דף הבית ביטוח ביטוח רכוש ביטוח תכולה וביטוח רכב
ביטוח תכולה וביטוח רכב
רותם שרוני 22/02/12 |  צפיות: 3849

המחירים מטורפים? איך ניתן להוזיל מחירים? קבלו הצעות מחיר רק בחברות אמינות! זה לא נגמר, יש לנו המון הוצאות על הרכב הפרטי המון- דלק, מוסך מוסך ועוד. אבל רכב הוא אחד מהדברים החשובים ביותר בחיי היום יום .

הגיע הזמן לחדש את הביטוח? במידה ואתם מחפשים ביטוח דירה בעלות נמוכה, בשורות הבאות תמצאו כמה דגשים כיצד משווים מחירים ואיך אפשר למצוא פוליסה לרכב בעלות נהדרת, כדאי לקרוא.

לא מחכים- אתם לא יוצאים לחו"ל... לא ממתינים לרגע האחרון, כחודש טרם פקיעת הביטוח התחילו לבדוק מחירים, כך תוכלו להשוואה- לבדוק כמה פוליסות ולחסוך המון כסף.

איפה הכי כדאי? בקשו הצעות מחיר ישירות מחברות גדולות וגם מסוכני ביטוח, לא תאמינו אבל יש פערים! בדקו מהם ההבדלים קראו את כל הסעיפים ואת המחיר כמובן, יש פערים מאוד גדולים שיורידו בעלות המון כסף כל שנה.

תמיד כדאי שכל פוליסות הביטוח שלכם יהיו מרוכזים בחברה אחת ביטוח מבנה למשל, ביטוח שיניים וכמובן ביטוח הרכב, במיוחד אם יש לכם חברת ביטח טובה. שהכל נמצא במקום אחד זה יותר נוח וברוב המקרים זול יותר.

תמיד כדאי לבדוק אנשים הקרובים אליכם, אולי לחלקם יש רכב זהה לשלכם? אולי יש להם חברת ביטוח טובה? אבל לא עולה כסף לנסות. בישראל כל אחד מכיר מישהו שיכול למצוא איזה דיל טוב.

איזה ביטוח? כולם חושבים לגבי סוג הפוליסה, לעשות מקיף או לא גרר ושמשות או לא? תמיד מומלץ ללכת על פוליסה מקיפה שתכלול בתוכה את כל התרחישים, לא לא עולה הרבה יותר וזה כדאי.

איזה תענוג זה רכב פרטי, כמה זה חשוב שאנו יכולים לנסוע לכל מקום בקלות אז נכון, , יש גם עומסי תנועה מחיר גבוה לבנזין, צריך לבקר במוסך מעת לעת, הוצאות על ביטוח ועוד דברים לא צפוים אך זה משנה את חיינו בלי צל של ספק. יש לכם שאלות?.

רוצים מחיר שפוי עבור ביטוח תכולה? כל הפתרונות כאן. אתם מוזמנים להתייעץ ולקבל מבצעים בקלות, בלחיצה עם הלינק הבא תוכלו ליהנות ממחירים נהדרים בדקות בלבד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רותם שרוני

זקוקים להחלפת דוד שמש רוצים לשמוע על תיקון דוד שמש למידע נוסף היכנסו לכאן www.dvadimcenter.co.il



 


מאמרים נוספים מאת רותם שרוני
 
בחירת צלמים טובים
יוצרים שלט לעסק? מעוניינים לעצב עלון מושקע? מתכננים לבנות אתר אינטרנט שווה להצגת העסק? צלם מקצועי יכול לתרום לכל אלה. הייתם רוכשים מוצר לפני שבדקתם אותו? במקרים אלה תמונה שווה הרבה יותר מ1,000

צריכים שירות מקררים?
04/03/12 | שיפוצים
צריכים שירות מקררים? כדאי לברר אם המקרר שלכם עדיין באחריות היצרן. אם לא, תתבקשו לשלם בערך 200 ש''ח על בדיקת הטכנאי ובנוסף תמורת עלות התיקון והחלקים

שוקלים לעשות שאיבת שומן?
אסור לבדוק את תוצאות הטיפול כמה שעות אחרי שאתם מורידים את התחבושת, אתם חייבים להמתין מעט

למצוא שיפוצניק
04/03/12 | שיפוצים
בכדי להימנע מסיבוכים מיותרים חריגות בתקציב וקבלנים חובבנים יש להקפיד על מספר כללים אשר אותם נפרט כעת.

אירוע שמח עם תקליטן טוב
תקליטנים עם ניסיון רב חייבים לעשות פעילות כפולה: להשתלב ברקע ולהכתיב את האווירה. מוסיקה לאירועים היא לא משהו מורכב, מאוד מומלץ שהיא תהיה רגועה באוזן ברגעים נכונים ונותנת בראש

המלצות על דקים לגינה
04/03/12 | שיפוצים
לנקיון פרקט מעץ טבעי הכי טוב להשתמש במטלית רצפה לחה בלבד ואין להרטיב אותו, שכן העץ סופח נוזלים במהירות, מתנפח ונהרס.

על תיקון מחשבים
03/03/12 | שיפוצים
אז איך באת מוצאים? תחילה מומלץ לקבל המלצות ממכרים וחברים שמכירים את הטכנאי המדובר. אם אין המלצות מחברים בררו עם הטכנאי אם הוא יכול לספק שמות ממליצים. מומלץ לזכור שאם המכשיר יקר, ההמלצות הללו משמעותיות יותר.

חושבים על קורס פסיכומטרי?
חושבים על קורס פסיכומטרי? הפסיכומטרי הוא המדרגה הגדולה ביותר בדרך לקבלת תואר אבל זה אפשרי!, ציון הפסיכומטרי יחד עם ממוצע הבגרויות יהיה משוכלל לתנאי קבלה לתואר

הכל על הצמדת אוזניים
לעתים קרובות אנחנו מרגישים שהטבע לא פרגן לנו בלשון המעטה אבל לפעמים הזמן והגנטיקה עוקפים אותנו בסיבוב. בשני המקרים נכנסת לסיפור הרפואה המציעה לנו פתרונות לשינוי

כיצד מוצאים גדרות ושערים?
02/03/12 | גינון
האם אתם מסוגלים לבצע את העבודה בכוחות עצמכם? בימים אלה ניתן לקנות את כל הרכיבים מספקים מיוחדים. אם אתם אוהבים לעבוד עם הידיים ויש לכם קצת זמן פנוי, תוכלו לחסוך
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI