דף הבית קניות וצרכנות קניות וצרכנות - אחר בחירה של פסנתר לבית
בחירה של פסנתר לבית
אירה פינסקר 24/07/12 |  צפיות: 2835

בחירה של פסנתר לבית יכולה להיות משימה קשה ומאתגרת. קיימים סוגים שונים של פסנתרים, יצרנים רבים, פסנתרים חדשים ומשומשים, ולא תמיד אנחנו יודעים מהם הקריטריונים לבחירה. כאשר מדובר בנגנים מנוסים, יש להם את הנסיון שיכול לעזור ולמקד אותם. כך, למשל, אם נגן התרגל לפסנתר מסוג מסוים, סביר להניח שהוא ירצה לקנות פסנתר לבית מאותו הסוג. גם כאשר מדובר על פסנתר שצריך לשמש למטרה מסוימת, כגון להקלטה או לעריכת מסיבות, הקריטריונים ברורים יותר. יחד עם זאת, כאשר מדובר בהורים שמעוניינים לרכוש את הפסנתר הראשון לילדם, הבחירה עשויה להיות תהליך מייגע.

ראשית כל, מומלץ לסנן קבוצות שלמות של פסנתרים שמתאימים יותר למטרות אחרות. פסנתר כנף, למשל, לא יתאים כפסנתר לבית של תלמיד מתחיל: מדובר בכלי גדול מימדים שדורש חלל מתאים, ויקר מאוד. ניתן להתיעץ עם המורה למוזיקה בנוגע לרכישת פסנתר חשמלי. לפסנתר החשמלי מספר יתרונות ביחס לפסנתר האקוסטי הקלאסי. ראשית כל, הוא קומפקטי יותר, וניתן לשים אותו בחדר שינה או בחדרו של הילד. בנוסף לכך, חלק גדול מהדגמים הם ניידים, וניתן להעביר אותם ממקום למקום בקלות. יתרון נוסף של הפסנתר החשמלי הוא ביכולת שלו להתחבר אל המחשב ולהתממשק איתו. יתרון נוסף הוא המחיר: פסנתר חשמלי יהיה זול יותר מאשר פסנתר אקוסטי חדש.

למרות כל היתרונות של הפסנתר החשמלי, מורים רבים למוזיקה ממליצים על הפסנתר האקוסטי כפסנתר לבית. קיימים יצרנים רבים שמייצרים פסנתרים בעלי מאפייני צליל שונה, מידות שונות, עיצוב שונה וכדומה. בדרך כלל לא מומלץ לרכוש את הדגם היוקרתי ביותר בתור פסנתר ראשון; סביר להניח שתלמיד מתחיל לא יוכל לנצל את היתרונות של פסנתר כזה, יתרונות שרק איש מקצוע יידע להעריך. יחד עם זאת, הורים רבים רואים ברכישה זו קנייה חד פעמית לשנים רבות, ולא מעוניינים לבחור בדגמים הזולים ביותר.

חנויות רבות מציעות ללקוחות לרכוש פסנתר לבית מיד שניה. בצורה כזאת ניתן לקבל כלי יוקרתי במחיר סביר. בבחירת פסנתר יד שניה מומלץ להיעזר באיש מקצוע שיוכל להעריך את מצבו (בדומה לרכישת מכונית). בנוסף לכך, בחלק מהחנויות ניתן לבחור פסנתר לבית בהשכרה, ובצורה כזאת לפתור את הסוגיה התקציבית הקשה. חנויות רבות מאפשרות ללקוחותיהם לרכוש את הכלי המושכר לאחר תקופה מסוימת תוך קיזוז דמי השכירות מהמחיר.

לסיכום, בבחירת פסנתר לבית עבור תלמיד מתחיל מומלץ להתחשב בסוגייה התקציבית ולקחת בחשבון את האפשרות שהתלמיד לא יתמיד בלימודים. לכן השכרת פסנתר נראית כפתרון אופטימלי, המתאים לחודשים הראשונים, עד לגיבוש ההחלטה לגבי ההמשך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אירה פינסקר


 


מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר
 
חנויות הריון: חנויות לשופינג בתקופת ההריון
20/05/13 | קניות
חנויות הריון אינן מציעות רק מוצרים לשימוש בתקופת ההריון, אלא גם מוצרים לתינוקות ולאמהות. לכן המונח חנויות הריון מתייחס לתקופה בה מומלץ לבצע את הרכישות.

מוצרי החתלה: חיוניים ונוספים
20/05/13 | קניות
מוצרי החתלה נועדו להקל על פעילויות הטיפוח של התינוק. בין המוצרים האלה ניתן למצוא פריטים חיוניים, שקשה בלעדיהם, ופריטים שאינם הכרחיים.

עגלות תינוק: מספר הגלגלים והשלכותיו
20/05/13 | קניות
עגלות תינוק יוצרו בעבר על גבי ארבעה גלגלים באופן קבוע. יחד עם זאת, בשנים האחרונות הופיעו גם דגמים על גבי שלושה גלגלים. המאמר מביא את היתרונות ואת החסרונות התפקודיים של התצורה החדשה.

בגדי הריון: לכל משפחה ולכל תקציב
20/05/13 | אופנה
בגדי הריון מספקים מענה לצורכן של מיליוני נשים לתפקד באופן מלא בתקופת ההריון. בשוק קיימים מוצרים מקטגוריות שונות, המאפשרים לחדש את המלתחה בהתאם לאילוצי התקציב המשפחתי.

בחירה נבונה של עגלת מוצי
20/05/13 | קניות
עגלת מוצי היא עגלה יוקרתית, מתוחכמת, איכותית, אמינה ומסוגננת. בסניפי מדרלנד, המשווקת הבלעדית של מוצי בישראל, תוכלו להנות ממבחר רחב של דגמים ומייעוץ מקצועי.

טויוטה יאריס דור שלישי: נתונים עיקריים
טויוטה יאריס החדשה היא אחת המכוניות האיכותיות בשוק הרכבים הזעירים. במאמר נבחנים השינויים שבוצעו בדגם החדש של טויוטה יאריס.

טרייד אין: עסקה בטוחה
20/05/13 | צרכנות
טרייד אין נחשב בעבר לתחום אפור, כמעט על גבול הבלתי חוקי. בתי עסק קטנים ומפוקפקים הופיעו ונעלמו מהשוק. יחד עם זאת, כיום נמצאים בשוק כמה שחקנים סולידיים בתחום, אשר הפנייה אליהם נחשבת לבטוחה.

שדרוג של מכונית טויוטה בטרייד אין
20/05/13 | צרכנות
שדרוג של טויוטה בטרייד אין הוא עסקה נפוצה למדי, שכן לקוחות טויוטה שומרים בדרך כלל על נאמנות למותג. החלפת טויוטה בטרייד אין מאפשרת לבצע שתי עסקאות במקום אחד תוך חסכון משמעותי בזמן ובמאמץ.

טויוטה חדשה: הגשמת חלום
20/05/13 | צרכנות
רכישת טויוטה חדשה היא אירוע משמעותי בחיי כל נהג. שכלולים הנדסיים, אמינות גבוהה, בטיחות ונוחות בנסיעה – כל אלה יעמדו כעת לרשותו. המאמר דן בדרכים לביצוע הרכישה.

טרייד אין במחיר מחירון: תרגיל שיווקי
20/05/13 | צרכנות
עסקאות טרייד אין במחיר מחירון מוכרזות מדי פעם כמבצעים חסרי תקדים בסוכנויות רכב שונות. המאמר דן במהות המבצע, שאיננו אלא תרגיל שיווקי הנועד למשוך קהל לקוחות רחב אל הסוכנות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI