דף הבית הודעות לעיתונות צרכנות וקניות משקל דיגיטלי – אביזר חובה בכל מטבח.
משקל דיגיטלי – אביזר חובה בכל מטבח.
דניאל כהן 18/03/12 |  צפיות: 3313

מבוא להיסטוריה של משקלים.

אם פעם יעשו מחקר מעמיק אודות ההמצאות העתיקות ביותר, המשקל ככל הנראה יהיה מוצב במקומות הראשונים. משחר ההיסטוריה אנשים למדו כיצד לשקול דברים. משקל ראשון הופיע בצורת מאזניים, כאשר את העדות לכך נוכל לראות למשל במיתולוגיה היוונית, כשאלת הצדק "תמיס" הוצגה בדרך כלל כשבידיה מאזניים קטנים. מאז ועד היום, סוגיית המשקלים והמאזניים עברה מקצה שיפורים נרחב וכיום אפשר למצוא מגוון רחב ביותר של משקלים: דיגיטליים, ממוחשבים, מכניים ואחרים, המיועדים לשקילת אנשים, סחורות או דברי ערך.

אילו סוגי משקלים קיימים?

כעקרון את כל המשקלים אפשר לחלק ל-2 קבוצות עיקריות: משקלים מכניים ומשקלים דיגיטליים. בשנים האחרונות המשקל המכני יורד אט אט מנכסיו ואת מקומו תופס משקל דיגיטלי. משקל דיגיטלי נבדל ממשקל מכני בכך שהוא כמשתמע מהשם שלו - פועל בצורה דיגיטלית, יש לו צג עליו מופיע המשקל של האדם או הסחורה. היתרון של משקל דיגיטלי על פני המשקל המכני נמצא בדיוק, משקלים דיגיטליים מדויקים יותר מאחיהם המכניים.

משקלים דיגיטליים במטבח.

השימוש במשקלים דיגיטליים נעשה הן במפעלים, כאשר יש צורך לשקול סחורות גדולות וקטנות ולדעת את המשקל המדויק שלהן, הן במעבדות או חנויות תכשיטים כאשר יש צורך בשקילה מדוקדקת של הדברים הנשקלים, והן בבתים שלנו. בוא נתמקד רגע בשימוש שאנחנו עושים במשקלים הדיגיטליים אצלנו בדירה. בדרך כלל המשקל הדיגיטלי משמש בתור משקל מטבח, כאשר אנחנו שוקלים בעזרתו מנות מדויקות של מזון או המרכיבים של מנות שיש צורך בדיוק רב בהכנתן.

משקל דיגיטלי לצרוך שקילת האנשים.

שימוש נפוץ נוסף שאנו עושים במשקלים הדיגיטליים הוא כאשר אנו רוצים לדעת במדויק את משקל אדם הנשקל. המשקל הדיגיטלי יראה על הצג שלו בדיוק רב ובמהירות את משקל אדם העומד עליו, כאשר במשקלים היותר מתקדמים יש גם אופציות תכנות מסוימות. אפשר לתכנת את המשקל כך שיראה לכם את המשקל הנוכחי שלכם לעומת השקילה הקודמת או שיציג בפניכם את המשקל הרצוי עבורכם לפי הפרמטרים של גובה וגיל שהכנסתם לפני כן.

בכל אופן, כשאתם באים לבחור משקל לביתכם או לכל מקום אחר שתרצו, חשוב שתתעניינו קודם לכן במגוון האופציות העומדות לרשותכם, ההיצע כיום בתחום הוא רחב ביותר, הן מבחינת המבחר והן מבחינת טווח המחירים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל כהן


 


מאמרים נוספים מאת דניאל כהן
 
משקל דיגיטלי – אביזר חובה בכל מטבח.
אם פעם יעשו מחקר מעמיק אודות ההמצאות העתיקות ביותר, המשקל ככל הנראה יהיה מוצב במקומות הראשונים. משחר ההיסטוריה אנשים למדו כיצד לשקול דברים. משקל ראשון הופיע בצורת מאזניים, כאשר את העדות לכך נוכל לראות למשל במיתולוגיה היוונית, כשאלת הצדק "תמיס" הוצגה בדרך כלל כשבידיה מאזניים קטנים. מאז ועד היום

חופשה חיפאית
15/01/12 | בתי מלון
פסח מתקרב ואתם מתלבטים היכן לנפוש השנה ? הרשו לנו להמליץ לכם בחום על חופשה חיפאית שתאפשר לכם להכיר את חיפה האחרת והיפה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI