זה, שנועד למענכם, נציג לפניכם כל מה שעליכם להבין על דירות להשכרה באילת, כדי שגם אתם תבלו חופש מעולה בעיר שתוייגה לאחרונה כמקום הבילוי של ישראל!

איזה סוגים של דירות להשכרה באילת קיימות – חלק 4
17/12/12 | צימרים
במאמר זה, שנועד למענכם, אנו נספר לכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושא של דירות להשכרה באילת, על מנת שתעבירו חופשה נפלאה בעיר שתוייגה לאחרונה כמקום הבילוי בארצינו!
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI