דף הבית בניין ואחזקה בית חכם ההתאמה המושלמת בין בית חכם לתוספות בניה מתועשת
ההתאמה המושלמת בין בית חכם לתוספות בניה מתועשת
יוסי גאהנמה 21/09/11 |  צפיות: 2224

אם אתם רוצים לדעת עוד קצת פרטים על השילוב המושלם של תוספות בניה בבניה מתועשת הבנויה מפאנלים של אלומיניום ובתים חכמים, מוטב שתעיינו בכתבה הבאה, המביאה לכם עוד קצת אינפורמציה על היתרונות והשיטות.

החידושים בתוספת בניה

אם פעם תוספות בניה היו נחשבות לאלמנט שאינו אסתטי, אינו משתלב יפה בתוצאה הסופית ונראה לא קשור למבנה הקיים, הרי שהיום, תוספות בניה מאלומיניום הפכו את הקערה על פיה והביאו עמם תוספות בניה אסתטיות שאף תורמות למראה הכללי של המבנה.

כיום, כבר לא צריך לשבור קירות, לערבל טונות של בטון ולזהם את הסביבה על מנת להרחיב את הנכס. כיום, באמצעות תוספות בניה מאלומיניום הנבנות באמצעות בניה קלה, ניתן לבנות הכול. החל ממרפסת, חניה, חדרים נוספים ואפילו בית מגורים מעוצב בקפידה.

היום אנו יודעים, כי תוספות בניה מאלומיניום, תורמות לפן האסתטי של הבית ואפילו לאיכות הסביבה. אך האם ידעתם שהן משתלבות מצוין עם בתים מהדור החדש? – הלא הם בתים חכמים.

מה הם המאפיינים של בית החכם?

בית חכם, הוא בית אשר רעיונו המרכזי הוא לחסוך בפעולות מיותרות ואנרגיה מיותר, תרתי משמע. הבית מופעל על ידי טכנולוגיה בשלט רחוק, שבעזרתה ניתן לשלוט בכל האלמנטים החשמליים והטכנולוגים ברחבי הבית: הדלקה וכיבוי של אורות, הגפה ופתיחה של תריסים, הדלקה וכיבוי של חימום כללי או תת רצפתי, שליטה במערכות הגברה ועוד. כל זאת נעשה על ידי הבית החכם תוך שמירה על הסביבה וחסכון באנרגיה.

בניה מתועשת באלומיניום ובית חכם – חיבור מושלם

הסיבה לכך שתוספות אלומיניום משמשות כמוצר משלים לבית החכם, נעוצה בזמן הבניה של תוספות האלומיניום שהוא אינו ארוך ומיעוט בפסולת מזהמת לסביבה, ובכך חסכון באנרגיה.

בימינו, כבר ישנם גגות מבודדים מאלומיניום אשר עמידים במיוחד מפני: קור, מים וחום ובכך מסייעים לבית החכם בחסכון באנרגיה והפעלת חימום וקירור במשך זמן רב. האופציה לשלב גגות "סקיילייט" על מנת להכניס קרני שמש – גורמת להפחתה בצורך של חימום רב ובכך חסכונית באנרגיה. בבניה מתועשת נעשה שימוש בפנלים מבודדים מאלומיניום, שהם היסוד לכל הבניה וידועים בחסכון האנרגיה שהם מספקים. פנלים אלה עשויים מילוי פוליסטירן המגביר את הבידוד.

אחד היתרונות הבולטים בבית חכם, הוא העמידה בפני איתני הטבע. מבנה זה עמיד לרעידות אדמה, מפני שחיבוריו הוא על ידי ברגים, המאפשרים לבית תנועה גמישה יחסית (שלא כמו מבנה בטון). כך גם בבניה המתועשת, אשר מצמצמת משמעותית את הנזק, מפני שהאלומיניום הוא קל מיסודו והוא מוברג למבנה, מה שהופך אותו לבטיחותי ולא מתפרק לסלעי בטון קטלניים.

הכול עניין של התאמה

אחרי שלמדנו כי בניה מתועשת תורמת לבית חכם מכמה בחינות, נשאלת השאלה: איך מבטיחים שהשילוב יתבצע בצורה טובה? הלא בית חכם כולל חיווטים שונים, מנגנונים מפותחים וטכנולוגיות מתקדמות שזורמות בין הקירות – האם בניה מתועשת בנויה לכך?

מפאת הגמישות בהתאמה של תוספות הבניה המתווספות הן לתכנון והן וחיווטים של מבנה קיים, מאפשרות קישור וניווט ביניהם בצורה מדויקת, קלה, וברמה תקשורתית גבוהה.

תכנון ועיצוב תוספות בניה יכול להיות פרויקט מספק ומעשיר, עשו זאת באמצעות אנשי המקצוע הנכונים ותגיעו לתוצאות מרהיבות ובדרך גם תעזרו לשמור על הסביבה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי גאהנמה

עילית אלומיניום



 


מאמרים נוספים מאת יוסי גאהנמה
 
ההתאמה המושלמת בין בית חכם לתוספות בניה מתועשת
21/09/11 | בית חכם
אם אתם רוצים לדעת עוד קצת פרטים על השילוב המושלם של תוספות בניה בבניה מתועשת הבנויה מפאנלים של אלומיניום ובתים חכמים, מוטב שתעיינו בכתבה הבאה, המביאה לכם עוד קצת אינפורמציה על היתרונות והשיטות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI