דף הבית קניות וצרכנות קניות וצרכנות - אחר אי אפשר להתחיל שנת לימודים בלי דיו למדפסת
אי אפשר להתחיל שנת לימודים בלי דיו למדפסת
מיכל ז 29/07/12 |  צפיות: 2690

הילדים ובני הנוער יתחילו את שנת הלימודים שלהם עוד חודש ומי שהולך ללמוד באוניברסיטה יתחיל את הלימודים בעוד שלושה חודשים. אומנם זה הרבה זמן כדי להתכונן, אבל כדאי כבר עכשיו לקנות את כל הדברים הכי חשובים שאי אפשר להתחיל את שנת הלימודים בלעדיהם כמו דיו למדפסת כדי להקדים את ההמון וההמולה שיהיו קרוב לתחילת שנת הלימודים.

דיו למדפסת hp הוא דבר הכרחי, גם ראש דיו שחור וגם ראש צבעוני, כדי שהילדים, בני הנוער והסטודנטים המבוגרים יותר יוכלו להדפיס את העבודות שהם יצטרכו להגיש מעת לעת לאורך כל שנת הלימודים.

אומנם יש מדפסות גם בבתי הספר והאוניברסיטאות, שבדרך כלל ההדפסה דרכן היא זולה יותר מאשר הדפסה בבית, אבל יהיו פעמים שבהם התלמידים והסטודנטים ישאירו את העבודות וההגשה לרגע האחרון, ומה יהיה אם ברגע האחרון לא יהיה להם איפה להדפיס את העבודות מלבד בבית שלהם?

אם כן, ראש דיו הוא מצרך הכרחי, אבל לא פחות חשוב הוא בחירת המדפסת, אם זו הראשונה שקונים, ורכישה של מדפסת חדשה, במידה וזו שיש כבר לא טובה. בנוסף, חשוב להתאים דיו למדפסת לפי סוג היצרנית של המדפסת וצריך לשים לב לסוג הדיו שקונים.

כיום, יש שלושה סוגים של דיו: יש דיו מקורי, תואם וממוחזר. ראש דיו מקורי הוא כזה שמעולם לא נעשה בו שימוש והוא מיועד במיוחד למדפסת של חברה מסוימת. הדיו הזה מיוצר על ידי אותה חברה שיצרה את המדפסת. הדיו התואם הוא לא מקורי, אבל הוא מתאים במבנה שלו למדפסת. ולבסוף, הדיו הממוחזר הוא דיו שהיה מקורי, אך מחזרו אותו לשימוש חוזר.

אם איכות חשובה, והיא אכן חשוב להכנת עבודות להגשה, חשוב לקנות דיו מקורי. אם רוצים שתהיה אפשרות להדפיס דברים לשימוש אישי, שלא צריך להגיש אותם, אפשר להסתפק בראשים הממוחזרים. את הראשים התואמים כדאי להשאיר כברירה אחרונה, היות ושימוש בדיו שלא יוצר באופן בלעדי על ידי אותה חברה שיצרה את המדפסת עלול לפגוע באיכות העבודה של המדפסת לטווח הארוך.

המחירים של ראשי הדיו משתנים לפי הסוג- מקורי הוא היקר ביותר, אבל אפשר להזדכות עליו כשהוא נגמר ולקבל בכך הנחה לרכישת דיו מקורי חדש.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI