דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים אטרקציות מפתיעות לכל ארוע ומסיבה
אטרקציות מפתיעות לכל ארוע ומסיבה
גיל 19/09/11 |  צפיות: 1679

מה שווה אירוע שחסר בו אטרקציות? בוודאות, לא הרבה. בזמן הנוכחי עניין האטרקציות לאירועים נהיה פופולארי בקצב מרשים וכשמדברים באירועים לגילאים די צעירים כמו בר מצווה, בת מצווה וכו', במידה ומגוון האטרקציות רחב יותר, כן השמחה גדולה הרבה יותר וכל הילדים יהיו מרוצים עם זיכרונות שלא נעלמים.

אטרקציות לאירועים זהו טרנד שקיים מזה לא מעט שנים יחד עם זאת בשנים האחרונות זוכה להצלחה ניכרת ולביקוש גדול, ולא רק בקרב המעמד הבינוני ומעלה כי אם גם בקרב אוכלוסיות חלשות יותר.

חגיגות אירוע בר המצווה או אירוע בת המצווה היו למען האמת בעבר בד"כ מאד דומות זו לזו. כשהיינו נערים צעירים ועלינו למצוות היה מקובל להזמין אירוע בתוך אולם, אורחים שבהם בני המשפחה, מכרים שונים, חברים וחברות מהכיתה של חתן או כלת האירוע - בדיוק כמו בחתונה. האירוע תמיד היה פותח בריקודים מלהיבים, אוכל עשיר, מזנון הגשה עצמית, מנות עיקריות וכן קינוחים. אפילו היה דיג'יי מקצועי שממונה על הכנת והרקדת המוזמנים. אבל כיום, יש אפשרויות הרבה יותר מגניבות ומטריפות של אטרקציות לבת מצווה.

למשל מתקנים מתנפחים, כולם יודעים, הם הדבר הכי משמח וכיף מאוד לילדים בכל גיל וגיל. אין יותר כיף לילדים מאשר לקפוץ בצוותא או לחוד על גבי הטרמפולינה. משטחי טרמפולינה ומקפצות הם הדור הראשון של רעיון המתקנים המתנפחים, שעליהן קפצו ונהנו ילדים ונערים רבים של הדור ההוא. הטרמפולינה שמוכרת לכולנו כיום ומיועדת להנאה ומשחק לילדים היא למעשה הרשת שנמתחת לדפנות המכשיר והמאפשרת לכולנו לקפוץ לגובה ולבצע תעלולים וגלגולים.

מוזר לדסקס על אטרקציות לאירועים בלי דיבור על משחקי מחשב ווידאו. מתקנים מתנפחים זה מאד נחמד, אבל בדור זה, אטרקציות לבר מצווה לא שווים כל כך הרבה בלי משחקי וידאו. הלהיט החדש הזה נקרא מולטימדיה וסימולטורים או במילים אחרות אטרקציות שהן וירטואליות. מה פירוש אטרקציה וירטואלית וסימולאטורים? ובכן, זהו משחק כלשהו, שמדמה בעצם משחק רגיל או פעולה פשוטה. למשל: אם פעם שיחקתם באולינג או למשל כדורסל במגרש ספורט, אז בתקופה זו אתם יכולים לעשות את הפעילות הזו ממש אך ורק בבית או באירוע חגיגי מול מסכי טלוויזיה גדולים. תוכלו להתנסות בתחרות עם חבריכם לקבל נקודות ואפילו לזכות בפרסים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גיל


 


מאמרים נוספים מאת גיל
 
אטרקציות מפתיעות לכל ארוע ומסיבה
מה שווה אירוע שחסר בו אטרקציות? בוודאות, לא הרבה. בזמן הנוכחי עניין האטרקציות לאירועים נהיה פופולארי בקצב מרשים וכשמדברים באירועים לגילאים די צעירים כמו בר מצווה, בת מצווה וכו',
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI