דף הבית קניות וצרכנות קניות וצרכנות - אחר טבעות נישואין
טבעות נישואין
עידו 20/03/12 |  צפיות: 2784

טבעות נישואין

חתונה היא טקס חגיגי בו אנו מצהירים על הזוגיות שלנו ומתחייבים לאהוב ולכבד את הקשר הזה בכל מהמורה או קפיצה לטוב ולרע ולהשים את עצמנו עם בן/ת זוגנו בכל.

טבעות נישואין מייצגות ומסמלות את משמעות הקשר ובעצם ענידתם אנו מצהירים כי אנו מחויבים לקשר הזה ולמעשה בצורה מסוימת אנו מתייגים עצמנו כתפוסים.

משמעות טבעת הנישואין מבחינת ההלכה

טבעת הנישואין מבחינת ההלכה היא רק עבור האישה וטבעות נישואין לגבר הם לבחירתו, מבחינת ההלכה הגבר איננו מחויב לענוד את טבעת הנישואין. ההלכה גם מגבילה את טבעת הנישואין ואת עשייתה לכמה פרטים, את טבעת הנישואין חייב הגבר לרכוש מכספו והיא חייבת להיות שווה לפחות פרוטה אחת! את הרכישה צריך החתן לעשות אך ורק במזומן בכדי למנוע סיטואציה בה החתונה מתרחשת כאשר עדיין החתן לא השלים את כל התשלומים שפרס על הטבעת.

על הטבעת להיות עשויה מחומר אחד ולא ערבוב של כמה חומרים יחדיו וחלקה מצידה הפנימי ( אומרים שהכוונה היא לכך שהנישואין יהיו חלקים כמו הטבעת ) יש איסור על שיבוץ אבני חן על טבעת נישואין, כאשר המחמירים גם נמנעים מריקוע וחריטה על הטבעת עצמה, עובדה שמקשה מאד על עיצוב טבעות הנישואין.

מעצבי תכשיטים רבים ממליצים להתאים את טבעות הנישואין ועיצובם לפי צבע העור של בני הזוג, בכדי ליצור אפקט בו הטבעת בולטת על האצבע, צריך לגרום לקונטרה מצבע העור, כלומר אם אחד מבני הזוג הוא בהיר אז טבעת נישואין מזהב צהוב או זהב אדום, תוכל להתאים לו היטב ולבעלי עור כהה הכי מומלץ לרכוש טבעת נישואין מזהב לבן.

טבעות נישואין יכולות לעלות המון כסף, אבל עם קצת ידע אפשר ליצור טבעות נישואין יפות בפחות כסף וללא פגיעה במראה שלהם, אתם שואלים בטח כיצד?

ובכן המרכיב החשוב ביותר בטבעות נישואין הוא כמובן הזהב ובעזרת הורדת אחוז הקראט ירד גם המחיר עבור גרם זהב, עוד שיטה להוזיל את הטבעת היא לצמצם את משקלה על ידי יצירה של טבעת דקה יותר, כך תוכלו לרכוש טבעות נישואין זולות יותר ועדיין יפות ונוצצות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עידו


 


מאמרים נוספים מאת עידו
 
טבעות נישואין
חתונה היא טקס חגיגי בו אנו מצהירים על הזוגיות שלנו ומתחייבים לאהוב ולכבד את הקשר הזה בכל מהמורה או קפיצה לטוב ולרע ולהשים את עצמנו עם בן/ת זוגנו בכל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI