דף הבית אימון אישי אימון זוגי טיפול זוגי במרכז
טיפול זוגי במרכז
לילך כהן 01/05/12 |  צפיות: 3299


כיום, נהוג ולגיטימי לפנות אל ייעוץ זוגי לא רק במקרה של משברים וקשיים או לפני החלטה על גירושין, אלא גם במקרים של רצון לשמר את הזוגיות המוצלחת שקיימת ולקבל כלים אשר יסייעו לבני הזוג להמשיך ולהתפתח יחד. טיפול זוגי במרכז מסייע לזוגות רבים להשיג מטרה זאת, תוך כמה מפגשים חד פעמיים, או בתהליך אשר מלווה את הזוג לאורך כל חייו. ההבנה כי זוגיות היא דבר דינמי שמורכב משני אנשים שונים, היא הבסיס של כל טיפול זוגי, והיא המסייעת לזוג לא להתייחס אחד אל השני או אל הנישואים כמובנים מאליהם.

כלים אשר יכול להעניק מטפל זוגי לזוג אשר מעוניין לשמר את היחסים הטובים ואף לחזק אותם בעתיד, קלים ליישום ואפקטיביים מאוד. לדוגמה, שמירה על ערב קבוע פעם בשבוע שבו נמצא הזוג לבדו, משוחח על בעיות או על רצונות משותפים ומחזק את האינטימיות שלו. טיפול זוגי במרכז יכול אף לחזק את התקשורת בין בני הזוג על ידי מתן הנחיות כיצד להימנע מריבים ומכעסים מיותרים, ולפתור קשיים על הצד הטוב ביותר, תוך ראיית האחר, את יכולותיו, רצונותיו ובעיקר – את יתרונותיו ואת תרומתו לזוגיות.

כל אחד מבני הזוג מתפתח ומשתנה במהלך חייו, על אחת כמה וכמה בתוך מערכת יחסים. חשוב לזכור זאת ולא להישאר מקובע על מאפייני אישיות או על התנהגות מסוימת. מטפל זוגי יכוון את שני בני הזוג להכיר בכך ששינוי אינו בהכרח דבר רע או מזיק, כבסיס לצמיחה אישית וזוגית שיכולה רק להביא לאופטימיות ולחיים מאושרים. טיפול זוגי במרכז יקפיד על מתן במה משותפת ומקצועית לכל רגשותיהם של בני הזוג, ויביא לכך שאף מחשבה או רצון לא יתקלו במחסום של זלזול או שתלטנות.

לקביעת פגישה בנושא טיפול וייעוץ זוגי 054-4220259 או לחצו כאן לאתר הבית


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI