דף הבית קניות וצרכנות קניות וצרכנות - אחר כל מה שצריך לדעת על משלוח הפרחים המושלם
כל מה שצריך לדעת על משלוח הפרחים המושלם
מיכל ז 20/09/12 |  צפיות: 2553

כל אחד מאיתנו אוהב לקבל משלוח פרחים מושקע. זו כנראה הסיבה שכל כך הרבה סידורי פרחים בדרום הארץ, בצפונה ובמרכזה יוצאים בכל יום לברך, לשמח ולרגש אינספור אנשים יקרים לנו. בימי הולדת, בימי נישואין, בחג האהבה או לרגל הצטרפותו של תינוק חדש למשפחה, מחווה מושקעת כמו משלוחי פרחים בשדרות, בתל אביב או בירושלים היא המתנה הנפלאה ביותר שאפשר לקבל.

כשרוכשים סידור פרחים לאירוע, כמתנה לאהוב, או סתם כדי לעטר את הבית, רוכשים מוצר קלאסי, ריחני וטבעי שעושה שמח לכל מי שמקבל אותו. נדמה שאין אדם שלא מתרגש מזר פרחים יפיפה שמונח מולו עם ברכה מרגשת, או מתרשם מאירועים בהם סידורי פרחים מעטרים כל פינה.

אז איפה רוכשים את המשלוח המושלם?

חנויות פרחים בכל חלקי הארץ מציעות משלוח פרחים, אך בין אם מדובר בכל חנות פרחים בשדרות או בתל אביב מה שחשוב הוא לבדוק שהפרחים טריים, שהם נקטפו והגיעו לחנות מהר מאד ושמי שמכין את סידורי הפרחים בחנות יודע כיצד לגרום להם להחזיק מעמד זמן רב. ישנם כמה דרכים לשמר פרחים לזמן רב יותר: אבקות מסוימות, קיצוץ הגבעול בדרך מסוימת ועוד. בכל מקום בארץ, מחנות הפרחים ליד הבית בחיפה ועד חנות פרחים בשדרות הקטנה, כולם צריכים להכיר את הטכניקות לשימור פרחים, כדי להעניק ללקוח את הסידור המושלם שישאר מרשים במשך כמה ימים.

משלוחי פרחים רוכשים במקומות שיכולים לספק את סוגי הפרחים המעניינים ביותר, הצבעוניים והמשמחים ביותר ולאגד אותם בסידור פרחים מקצועי שלא יתפרק, ייבול או יינזק בדרך. בין אם אנחנו מזמינים משלוחי פרחים בשדרות החמה או במטולה הקרירה, חשוב לוודא כי הפרחים מגיעים למקבל בזמן סביר מרגע ההזמנה. רוב החנויות מתחייבות לטווח זמנים מסוים.

לצד משלוחי פרחים כמתנה או מכל סיבה אחרת, ישנן חנויות פרחים המציעות גם הכנת סידורי פרחים לאירועים חגיגיים, זוהי אופציה נפלאה לשדרוג כל אירוע, קטן וגדול, כזה שמתקיים באולם אירועים, בחוץ או בפנים ואפילו בבית. לקראת ארוחת החג, סידור פרחים מרשים יהפוך את השולחן החגיגי למיוחד במינו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI