דף הבית בניין ואחזקה נדל"ן תמ"א 38 רמת גן - הכול על ההטבות הכלכליות הנספחות לתוכנית
תמ"א 38 רמת גן - הכול על ההטבות הכלכליות הנספחות לתוכנית
יהונתן בודריי 15/11/11 |  צפיות: 3201

תמ"א 38 רמת גן - הכול על ההטבות הכלכליות הנספחות לתוכנית


תמ"א 38 זו תוכנית מתאר ארצית שמטרתה היא חיזוק מבנים בפני רעידת אדמה. לנוכח רעידות האדמה רבות שפקדו את המזרח התיכון, החליטה ממשלת ישראל לחזק את רוב המבנים שנבנו עד שנת 1980. על מנת לעודד את התושבים להצטרף לתוכנית וכדי להקל על מימון הפרויקט, אישרה הממשלה הטבות כלכליות לדיירים בבניינים שיצטרפו לתוכנית . עיריית רמת גן החליטה לעודד את הפרויקט והוסיפה הקלות והטבות נוספות לכל המצטרפים אל תוכנית תמ"א 38 רמת גן .

תמ"א 38 – על אודות ההיבט הבטיחותי ועל ההיבט הכלכלי

• תוכנית תמ"א 38 מעניקה הטבות רבות לכל המצטרפים לתוכנית. בשל ההנחה כי מרבית התושבים לא יוכלו לממן את ההוצאות הכספיות הכרוכות בחיזוק המבנה, החליטה הממשלה להעניק הטבות כלכליות על מנת לעודד את התושבים להצטרף אל תוכנית תמ"א 38, ובאמצעות ההטבות לממן את עלויות העבודה.
• תוכנית תמ"א 38 איננה חלה על בניינים שהוקמו אחרי שנת 1980, על מבנים שאינם מאוכלסים ועל מבנים של שתי קומות בלבד.
• במסגרת ההטבות הניתנות למצטרפים אל תוכנית תמ"א 38 יוכלו הדיירים להוסיף דירות על הגג המשותף, להוסיף בכל דירה שטח של עד עשרים וחמש מטר מרובע, לסגור את קומת העמודים וכו'. נוסף על כך, תוכנית תמ"א 38 מעניקה גם הטבות מס כגון פטור מהיטל השבחה, הנחה משמעותית בתשלום אגרות הבנייה ועוד.
•דיירי הבניין יוכלו להתקשר אל קבלן או יזם ולהציע לו את בניית הפרויקט, מבצע הפרויקט יבנה את הדירות הנוספות ובתמורה הוא יתחייב לחיזוק המבנה לפי התקנים שנקבעו בחוק.
• ביצוע תוכנית תמ"א 38 חייבת באישור הוועדה המקומית לבנייה. הוועדה יכולה לא לאשר את ביצוע הפרויקט מסיבות שונות, ברם על הוועדה להסביר את הסיבות.

תמ"א 38 רמת גן- ראשי העירייה ממריצים את התושבים להצטרף

• תמ"א 38 רמת גן היא תוכנית אשר העירייה החליטה לקדם ולהעדיף אותה על פני תוכנית "פינוי בינוי".
• עיריית רמת גן הוסיפה הקלות רבות על כל מי שמצטרף אל תוכנית תמ"א 38 רמת גן. תוכנית תמ"א 38 המקורית מאשרת הוספת קומת מגורים אחת בלבד. עיריית רמת גן החליטה להקל על הדיירים ולאשר הוספה של שתי קומות. ראש העיר טוען כי תוספת של קומה אחת בלבד אינה מכסה את העלויות הכספיות הרבות .
• על מנת לעודד את תוכנית תמ"א 38 רמת גן הקימה עיריית רמת גן מוקד שבו מקבלים תושבי העיר ליווי מקצועי והדרכה לצורך יישום התוכנית וגם בזמן הביצוע.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יהונתן בודריי


 


מאמרים נוספים מאת יהונתן בודריי
 
פטנטים הופכים לכסף אצל חברת ספרינט
פטנטים הופכים לכסף אצל חברת ספרינט חברת ספרינט נקסטל (ספרינט) מנסה לשחזר את ההצלחה הקודמת שלה בתביעות פטנטים.

תמ"א 38 רמת גן - הכול על ההטבות הכלכליות הנספחות לתוכנית
15/11/11 | נדל"ן
תמ"א 38 זו תוכנית מתאר ארצית שמטרתה היא חיזוק מבנים בפני רעידת אדמה. לנוכח רעידות האדמה רבות שפקדו את המזרח התיכון, החליטה ממשלת ישראל לחזק את רוב המבנים שנבנו עד שנת 1980.

מיני בר לחנויות
15/11/11 | צרכנות
המלצות על מיני בר לחנויות תוכלו לקבל במספר רב של מקומות כמו לדוגמא ברשת האינטרנט באתרים שייעודיים לכך, אך כמובן לא רק ברשת האינטרנט ניתן לקבל המלצות

רואה חשבון - איך פותחים עסק?
05/07/11 | מיסים
חשוב להבין את המשמעות של פתיחת עסק, עד היום אם הייתם שכירים, המעסיק שלכם דאג לכם לביטוח לאומי ומס הכנסה.
היום אתם אדונים לעצמכם אז בשלב הראשון צריך לבחור רואה חשבון טוב, שיעזור לכם לאורך תהליך פתיחת העסק.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI