דף הבית בניין ואחזקה גינון עיצוב גינות
עיצוב גינות
ליאת חיים 20/12/11 |  צפיות: 4246

כמו כל חיפוש של בעל מקצוע, לא תמיד פשוט למצוא גנן מיומן. ריכזנו עבור הקוראים מספר עצות לבחירת הגנן המתאים.

בגיל ארבעים או חמישים בערך אנשים רבים מוצאים את עצמם בשלב בחיים בו כל מה שמתאים להם לעשות זה לשבת קצת, להירגע ולהביט בסיפוק על הישגיהם - בחלק מהמקרים המשמעות היא סיפוק מהתקדמות בסולם הדרגות בעבודה, עבור אחרים מדובר במשפחה גדולה, ובחלק מהמקרים מדובר בהבית שרכשו במיטב כספם, בעדיפות רבה לבית עם חצר פרטית.

ובאמת, קשה למצוא דבר מרגיע יותר משטח פרטי עם גינה מוריקה; פינה לשבת בה ולפתוח את היום עם כוס קפה איכותי, לארח את החברים, מקום לשחק בו עם הילדים והנכדים, או לגדל תוצרת ביתית. אבל לרוב אין לנו את הזמן והפנאי לטפל בגינה בעצמנו, ולכן אנשים רבים לוקחים גננים לביצוע העבודה.

איך עושים את זה? טיפים לבחירת עיצוב גינות:

- האם אינכם יודעים את מי לקחת לטובת הקמת גינות? חפשו המלצה טובה. שאלו שכנים אם הם מכירים גנן טוב. אדם ששמח עם עבודתו של הגנן יוכל להמליץ לכם על איש מקצוע אמין בשמחה.

- העדיפו לתאם יום ושעה קבועים, כך תוכלו לוודא שהגינה זוכה לטיפול קבוע ומתמשך.

- תמיד עדיף לבחור בבעלי מקצוע העוסקים בכל היבטי עבודת הגינון ולא רק בחלק מהם, כולל: זריעה, שתילה, עישוב וניכוש, טיפול בגזם, עיצוב נוף, בחירת סוגי הצמחים ותכנון מערכות השקיה.

- ולמרות שקל יותר לשכור תכנון גינה, לא תצליחו למצוא תחליף לסיפוק שאנו יכולים לקבל מטיפול עצמאי בגינה. אם רק תקדישו לגינה האהובה שלכם שעתיים-שלוש בכל סופ"ש - תופתעו כמה ניתן להנות מהעבודה וכמה כסף ניתן לחסוף.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ליאת חיים

עוד על דודי שמש וגם על דודי שמש מחירים באתר המציע לכם השוואת מחירים ללא כל התחייבות www.dvadimcenter.co.il



 


מאמרים נוספים מאת ליאת חיים
 
עיצוב גינות פרטיות
30/03/12 | גינון
העדיפו בעל מקצוע שיכול להגיע בזמן קבוע, באופן זה תוכלו לדעת שהגינה

לעשות הסרת שיער בלייזר
ניתוח לייזר- אם במקרה אתם מרכיבים באופן קבוע משקפי ראייה חשוב שיהיו בידיכם עדשות מפני ש בסיומו של טיפול הלייזר אסור להשתמש במשקפיים למשך תקופה של מספר שבועות.

מחפשים ייעוץ עסקי?
25/12/11 | ניהול
בקשו לדעת אודות תהליכי העבודה, מספר הפגישות על האסטרטגיה וגם על העלויות, כמה זה יעלה לכם? האם אפשר לשלם על תוצאות? ואל תשכחו- לכמה זמן אתם מחויבים.

גדרות לגינה
25/12/11 | שיפוצים
כמה מתאים לכם לשלם? כעקרון, גדרות ושערים העשויים מפלסטיק פחות יקרים ממקביליהם עשויי העץ והמתכת, פלדה וברזל יקרים יותר מהאלומיניום הנפוץ, ועץ גושני עולה יותר מסוגי עצים מעובדים. עוד גורמים שמשפיעים על המחיר הם גובה הגדר או השער, האורך הכולל שלהם, הזמנות מיוחדות מאומן, מאפיינים קישוטיים ומנגנונים חשמליים ומכניים שיותקנו בהם.

לימודי צילום
ובאמת, תמיד נראה שכל מי שמכירים לומד משהו כזה או אחר – אזרחי ישראל חותרים לשיפור עצמי במגוון תחומים: קורסים בתחום ההשקעות, קורסים במחשבים וטכנולוגיה, מדעים ואמנויות, לימוד שפות לצרכים עסקיים ואקדמיים, השכלה תיכונית או יותר ורבים נוספים.

קייטרינג לבר מצווה
לגבי הקינוח: כולנו אוהבים קינוחים. כאן עדיף לקחת קינוחים רגילים שכולם אוהבים, שוקולדים ופירות.

דרך טובה למציאת קבלן שיפוצים
22/12/11 | שיפוצים
אך גם כאשר עושים כל מאמץ למנוע את הסיבות להיווצרות בעיות עדיין נתקלים במכשולים בדרך, אבל בסוף היום החיובי מתעלה על השלילי. לכן, אם תתכוננו בצורה מסודרת ותקפידו לעגן את התנאים עם חוזה שיפוצים, בתום תקופה קצרה תזכו לקצור את הפירות המתוקים של חיים בבית כמו-חדש.

טיפולי שאיבת שומן ועוד
מומלץ מאד להמנע מהרמת משקל כבד אחרי שעוברים ניתוח חזה, משום שכל לחץ יכול לגרום לכאבים עזים וכן להרחבת הצלקות.

עיצוב גינות
20/12/11 | גינון
ובאמת, קשה למצוא דבר מרגיע יותר משטח פרטי עם גינה מוריקה; פינה לשבת בה ולפתוח את היום עם כוס קפה איכותי, לארח את החברים, מקום לשחק בו עם הילדים והנכדים, או לגדל תוצרת ביתית. אבל לרוב אין לנו את הזמן והפנאי לטפל בגינה בעצמנו, ולכן אנשים רבים לוקחים גננים לביצוע העבודה.

עיצוב חדש לבית
אדריכלי נוף תפקידם להתאים את סביבת הבניין הקיימת לתנאים בשטח ולהעדפת הלקוח - החל משלב בחירת סוג קרקע וצמחייה נכונים, ועד להתאמה של פתרונות הצללה, יצירת פיצ'רים במים, אדמה וצמחים, ושילוב של אסתטיקה עם פרקטיות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI