דף הבית הודעות לעיתונות אינטרנט ומחשבים מיקרוסופט מובילה את שוק כלי הפיתוח על פי גרטנר
מיקרוסופט מובילה את שוק כלי הפיתוח על פי גרטנר
ילון מדר 19/09/12 |  צפיות: 3377

דו"ח של חברת המחקר גרטנר מכתיר את מיקרוסופט כמובילת שוק כלי פיתוח לשנת 2012 וממקם  אותה בריבוע המנהיגים (leaders). בין 16 הספקים שנבדקו נכללו גם IBM ו- HP.

גרטנר רואה את שוק ה- ALM (Application Life Cycle Management) מתפתח ומתרחב לתמיכה במחזור החיים של פיתוחי תוכנה ארגוניים כשהוא מונע על ידי גורמי מפתח בשוק כמו: הצורך לתמוך בקבוצות גדולות של מפתחים, תמיכה בטכנולוגיות ענן ובריבוי פלטפורמות, לרבות פלטפורמות ניידות. לדברי גרטנר שוק כלי הפיתוח מונע על ידי ארגונים שחותרים לייעל את המרכיבים הללו במחזור חיי המוצר,  אך הצליחו ליישם באופן חלקי גישה כוללת מסוג זה.

מיקרוסופט הוגדרה על ידי גרטנר כמובילת שוק ה-ALM וזאת לאור מעמדה כספקית פלטפורמות מפתח וכלי פיתוח. גרטנר מזהה את מיקרוסופט כ"אחד מהספקים הבודדים שכיסו את כל התחומים של מחזור חיי פיתוח תוכנה, עם פונקציונאליות עשירה מסוגה".

לדברי גרטנר, למיקרוסופט יש בסיס לקוחות רחב שמתפרס על פני עסקים בגודל בינוני ועד לארגונים גדולים, עם למעלה מ-10,000 משתמשים בכלי פיתוח מתוצרתה. Visual Studio  של מיקרוסופט, הנותן פתרון ALM מלא  תומך כיום ב-13 שפות והחברה פועלת ליישם את ליבת הפתרון, TFS (Team Foundation Server) כשירות ענן.

לאחרונה, השיקה מיקרוסופט את ה Visual Studio 2012 ברחבי העולם ובישראל. פלטפורמת הפיתוח Visual Studio 2012 היא פתרון אינטגרטיבי שמאפשר למפתח יחיד ולקבוצת פיתוח בכל גודל לפתח במהירות אפליקציות. במוצר החדש שולב ממשק משתמש חדש והוא מהווה את כלי הפיתוח היחיד בעולם לפיתוח אפלקיציות לסביבת: 8 Windows, Windows Phone ו Windows Azure. גרסאות מלאות כוללות כלים לניהול מחזור החיים של המוצר (ALM) וכלי בדיקה.

 

רחל פקין, מנהלת מוצר כלי פיתוח, מיקרוסופט ישראל: "לא בכדי בחרה גרטנר במיקרוסופט כמובילת שוק ה- ALM, הכולל כלי פיתוח, כלי בדיקות ותהליכי ניהול פיתוח תוכנה. גרסת Visual Studio 2012 החדשה מביאה את פתרון ה ALM  למחוזות חדשים והופכת את Visual Studio להיות הכלי היחיד בעולם לפיתוח אפליקציות עם הממשק החדש של Windows 8, ,Windows Phone  ו Windows Azure. בחירת מיקרוסופט כמובילת התחום מהווה אסמכתא נוספת לכל ארגון לבחור בכלי הפיתוח שלה כאופציה ראשונה לפתרון מקצה לקצה בעולמות הפיתוח.  

 

למאמר המלא לחץ כאן

 

לארוע ההשקה הוירטואלי העולמי שיערך ב 12/9, בשעה 7:30 שעון ישראל, לחץ כאן


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ילון מדר


 


מאמרים נוספים מאת ילון מדר
 
פיליפס תחשוף ב- IFA 2014 את מסך SoftBlue
המסך שמקטין את השפעת הקרינה של האור הכחול. כן תציג מסכי 4K ומסכי גיימינג חדישים.

"קלטורה" בחרה בפתרון הענן Office 365 של מיקרוסופט
"קלטורה", מהמובילות בעולם בתחום פלטפורמת הוידיאו, העבירה למעלה מ 300 עובדיה בישראל ובסניפיה המבוזרים בעולם לשירותי Office 365.

פשע מאורגן עולה לארגונים גלובליים יותר מ- 315 מיליארד דולר בשנה
מחקר חדש מדווח על קשר בין פיראטיות תוכנה ותוכנות זדוניות

מיקרוסופט מרחיבה את מערך השיווק של ה ERP שלה בישראל
מלם מערכות מקבוצת מלם תים מצטרפת למערך מיישמי ה- Microsoft Dynamics ERP בישראל

נוכחות ישראלית בכנס הסיבים האופטיים- FTTH
דני לאובר, מנכ"ל IBC חברת הסיבים של ישראל: "בשנת 2020 העולם יתחלק לשניים – אלו המחוברים בסיב אופטי ואלו שלא"

אסף יעקבי התמנה לתפקיד CTO ומנהל קבוצת המומחים הטכנולוגיים במיקרוסופט ישראל
במסגרת תפקידו יוביל אסף את החיבור בין מגוון המוצרים והטכנולוגיות של מיקרוסופט לבין הצרכים העסקיים של לקוחות החברה בישראל וינהל את קבוצת המומחים הטכנולוגיים אשר מובילה את תהליכי בניית הפתרונות עבור לקוחות החברה במגזר האנטרפרייז.

חברת Cal בחרה ב Windows Server 2012 ועברה לדור הבא של תשתיות Web
במסגרת הפרויקט בוצע מעבר מלא לתשתית וירטואלית המאפשר זמינות ושרידות ברמה גבוהה יותר.

פשיטה על משרדי טי די אס די באזור בשל חשד למכירת תוכנות מיקרוסופט מזויפות
הפשיטה בוצעה על ידי משטרת ישראל בעקבות חקירה סמויה של מיקרוסופט ותלונה שהגישה החברה.

טריפל סי מרחיבה את תשתית הדטה סנטר
החברה תטמיע 200 שרתי Hyper-V מבוססים על Windows Server 2012 R2 של מיקרוסופט לאספקת שירותי ענן לאלפי עסקים

חברת EarlySense בחרה בפתרון הענן Office 365
במסגרת הפרויקט, שבוצע על ידי חברת היי נטוורקס מערכות בע"מ, הוחלפו שרתי הדוא"ל, בהם 100 תיבות מייל, בפתרון מבוסס ענן. הפתרון מאפשר למשתמשים בשני סניפי החברה בישראל ובארה"ב תקשורת שוטפת, אבטחה מוגברת ושטח אחסון גדול של 25GB למשתמש.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI