דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים חתונה ב 2009 להתחתן בזול
חתונה ב 2009 להתחתן בזול
רן ביטון 06/01/09 |  צפיות: 2144

עונת החתונות של שנת 2009 בפתח, אם לקראת חתונה ורוצים לדעת כיצד לארגן את הערב החשוב בחייכם? הכנו עבורכם מגוון טיפים לבחירת מקום מתאים לחתונה בקיץ:

 

כמו כולם, גם אנחנו רוצים אירוע בלתי נשכח, ערב שבו כל פרט קטן יקבל דגש גדול, חוויה שכולם יזכרו, איך מתחילים? בארגון נכון של מקום החתונה.

 

זוגות רבים עושים טעיות {שלא במודע} בבחירת מקום החתונה, הכנו עבורכם מדריך קצר שיסייע לכם למצוא את המקום הטוב ביותר לחתונה.

 

מקום לחתונה- בחרו מקום באמצע, חשבו על כל האורחים שלכם, אם רוב המשפחה הם מאזור הדרום אין צורך לגרור אותם אל גני אירועים בשרון, מדינת ישראל ידעוה בפקקי התנועה הרבים ואתם לא רוצים שהמוזמנים שלכם יגיעו לאחר שעתיים של נסיעה עצבניים ומתוחים.

חתונה בקיץ או בחורף- אנו נתקלים במהלך עבודתנו בזוגות אשר רוצים להינשא בגן אירועים פתוח בחודשי הסתיו או האביב, למשל: חתונה באפריל או חתונה בסוף אוקטובר/ נובמבר, אל תיקחו סיכון גם אם נשאתם תפליה עמוקה לשמיים, בחודשים אלה יש סיכוי גבוה שהגשם יהרוס את חתונתכם.

 

החודשים בהם אפשר להתחתן בגן אירועים פתוח הם: סוף מאי ועד השבוע האחרון של חודש אוקטובר.

המוזמנים: שאלה נפוצה שתתקלו בה בבואכם למצוא מקום לחתונה היא "כמה מוזמנים יש לכם?" ענו בשאלה "כמה אורחים המקום יכול להכיל?" יש מקומות שמכילים למשל 500 מוזמנים אבל אם הם ישמעו שיש לכם 550 מוזמנים הם יגידו לכם שאין בעיה בכלל, במהלך החתונה כולם ישבו בצפיפות ובחוסר נעימות.

 

מקום קטן או מקום גדול- אם יש לכם 200 מוזמנים אל תבחרו במקום המכיל 1000 מוזמנים, האורחים שלכם ירגישו אי נוחות ויחשבו שאורחים רבים לא הגיעו, התאימו את המקום למספר המוזמנים.


לראות בעיניים: בקרו בו במהלך חתונה עם מספר מוזמנים כמו שלכם, כך תוכלו לדעת כיצד המקום מתפקד ולהתרשם מהאווירה והשירות.

 

קייטרינג? בחרו המקום המציע גם קייטרינג, מקומות להשכרה בלבד עולים יותר אם יש צורך בלהביא קייטרינג חיצוני.


עוד שאלות חשובות:
מה המחיר למנה והאם הוא כולל מע"מ?

מה כולל המחיר? מספר מנות וכו'

מה עלות התוספות? עיצוב וכו'

מה העלות של מערכת התאורה וההגברה במקום?

מהם תנאי התשלום? מקובל לשלם 10% - 20% מקדמה ואת היתרה לאחר האירוע.

מזל טוב!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רן ביטון

אתרי האינטרנט שיעזרו לכם למצוא את כל מה שאתם צריכים בתחום ניתוחים פלסטיים חתונה גני אירועים טיסות זולות גם לימודים ועוד.



 


מאמרים נוספים מאת רן ביטון
 
מארגנים חתונה
כעת אתם יכולים לקבוע פגישה מסודרת במספר מקומות ולהגיע עם רשימת שאלות, נסו להתרשם לא רק מהמראה אלא בעיקר מהיחס והאווירה במקום.

מתכננים בר מצווה
במידה והחלטתם לערוך אירוע בגן או באולם, עליכם להתחיל לאתר את כל נותני השירות השונים שיהפכו את האירוע למושלם:

לסדר חתונה
במידה והתשובה חיובית, תוכלו כעת לקבוע פגישה ולהתרשם, לברר כל מה שאתם רוצים ולקבל הצעת מחיר לעבודה. בנוסף, בחלק מן המקרים, הגעה דרך לקוח לשעבר תוכל להשיג לכם הנחה נאה במחיר השירות - אין שום הבטחה, אבל אף אחד לא יאשים אתכם אם תנסו.

די ג'י לחתונות
תפקיד נוסף שצריך למלא כל תקליטן לחתונות הוא להמליץ לבני הזוג ולעזור להם לבחור את רשימת השירים החשובים – מוזיקה לקבלת פנים, שיר להליכה לחופה, שיר לשבירת הכוס ושיר לסלואו הראשון. אם התקליטן מדבר על כך כבר בפגישה הראשונה עמו, אתם נמצאים בידיים טובות

צלמים לחתונות ואירועים
אם אתם מעוניינים לשכור לאירוע שלכם גם צלם וידאו וגם צלם סטילס, מומלץ לשכור צוות צלמים לחתונה מאותו הסטודיו, מכיוון שכך ניתן לחסוך עשרות אחוזים על המחיר הסופי.

חתונה עם מפיקים
מהסיבה הזאת יותר ויותר אנשים מחליטים בסופו של דבר להעביר את ארגון החתונה לידיהם של חברות הפקה מנוסות, במיוחד אם אתם רוצים משהו אחר כמו גן אירועים עם בריכה או חתונה אחרת.

מתכוננים לחתונה
על מנת להגשים את החלום אתם צריכים לעשות את זה נכון, סיבה נוספות היא העלויות, אז איך תעשו את זה? בואו לקרוא מספר עצות וטיפים שיעזרו לכם לארגן חתונה מוצלחת במחיר טוב:

מפיקי חתונה
בהישג ידם של עשירים בלבד, אבל בהווה להזמין חברת הפקה זה בכלל לא חריג. נפטרים מהלחץ הכרוך בניהול עשרות נותני שירותים שונים, פשוט מעבירים את כל הסמכויות למי שכבר צבר נסיון בהפקת אירועים והולכים לישון בראש שקט.

גן או אולם
כמעט בלתי אפשרי להתעלות על התחושה הייחודית שגן איכותי נותן למוזמנים. ובמרחבים האדירים שמספק הגן,תוכלו להביא את כל העולם ואחותו בלי לדאוג מצפיפות יתר.

חתונה אזרחית
בארץ לא ניתן להתחתן בחתונה אזרחית אבל המדינה מכירה בנישואין אזרחיים אם הם נערכו במדינה אחרת, לאחר החתונה תוכלו להגיש את הטפסים למשרד הפנים שיכיר בכם כזוג נשוי לכל דבר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI