דף הבית אימון אישי אימון זוגי השנים הראשונות של הנישואים
השנים הראשונות של הנישואים
מיכל ז 11/07/12 |  צפיות: 3319

יש אנשים שרואים חתונה כעניין פורמאלי ומשפטי בלבד שאמור לתת לגיטימציה למערכת יחסים שגרתית, אך האמת היא שחתונה היא הרבה יותר מכך; היא איחוד שתי נשמות לכדי נשמה אחת. ולכן, לא פלא שהשנים הראשונות של הנישואים הן הקשות ביותר, כיוון שמערכת היחסים של בני הזוג עברה דפורמציה (שינוי), כזו שהזוג מתקשה להתמודד איתה.

ייעוץ זוגי בדרום נועד לעזור לזוגות בכל סטאטוס, ולא משנה כמה זמן הם יחד, אך בעבור זוגות נשואים טריים, ובייחוד לאלו שבשנתיים הראשונות לנישואים שלהם, הייעוץ הוא חשוב עוד יותר.

יעוץ זוגי בדרום עוזר לזוגות בשנים הראשונות לחיי הנישואים שלהם לטפל בבעיות שנוצרות וגם למנוע היווצרות של בעיות בהמשך הדרך. הייעוץ שהזוגות מקבלים נועד, בראש ובראשונה, לאפשר לבני הזוג לדבר על כל מה שמפריע להם, שכן כך אפשר לנגוע בנקודה הכואבת, כלומר בשורש לבעיה או במה שעלול לסכל את הנישואים אם לא יעבדו על הבעיה מוקדם.

לפעמים העצמה אישית בדרום היא כל מה שהזוג צריך, אם כל אחד מהצדדים בנפרד או אם יחד. באופן עקרוני, בהקשר של בני זוג, ההעצמה האישית היא כמו ייעוץ זוגי, אך עם שם שונה וגם התהליך שונה, אך המטרה היא אותה מטרה- להעצים (את הזוגיות, במקרה של זוגות).

הרבה זוגות מתביישים לבקש עזרה של חברים או בני משפחה, ופונים ליועצים ומאמנים אישיים. בעינינו, זו ההחלטה הנכונה, כי כל אדם חיצוני שמכניסים לתמונה, שיש לו קשר ורגשות לאחד הצדדים, יכול רק לסבך את העניינים. לעומת זאת, אם מערבים מישהו אובייקטיבי שיש לו ניסיון בפתרון בעיות זוגיות ומבין מה צריך כדי לשמור על זוגיות יציבה, אז מעלים באופן משמעותי את הסיכוי להמשך חיים משותפים מלאים וטובים.

כדי שהתהליך יהיה יעיל, צריך, קודם כל, רצון, נכונות ומוטיבציה לשמור על הזוגיות וכל אחד מהצדדים צריך לתת את כל כולו לתהליך. דבר שני, חשוב לבחור יועצים או מאמנים שיש איתם דינמיקה נכונה, כלומר, יכול להיות יועץ או מאמן מוכשרים מאוד, אבל זוג מסוים יתחבר דווקא ליועצים או מאמנים אחרים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI