דף הבית תיירות ונופש בתי מלון מלונות באילת לחופשה הטובה ביותר
מלונות באילת לחופשה הטובה ביותר
מיכל ז 27/09/11 |  צפיות: 2433

כל כך הרבה יעדים תיירותיים בארץ, אבל היעד הכי אהוב הוא אילת. אילת היא שילוב קסום של חיי לילה תל אביביים ופרבריות של יישובים קטנים ובכל שנה מגיעים אליה לא רק ישראלים אלא גם תיירים כמעט מכל מדינה. במשך כל קיץ, מלונות אילת תפוסים כולם עד אפס מקום, אך כשעונת השיא נגמרת נראה שאנשים רבים לא מנצלים את הירידה במחירים.

כמו במקומות תיירותיים אחרים, גם באילת מודעים לחשיבות של הורדה במחירים כשהתיירות נחלשת, לכן מלונות באילת מציעים חבילות נופש אטרקטיביות כשהקיץ נגמר באופן רשמי וזו ההזדמנות הכי טובה למי שרוצה חופשה חלומית במחיר נוח כשעדיין אפשר ליהנות ממזג אוויר קיצי. יחד עם מזג האוויר המושלם, כשעונת השיא נגמרת יש פחות המולה אבל עדיין יש באוויר אווירה של חופשה.

יש הרבה מאוד מלונות באילת אז לפני שבוחרים באחד יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון:

מחיר- לרוב המוחלט של הישראלים לכסף יש השפעה מכרעת. לפני הכל, נסתכל על מחיר החבילה שכל מלון מציע, רובנו לפחות.

מיקום- מיקום מול מחיר נמוך. על מה אתם מוכנים להתפשר? נכון, אילת היא קטנה ונסיעה לכל יעד בעיר היא קצרה. למרות זאת, לאנשים מסוימים יותר נוח לצאת מהמלון ולהגיע בהליכה למקום היעד שלהם.

אטרקציות- מלונות אילת שונים זה מזה באטרקציות שהם מציעים. מלונות מסוימים שמים יותר דגש על בידור ומעלים מופעים ומלונות אחרים שמים דגש על פינוקים, כמו מכוני ספא שונים, ואינטימיות, אותם ניתן לראות במלונות בוטיק.

קהל היעד- יש מלונות באילת שפונים למשפחות ויש שפונים לאנשי עסקים, צעירים, או זוגות. לקהל היעד יש השפעה על האווירה במלון. לדוגמא, מי שבא לאילת לעשות עסקים כדאי שילך למלון שקט וקטן שאין בו הסחות דעת.

רמה וכוכבים- כל מלונות אילת הם טובים אך הרמה משתנה. מלונות בוטיק, למשל, מציעים יוקרה גבוהה יותר ממלונות אחרים. אם רוצים את האוכל הכי טוב, ולא מפחדים לשלם עליו, אפשר לבחור במלון שנושא איתו הרבה כוכבים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI