דף הבית אימון אישי אימון זוגי בגידות בחיי הנישואין
בגידות בחיי הנישואין
לילך כהן 19/03/12 |  צפיות: 3306


לשקם במהרה את הנזקים

לא מעט אתגרים מציבים חיי הנישואין, אך נראה כי לעתים מעבר לאתגרים לגיטימיים, אם אפשר להגדיר אותם כך, צריך אחד מבני הזוג להתמודד עם מצב לא נעים של בגידות בחיי הנישואין. מדובר בסוגיה לא פשוטה שיכולה להפוך את חייו של אחד מבני הזוג למערבולת של רגשות ולהביא למצבים של חוסר ודאות ותסכול. עבור זוגות רבים בישראל שחוו מקרים של בגידות הרי שעומדת לפניהם צומת דרכים שהיו שמחים אם לא היו מגיעים אליה כלל. בחירה קלה לגבי המשך הדרך באותה צומת יכולה להיות פרידה. אך נראה כי במקרים רבים יש בסיס חיובי שעליו מושתתים הנישואין ולכן חשוב מאוד לנסות ולעשות הכול בכדי לשקם את הנזקים במהרה ולצאת לדרך חדשה ע"י יצירת אמון וכיבוד מי שנחשב לשותף אמיתי לחיים.

ללמוד כיצד לא לחזור על טעות כואבת כל כך

יש לא מעט משקעים שיכולים להקשות על החיים ההרמוניים שכולנו מבקשים לעצמנו. מאחר ואף אחד מאתנו לא מושלם הרי שאנו עושים טעויות שלעתים המשמעות שלהן קריטית עבור האנשים שסובבים אותנו. ניתן לראות כיצד מי שלא מטפל נכונה בנושא חשוב כל כך כמו בגידות בחיי הנישואין יכול אולי לשקם את יחסיו בצורה מסוימת אך הדבר יהיה זמני ובכך יישאר הסיכוי לחזרה כואבת על טעויות העבר. טיפול זוגי ממוקד שמעניקה היועצת דליה שוורץ נוגע בעדינות בנקודות השליליות של בגידה והפרת אמון. זאת בכדי שניתן יהיה לעמוד על גודל הנזק שיוצרת בגידה ובכדי שניתן יהיה להבין עד כמה חייבים להימנע מפגיעה כואבת כל כך בבן או בבת הזוג.

כבוד הדדי הוא אבן היסוד של כל זוגיות

גם כשאנו פוגשים לפתע אדם זר ברחוב אנו מאוד לא רוצים לראות כיצד הוא לא מכבד אותנו. כבוד הוא דבר חשוב עבור כל אדם ולכן אפשר לראות כיצד פגיעה בכבודנו היא בעלת השלכות מרחיקות לכת. ברגע שמדובר בפגיעה מצדו של אדם קרוב כל כך שלגביו אנו בטוחים באהבתו הרי שהדבר קשה בצורה כפולה ומכופלת. קיום כל מערכת זוגית, ובמיוחד אצל זוגות נשואים, חייבת להיות מושתתת על כבוד הדדי אמיתי. רק כך יכולים בני הזוג למנוע מצבים כואבים כמו בגידות בחיי הנישואין מאחר והם מבינים שהדבר לא מכבד אף אחד מהם. בני זוג שמבינים עד כמה כבוד הדדי הוא דבר חשוב אינם עוסקים רק באקטים של נימוס וכד' אלא שהם מבינים את הרגשות של שותפם לחיים ופועלים לפיהם.

דליה שוורץ -  יועצת ומטפלת זוגית 054-4220259 או באתר הבית כאן


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI