דף הבית בניין ואחזקה בית חכם אינטרקום : השירותים המתקדמים
אינטרקום : השירותים המתקדמים
אירה פינסקר 04/08/12 |  צפיות: 2919

באופן מסורתי, אינטרקום נועד לאפשר לנו לשלוט על כניסתם של אנשים זרים אל הבניין שלנו. בהעדר מערכת האינטרקום לובי הבניין וחדר המדרגות הופכים להיות נגישים לכל אדם או חיה. אנשים רבים חוששים מפריצות ומבקשים מחסום אחד נוסף, מעבר לדלת דירתם, בינם לבין הפורצים. שימוש במערכת האינטרקום נותן מענה לצורך זה: הדלתות אל לובי הבניין נעולות תמיד, והכניסה מתאפשרת רק על ידי הקלדת קוד או באישור של אחד הדיירים בבניין. למעשה, מערכת אינטרקום פשוטה הפכה להיות לאלמנט חובה בכל בניין מגורים משותף.

כיום, עם ההתפחות הטכנולוגית והחידושים הרבים הקשורים למערכות הבית החכם, ממלא האינטרקום תפקידים רבים נוספים. ראשית כל, האינטרקום המודרני מצוייד בוידאו, ומאפשר לנו לא רק לשמוע את האדם המבקש להיכנס, אלא גם לראות אותו.  פנל האינטרקום הפך להיות משפופרת הדומה לשפופרת של טלפון, למסך מגע בעל אפשרויות רבות; למעשה, מדובר בסוג של מחשב.

אחת האפשרויות המצויינות של האינטרקום החדשני היא אפשרות לעריכת קניות וקבלת משלוחים באמצעותו. האינטרקום מאפשר לערוך קניות על ידי בחירת הרשת והמוצרים על גבי מסך המגע, ולקבל אותם אל מפתן דלת הדירה. נכון, שגם באמצעות מחשב רגיל ניתן לערוך קניות ולהזמין משלוח עד הבית. החדשנות שבשילוב האינטרקום עם מערכת הבית החכם היא בכך שניתן לאשר כניסה לשליח גם מרחוק, כאשר אין אף אחד בבית.

שירות נוסף שמאפשרת מערכת אינטרקום המשולבת עם מערכת הבית החכם היא מד חשמל דירתי או ביתי על גבי מסך המגע של האינטרקום. מד חשמל דירתי מאפשר לראות בכל נקודת זמן את צריכת החשמל של המכשירים השונים בדירה. בצורה כזאת המודעות לצריכה מוגזמת ולבזבוזים אפשריים עולה, ובאופן טבעי אנחנו מתחילים לחסוך. מחקרים מראים שעצם המודעות לצריכת החשמל על ידי המכשירים השונים יכולה להביא לחסכון של עד 20% בצריכת החשמל.

לסיכום, מערכות האינטרקום המודרניות מאפשרות ללקוח להנות ממגוון רחב של שירותים, מעבר לבקרת הכניסה המוכרת לכל. שילוב של האינטרקום עם מערכות הבית החכם מאפשר שליטה מרחוק על הנכנסים, מעקב אחר צריכת החשמל הביתית לכל מכשיר ומכשיר, חיבור למוקד תמיכה מאויש, התרעה במצב של שריפה ומצבי חירום אחרים, וכדומה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אירה פינסקר


 


מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר
 
חנויות הריון: חנויות לשופינג בתקופת ההריון
20/05/13 | קניות
חנויות הריון אינן מציעות רק מוצרים לשימוש בתקופת ההריון, אלא גם מוצרים לתינוקות ולאמהות. לכן המונח חנויות הריון מתייחס לתקופה בה מומלץ לבצע את הרכישות.

מוצרי החתלה: חיוניים ונוספים
20/05/13 | קניות
מוצרי החתלה נועדו להקל על פעילויות הטיפוח של התינוק. בין המוצרים האלה ניתן למצוא פריטים חיוניים, שקשה בלעדיהם, ופריטים שאינם הכרחיים.

עגלות תינוק: מספר הגלגלים והשלכותיו
20/05/13 | קניות
עגלות תינוק יוצרו בעבר על גבי ארבעה גלגלים באופן קבוע. יחד עם זאת, בשנים האחרונות הופיעו גם דגמים על גבי שלושה גלגלים. המאמר מביא את היתרונות ואת החסרונות התפקודיים של התצורה החדשה.

בגדי הריון: לכל משפחה ולכל תקציב
20/05/13 | אופנה
בגדי הריון מספקים מענה לצורכן של מיליוני נשים לתפקד באופן מלא בתקופת ההריון. בשוק קיימים מוצרים מקטגוריות שונות, המאפשרים לחדש את המלתחה בהתאם לאילוצי התקציב המשפחתי.

בחירה נבונה של עגלת מוצי
20/05/13 | קניות
עגלת מוצי היא עגלה יוקרתית, מתוחכמת, איכותית, אמינה ומסוגננת. בסניפי מדרלנד, המשווקת הבלעדית של מוצי בישראל, תוכלו להנות ממבחר רחב של דגמים ומייעוץ מקצועי.

טויוטה יאריס דור שלישי: נתונים עיקריים
טויוטה יאריס החדשה היא אחת המכוניות האיכותיות בשוק הרכבים הזעירים. במאמר נבחנים השינויים שבוצעו בדגם החדש של טויוטה יאריס.

טרייד אין: עסקה בטוחה
20/05/13 | צרכנות
טרייד אין נחשב בעבר לתחום אפור, כמעט על גבול הבלתי חוקי. בתי עסק קטנים ומפוקפקים הופיעו ונעלמו מהשוק. יחד עם זאת, כיום נמצאים בשוק כמה שחקנים סולידיים בתחום, אשר הפנייה אליהם נחשבת לבטוחה.

שדרוג של מכונית טויוטה בטרייד אין
20/05/13 | צרכנות
שדרוג של טויוטה בטרייד אין הוא עסקה נפוצה למדי, שכן לקוחות טויוטה שומרים בדרך כלל על נאמנות למותג. החלפת טויוטה בטרייד אין מאפשרת לבצע שתי עסקאות במקום אחד תוך חסכון משמעותי בזמן ובמאמץ.

טויוטה חדשה: הגשמת חלום
20/05/13 | צרכנות
רכישת טויוטה חדשה היא אירוע משמעותי בחיי כל נהג. שכלולים הנדסיים, אמינות גבוהה, בטיחות ונוחות בנסיעה – כל אלה יעמדו כעת לרשותו. המאמר דן בדרכים לביצוע הרכישה.

טרייד אין במחיר מחירון: תרגיל שיווקי
20/05/13 | צרכנות
עסקאות טרייד אין במחיר מחירון מוכרזות מדי פעם כמבצעים חסרי תקדים בסוכנויות רכב שונות. המאמר דן במהות המבצע, שאיננו אלא תרגיל שיווקי הנועד למשוך קהל לקוחות רחב אל הסוכנות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI