דף הבית בניין ואחזקה בית חכם מצלמות אבטחה – מניעה
מצלמות אבטחה – מניעה
2cctv 18/11/11 |  צפיות: 2347

מצלמות אבטחה – מניעה 

יש אנשים שאוהבים להגיד שאנחנו חיים בעולם שהשתגע, שהאלימות ברחובות גוברת, שאין לנו כבוד לזקנים, שמסתובבים ברחוב יותר מידי פושעים ופושעים בפוטנציה. אבל אם נבחן את הדברים לעומק, נראה שזה פשוט לא נכון. החיים במאה העשרים ואחת בארצות המערב בטוחים יותר, פחות מפחידים בהרבה ביחס לעבר שאולי כבר שכחנו וכאזרחים, אנו נהנים לרוב מיותר זכויות מאשר חובות. חלק נכבד מהרגשת ביטחון כללית זו, אנו חייבים לטכנולוגיה אופטית דוגמת מצלמות אבטחה, אשר כיום מאפשרת לאסוף מידע, לעקוב ולתפוס פושעים בקלות רבה מאי פעם. לא פעם ולא פעמיים, מצלמות אבטחה סייעו ביד המשטרה לאתר גנבים, שודדים, רוצחים ומחבלים, שהסיכויים ללוכדם ללא מצלמות אבטחה, היה קטן באופן משמעותי. מצלמות אבטחה הפכו לחלק מחיינו, אנו פוגשים אותן בעת קניית מצרכים בסופר, בחנויות, בבנייני משרדים, בגני ילדים ואפילו בבתים פרטיים. מצלמות אבטחה מסייעות לנו לחוש יותר בטוחים, להרגיש שאנו שולטים במצב, שיש בידינו כוח לדעת, להבין ולפעול. במאמר זה אסקור כמה סוגי מצלמות אבטחה, במטרה לעמוד על מעלותיהן במצבים שונים.

מצלמות אבטחה במעגל סגור – כלב השמירה הפרטי שלך
מצלמות אבטחה במעגל סגור, הן מצלמות בעלות חיבור למסכי טלוויזיה או מחשב ומאפשרות לנו לצפות בזמן אמת בחומר המצולם. מצלמות אבטחה אלה מתאימות בעיקר לבעלי בתי עסק המעוניינים לאבטח את מרכולתם מפני פריצות, מעשי שוד, גניבה של לקוח ואף גניבות שמבצעים עובדים. מצלמות אבטחה אלה, מאפשרות לזהות את עובר העברה בדיעבד, אך גם משמשות כגורם מרתיע בחנויות ובאתרי בילוי. לקוח שיודע כי במקום מותקנות מצלמות אבטחה, יחשוב פעמיים לפני שינסה לגנוב דבר מה מהחנות.

מערכת אבטחה בגני ילדים – לשלוח את הילד לגן בראש שקט
כאשר אנו שולחים את ילדינו לגן, אנו יוצאים מנקודת הנחה כי זהו המקום הבטוח ביותר שהילד יכול להיות בו ברגע זה ומאמינים ששם ישחק, ילמד ויבלה את שעות הבוקר והצהריים, עד שנשוב מהעבודה. אירועי אלימות נגד ילדים בזמן שהותם בגן, הוכיחו לנו שיש לפעול באמצעים נוספים על מנת למנוע זאת בעתיד. מצלמות אבטחה בגני ילדים, הן עוד כלי בידי ההורים לדעת כי ילדיו אינם נמצאים תחת שום איום. אין צורך להתבייש – ניתן להתקין מצלמות אבטחה בגן ילדים כחלק מהסכם שנעשה עם הגננת. גם במקרה זה, מטרת מצלמות אבטחה בגן, היא בעיקר לשם הרתעה.

מצלמות אבטחה נסתרות – אולי לחשדות שלנו יש בסיס
מצלמות אבטחה נסתרות הן כלי יעיל לחשיפת מידע שבמקרה של מצלמות אבטחה גלויות, סביר כי לא ייחשף. מצלמות אבטחה נסתרות, מאפשרות לנו לצפות במתרחש במקום רחוק מאיתנו בזמן אמת, מבלי שאיש ידע על כך. מצלמות אבטחה נסתרות ייעשו שימושיות במיוחד לדוגמא במקרה של חשד על עוול הנגרם על ידי מטפל לאדם קשיש, בתחקירי טלוויזיה על הונאות של חברות וכיוצא באלה. כמו כן, מצלמות אבטחה נסתרות, יגישו לנו דו'ח מצב אותנטי וישמשו ראייה חשובה ובלתי ניתנת להפרכה בבית המשפט.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 2cctv


 


מאמרים נוספים מאת 2cctv
 
מצלמות אבטחה – מניעה
18/11/11 | בית חכם
מערכת אבטחה בגני ילדים – לשלוח את הילד לגן בראש שקט כאשר אנו שולחים את ילדינו לגן, אנו יוצאים מנקודת הנחה כי זהו המקום הבטוח ביותר שהילד יכול להיות בו ברגע זה ומאמינים ששם ישחק, ילמד ויבלה את שעות הבוקר והצהריים, עד שנשוב מהעבודה. אירועי אלימות נגד ילדים בזמן שהותם בגן, הוכיחו לנו שיש לפעול באמצעים נוספים על מנת למנוע זאת בעתיד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI