דף הבית בידור ופנאי בידור תחביבים ופנאי - אחר אחד הדברים הטובים לילדים...
אחד הדברים הטובים לילדים...
אפי 13/05/12 |  צפיות: 2615

שולחנות משחק-הנאה לאירוע

הרבה פעמים אנו מוזמנים לחגיגת בר מצווה או בת מצווה של הילדים של השכנים או של מישהו מהמשפחה, באירועים אלו אנו רואים הרבה את החברים משחקים בשולחנות משחק, אנו לא מבינים מה כל כך מעניין את הילדים השקועים עד צוואר בפלאי הטכנולוגיה ובגאדג׳טים שונים ומשונים המשחק בשולחנות משחק שזה עוד משהו שנשאר מהדור הקודם... ובכן רבותיי, השכרת שולחנות משחק זהו אחד הדברים המעניינים את הילדים אם לא ״הדבר״ בחגיגה המתקיימת לילדים החוגגים בר מצווה של חבר או יום הולדת או בעצם כל מסיבה כלשהי ומחפשים אטרקציה מעניינת שתפעיל את הילדים, מה תביאו להם, אייפון?אייפד?גאדג׳טים למיניהם? יש להם מספיק מזה בבית!

השכרת שולחנות משחק-משהו חדש-ישן

בעיני הילדים המשחקים השכרת שולחנות משחק זה משהו שהם לא נתקלים בו הרבה, ודווקא בגלל שזה דבר ישן ולא נמצא אצלם בבית-לכן זה מעניין אותם! אותו דבר כמו במשחקי מחשב המיתולוגיים שהיום אנו מתגעגעים אליהם וחוזרים להוריד אותם בגירסאות משודרגות לטאבלטים או לאייפונים, לכן גם השכרת שולחנות משחק לאירועים כדוגמת בר מצווה או יום הולדת לילדים, יכולה להיות בהחלט אופציה שתככב בקרב הילדים, השכרת שולחנות משחק כולל בתוכו השכרת שולחן הוקי אוויר, הוקי אוויר זה כמו השולחנות הוקי אוויר בקניונים, עם הדיסקית המרחפת באמצעות אוויר שיוצא מהחורים בתחתית השולחן וזה גורם לדיסקית להחליק במהירות מירבית מעל השולחן, כששני הצדדים היריבים (רק במשחק...) מחזיקים בידית שעם הידית הזאת מכים בדיסקית לכיוון הצד של היריב וכמו השכרת שולחן כדורגל צריך לקלוע את הדיסקית לשער של היריב שבמקרה הזה זה פתח ברוחב הדיסקית שנמצא אצל כל אחד משני הצדדים ואליו מכוון היריב את המכה, וכך הלוח האלקטרוני סופר כל ״גול״ ולפי זה אנו יודעים מי המנצח ומי המפסיד, השכרת שולחנות משחק זה תחום המכי המון אפשרויות עם מגוון גדול של שולחנות משחק, משולחן הוקי שהזכרנו למעלה, דרך שולחן כדורגל (כן, השולחן כדורגל המיתולוגי רק בגירסה יותר משודרגת) דרך שולחן ביליארד, שולחן פוקר ועוד ועוד, השכרת שולחנות משחק זה לא תחום יקר ולא יגרום לכם לנזקים בכיס, כך שאפשר בהחלט להחליט על זה בחיוב לאירוע שלכם, ללא ספק אתם תברכו על ההפעלה הזאת, השכרת שולחנות משחק תתן לילדים הרבה במה להתעסק כשאתם מנגד תוכלו להנות עם הורים של חברים שבאים גם לאירוע ולהחליף דעות, או אפילו לשבת למשחק קלפים מהנה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אפי


 


מאמרים נוספים מאת אפי
 
אחד הדברים הטובים לילדים...
במאמר זה נכתוב על אחד מהדברים שלמרות שהוא דבר נדוש וישן, תמיד הילדים יתעניינו בו למרות פלאי הטכנולוגיה של ימינו!

האם אתם רוצים לגרום הנאה לילדים שלכם?
הילדים של היום רוצים את כל מה שיש אצל השני, אין מה לעשות גם אנחנו כאלה... ותמיד כשמגיע יום הולדת שלהם או בר מצווה, הם רוצים "את מה שהיה אצל ההוא" בשביל זה אנו צריכים לספק להם אטרקציות לבר מצווה או ליום הולדת, ואנו כאן כדי להמליץ...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI