דף הבית אימון אישי אימון לאיכות חיים סדנא להעצמה אישית
סדנא להעצמה אישית
לילך כהן 10/09/12 |  צפיות: 3666

 

אפשרות אמיתית להגשמת חלומות

לא מעט אנשים מרגישים כיצד לא נוח להם עם החיים שהם מנהלים כיום, וזה עוד בלשון המעטה. במצבים שבהם אנו מרגישים כיצד יש לנו עוד המון חלומות שאנו רוצים להגשים וכיצד אנו מאוד מעוניינים להיות במקום שונה לגמרי מזה שבו אנו נמצאים כיום הרי שלהצטרפות אל סדנא להעצמה אישית יכולה להיות השפעה על כך שנצא לדרך חדשה ונעבור משאיפות למעשים.

העולם כיום הוא מקום שבו די בקלות אפשר להרגיש כיצד מחכים לנו יעדים חדשים שאותם חשוב לנו לכבוש. אך נראה כי למרות כל האפשרויות הרבות שקיימות הן בנושאים הקשורים לעבודה וכיו' אנו מוצאים את עצמנו תקועים במקום מסיבות שונות. כך, בין אם מדובר ברצון להיות אסרטיבי יותר או בצורך להיות ממוקד יותר הרי שחשוב למצוא את המסגרת שתציע דחיפה אמיתית קדימה.

בין אסרטיביות לאגרסיביות

אין ספק שמדובר בהרגשה מאוד לא נעימה כשחשים כיצד יכולנו להתקדם אל עבר מטרה חשובה ולממש את היכולות שלנו. סדנא להעצמה אישית מדגישה לנו עד כמה יש לכוח הפנימי שלנו אפשרות מדהימה לצאת החוצה ולתרום לכך שנממש את עצמנו בצורה אבסולוטית. בסדנא איכותית אפשר בהחלט ללמוד את ההבדל בין אסרטיביות לבין אגרסיביות ולפעול בצורה נכונה.

פעולות נכונות תוך הבנת המשמעות של כל צעד הן כאלה שיכולות לקדם כל אדם בצורה קבועה וממוקדת. כשאנו שואלים את עצמנו לגבי חוסר הצלחה בפרויקט מסוים או לגבי ייאוש מניסיונות כושלים כלשהם עלינו למצוא את התשובות לכך באמצעות סדנא להעצמה אישית. כך אפשר להפחית בצורה ניכרת כישלונות מיותרים ולהבין מה צריך לעשות על מנת להתקדם בצורה חיובית.

לממש מטרות בצורה המעשית ביותר

לכל אחד מאתנו יש איזה חלום שיושב לו בפינת הלב או המוח. חשוב מאוד לחלום מאחר ובלעדי החלומות שלנו אנו די תקועים במקום ואין אנו מחפשים דרכים לקדם את עצמנו. פתיחת עסק מסוים, ניהול של קריירה מיוחדת יותר ועוד חלומות ומטרות הם כאלו שיכולים לדחוף אותנו קדימה אם נדע כיצד לנהל את עצמנו ולהאמין בדרך הנכונה שאנו לומדים לעשות.

במסגרת איכותית של סדנא להעצמה אישית ניתן לקבל כלים אמיתיים למימוש מטרות רבות ומגוונות. גילוי היכולות האישיות של כל משתתף והבנה כי לא תמיד צריך לפעול בהתאם לדרכים המקובלות בתחומים שונים יביאו לכך שבתוך פרק זמן סביר בהחלט ניתן יהיה לצאת אל עבר יעד מאתגר ככל שיהיה ולהרגיש כיצד ניתן לממש את המטרה בצורה מרשימה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI