דף הבית בניין ואחזקה גינון מטבח חצר: אירוח בלתי נשכח
מטבח חצר: אירוח בלתי נשכח
אביב יועצים 25/07/12 |  צפיות: 2882

הקיץ הגיע. הגיע הזמן להיפתח לרעיונות, חוויות והזדמנויות חדשות. האם חשבתם על האפשרות של מטבח חצר בגינתכם?

מטבח כזה מיועד לאנשים, שמרבים לארח חברים ובני משפחה בגינה ולהגיש להם מטעמים שבישלו. אם גם אתם מרבים לבשל ולארח בגינה, אתם בוודאי מכירים את הריצות המתישות מהמטבח לגינה,שוב ושוב. בסיומו של כל מפגש, אתם מוצאים את עצמכם עייפים וסחוטים. הרגליים שלכם כואבות ונפוחות ואתם בקושי יכולים לעמוד. בקושי יצא לכם לדבר עם האורחים, מכיוון שרוב הזמן הייתם במטבח. בנוסף, הבית נמצא במצב של תוהו ובוהו.

מטבח חצר הוא הדרך המושלמת לארח את האורחים שלכם, בנינוחות ובסטייל. מדובר בטרנד, שהולך ותופס תאוצה בכל רחבי העולם, במיוחד במדינות שטופות שמש עם מזג אוויר נוח. אנשים רבים חולמים על מטבח שני, ממש בתוך הגינה. מדוע? מסיבות אלו:

בישול סמוך לאורחים
האם אתם אוהבים להגיש לאורחיכם אוכל טרי שנעשה במקום? אתם בוודאי יודעים כמה מתסכל לבשל שעות ארוכות, בזמן שהאורחים בגינה ואילו אתם רחוקים, סגורים במטבח מחניק. הם מתענגים על מזג אוויר נוח - אתם בוהים בקירות. מטבח חצר יאפשר לכם לממש את התשוקה שלכם לבשל בגינה עצמה, סמוך לאורחים שלכם. לא תצטרכו לעצור שיחה עם אורחיכם, כדי לגשת למטבח ולבשל.

בילוי זמן איכות משותף עם משפחתכם
מטבח חצר גם מאפשר לכם ולבני משפחתכם להתקרב. אתם יושבים יחדיו בגינה ומבלים זמן איכות ביחד.

שמירה על ניקיון הבית
מטבח חצר מושלם למסיבות מכל סוג. ריחות הבישול מתפזרים באוויר ולא מתפזרים בבית. בנוסף, הבית נשאר נקי ובמצב מצוין, מאחר וכל הבישול מתבצע בחוץ. לאחר שהמסיבה תסתיים, תצטרכו לנקות רק את הגינה.

רושם בלתי נשכח
המטבח הייחודי הוא אטרקציה עבור האורחים שלכם, שיסתקרנו ויבואו להביט בו מקרוב. אם אתם רוצים להשאיר טעם בלתי נשכח על האורחים שלכם (ולא רק במטעמים שתגישו להם), מטבח חצר הוא בשבילכם.

לסיכום, מטבחים לחצר מגיעים במגוון דגמים. העלויות משתנות ממטבח למטבח ותלויות במה שאתם מחפשים. האם אתם מעוניינים במטבח בסיסי וקטן או במטבח קומפלט, מצויד היטב?

מטבח חצר של איסמור יעניק לכם כל מה שאתם צריכים כדי להרים מסיבה מוצלחת. מטבח זה הוא מודולארי וניתן להתאימו לצרכים הייחודיים שלכם, או לבחור מטבח מדגם קיים. הוא גם פרקטי להפליא וגם יפהפה. כל זה יאפשר לכם להתאים ולתכנן את מטבח החלומות שלכם.

מאמר זה נכתב בחסות איסמור -  יבואנית סל מוצרים יוקרתי ואיכותי לגינה לחצר ולגג.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI