דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל חבילות ספורט – חופשות סקי
חבילות ספורט – חופשות סקי
אבנר כהן 27/06/12 |  צפיות: 3060

אם אתם מחפשים לצאת לחופשה מעניינת, מאתגרת ופעילה, נופש באתר סקי או שילוב של פעילות ספורט אתגרי מושלמת עבורכם. באתרים רבים באירופה תוכלו ליהנות מחופשה הכוללת סקי, סנובורד, ספורט אקסטרים כמו טיפוס הרים, סנפלינג, רפטינג ואפילו בנג'י.

חופשת סקי – יעדים

אתרי סקי נמצאים כמעט ברחבי כל העולם, הקרובים ביותר לישראל הם כמובן אתרי הסקי של אירופה. סקי באירופה מומלץ במדינות כמו צרפת, איטליה, אוסטריה, צ'כיה ועוד. למתחילים שמחפשים מסלולים נוחים וקלים וחופשת סקי נעימה במיוחד מומלץ להגיע לאתרי סקי בבולגריה או אנדורה בהם המחירים לא גבוהים והמסלולים נוחים מאוד למתחילים.

עבור מתקדמים, אתרי הסקי הגדולים בצרפת ואוסטריה למשל יתאימו יותר. באתרים אלו יש מסלולים מאתגרים ובונוסים כמו מצנחי סקי וגלישה לילית. למי שמחפש אתגרים אמתיים והיה בכל אתרי הסקי הגדולים של אירופה, חופשת סקי בארצות הברית מומלצת בחום. בארה"ב אתרי הסקי מספקים חווית גלישה שונה, נופים אחרים ואתגר חדש.

עונת הסקי

סקי הוא ספורט חורף והעונה הבוערת באירופה היא אמצע החורף. חופשת סקי מומלץ לקחת בין החודשים פברואר למרץ, בתקופה זו מצב השלג אידאלי ומזג האוויר מתאים מאוד לסקי. בתקופת החגים הנוצרים באירופה, לקראת דצמבר-ינואר, עדיף לא להגיע לאתרי הסקי בשל העומס הרב והמחירים הגבוהים. תפוסת אתרי הסקי והמחירים של חופשת סקי משתנים מאוד בהתאם לתקופות הפופולאריות, אם אתם לא מתעקשים על שלג יציב במיוחד תוכלו להגיע לחופשה גם בתחילת החורף או לקראת האביב.

מידע שימושי על חופשת סקי

חופשת סקי באירופה לרוב נמשכת שבוע ומתחילה באתרי הסקי בסוף השבוע (שבת-ראשון). אמנם ניתן להגיע באמצע השבוע, אך סביר להניח שתתקשו למצוא מקום פנוי, שיעורי סקי, ציוד איכותי וכן הלאה. כאשר אתם אורזים את המזוודה שלכם לקראת חופשת הסקי חשוב מאוד לוודא שיש לכם בגדים חמים ונוחים כולל כובע וכפפות חמות וכמובן לא לשכוח קרם הגנה מפני קרני השמש. ציוד סקי לא מומלץ לרכוש ולהביא אתכם, וכך גם ביגוד סקי. הציוד יקר מאוד, כבד ולא נוח להעברה ממדינה למדינה. בכל אתרי הסקי נהוג להשכיר ביגוד סקי וציוד סקי. 

חופשת ספורט

חופשה פעילה לא חייבת לכלול סקי, בהחלט יש המון פעילויות קיץ ואביב שאפשר לשלב בחופשה הבאה שלכם. חובבי ספורט האתגרים, אוהבי הריגושים או פשוט אתלטים בנפשם ייהנו מאוד מחופשה פעילה, חופשת ספורט הכוללת פעילות גופנית וספורט אקסטרים. חופשת ספורט יכולה לכלול פעילויות כמו צניחה חופשית, גלישת גלים, סנפלינג, טרקים, טיפוס הרים, טיולי אופניים, טיולי סוסים, רפטינג, שייט מפרסיות, צלילה, חקר מערות, שייט קנו ועוד המון אפשרויות אחרות.

רגע לפני החופשה

אם אתם מתכננים חופשת סקי או חופשת ספורט אחרת, כדאי להתכונן היטב לחופשה. כך למשל, אם עבר זמן רב מאז שגלשתם במדרונות המושלגים, כדאי לתרגל קצת על סימולטורי סקי ולהכין את עצמכם לפעילות גופנית. כמו כן, חשוב לפני כל חופשת ספורט או סקי לרכוש ביטוח נסיעות המתאים לחופשה, קחו בחשבון שהביטוח הרגיל לא מכסה ספורט אתגרי ופעילות כמו סקי, רכיבה, סנפלינג וכו'.

חופשת ספורט וסקי – חופשה פעילה מושלמת!

אם אתם אוהבים פעילות, מחפשים הרפתקאות בנופש שלכם והרבה יותר מאשר מאשן "בטן גב" בבריכת המלון, אין ספק שתיהנו מאוד מחופשת ספורט. לחובבי הספורט שביניכם, חופשת ספורט היא הדרך המושלמת לבלות בה את הנופש שלכם, ליהנות מפעילות, תנועה ולחדש מצברים. לספורט אין גבולות ואין עונה אחת, לא משנה מתי אתם יוצאים לנופש, תמיד תוכלו למצוא חופשה פעילה כלבבכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבנר כהן


 


מאמרים נוספים מאת אבנר כהן
 
טיול אופניים
25/08/14 | אופניים
בכל כמה שנים ישנו טרנד חדש שמשתלט על העולם, כשהפעם הטרנד הזה הוא הטרנד הבריאותי.

על הקשר בין הרצת תוכנת סולידוורקס לייצור שקיות פלסטיק
08/10/13 | קניות
תהליך ייצור של פריט כלשהו אורך זמן ממושך, בין אם מדובר בסמארטפון מתקדם ובין אם מדובר בסך הכל בחטיף שוקולד. כמובן שלכל מוצר יש את פרק הזמן שאורך ייצור, אך בשורה התחתונה לא תראו אף מוצר שמרגע התכנון שלו ועד להוצאתו לשוק אורכים מספר ימים בלבד, אלא במינימום מדובר במספר חודשים, כשפעמים רבות זה אורך במשך שנים.

חופשה בארץ עם רשת מלונות פתאל או חופשה בחו"ל באמצעות דילים לברצלונה
להיות בארץ ולהרגיש בחו"ל. זו המנטרה לפיה אנשים רבים מתכננים את החופשה שלהם ולכן הם מחפשים פעמים רבות את החופשה האולטימטיבית בארץ שתקנה להם הרגשה כאילו הטיסה אותה הם לקחו לא הייתה לאילת, אלא רחוק מאוד משם.

דירות חדשות בקריות- בקרית מוצקין, קרית חיים וקרית ביאליק
29/09/13 | נדל"ן
קחו לרגע אדם שעובד במרכז ומעוניין לרכוש שם דירה. הוא נשוי פלוס ילד ועוד ילדה בדרך. הוא שייך למעמד הביניים והוא ואשתו עובדים לפרנסתו. בדיוק כמו שאלה מתמטית כך עולה גם השאלה הבאה- מתי הוא באמת יוכל לרכוש דירה או ליתר דיוק לשלם את המשכנתה עליה? התשובה היא, כנראה, לעולם לא.

על הקשר בין כתיבת קורות חיים לבין קורס דמיון מודרך
החלק הברור ביותר של הכנה לעבודה היא כתיבה של קורות החיים. הטקסט יפה ומסודר, כל מילה מוקפדת והמטרה העליונה היא להוציא אותך כמה שיותר טוב. אבל לעיתים זה לא מספיק. לפעמים אתה מגיע לחוץ לראיון, לא מצליח לבטא את מה שאתה בדיוק חושב ומסתבך עם המילים, מה שלא מותיר ברירה למעסיק הפוטנציאלי- והוא נותר רק פוטנציאלי, בלי החלק של המעסיק.

השלבים בהגשת המנה- יועץ בטיחות מזון מתחיל, מתכוני שפים מסיימים
מי מאתנו לא אוהב לסעוד באיזו מסעדה טובה ולאכול אוכל טוב ומשובח, כזה שבסופו נלקק את האצבעות? כנראה שכולנו מעדיפים לאכול איזו מנה יוקרתית ומשביעה מאשר שוב להכין חביתה במטבח הקטן שלנו. אבל לא הרבה יודעים את התהליך המפרך שעובר המזון מרגע שהוא יוצא כחומר גלם ממפעל הייצור ועד שהוא הופך למזון הטעים שמונח לפנינו.

מתכון לילדים חובבי בישול
יש הרבה ילדים שאוהבים לבשל. את רזי הבישול הם לומדים מהסבתא האם מתוכניות טלוויזיה או מספרי מתכונים. יש שפים שהוציאו ספרי בישול המיועדים לילדים שבהם כל ילד יכול למצוא את מתכון לילדים המתאים לו ביותר וממצרכים שהוא אוהב.

פרחים תל אביב
25/08/13 | גינון
תל אביב היא העיר הגדולה בישראל ויש בה הכי הרבה תושבים מכל הערים האחרות בארץ. כמעט בכל רחוב או מרכז מסחרי אפשר למצוא חנויות פרחים וצמחים.

טיסות לבריסל- יעד עבור טיול בר מצווה לאירופה
דברים רבים בעולם נעשים בלא שום סיבה, אך יחד עם זאת ישנם דברים שנעשים לא בכדי. אחד הדברים הללו היא בחירתה של העיר הבלגית בריסל כבירתו הלא רשמית של האיחוד האירופי. העיר נחשבת לאחת מהערים בעלות המגוון האתני הגדול ביותר, כשמעל כולם ניתן לשמוע ערב רב של שפות כמו פלמית, צרפתית או הולנדית.

מתאמת נסיעות וגם עורך דין תעבורה- את מי צריך לבעיות תחבורתיות?
18/08/13 | תעבורה
חוץ מספורט בשעות בין הערביים, הליכה הפכה להיות חסרת כל שימוש. למרבית המקומות אין ברירה אלא להשתמש בכלי תחבורתי על מנת להגיע אליהם, וגם אם כבר יש מקום קרוב בו אנו צריכים לבקר נעדיף להשתמש ברכב. אך השאלה שנשאלת היא למי פונים כשיש לנו בעיה שצצה במהלך הנסיעה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI