דף הבית קניות וצרכנות קניות עגלות 2012: הדגמים החסכוניים
עגלות 2012: הדגמים החסכוניים
אירה פינסקר 06/10/12 |  צפיות: 2912

עגלות תינוק מזמן הפסיקו להיות תיבות על גלגלים. כיום הן מוצר משוכלל ובדרך כלל משולב. עגלות 2012 הן דגמים חדשים של יצרנים מוכרים, אשר לא עברו תהפוכות מהותיות, אלא שודרגו ושופרו להנאתם של התינוק וההורים. ננסה לראות כן מהם הדגמים המובילים של עגלות 2012. נתבונן בקטגוריה של העגלות המיועדות לצרכן הממוצע, המחפש בין היתר גם חסכון, ולא בין העגלות היוקרתיות.

אם כן, העגלות שזכו להערכה הגבוהה ביותר של הצרכנים הן עגלות מסוג טרוול סיסטם. מדובר בעגלות אשר מאפשרות, בנוסף לשימוש הרגיל בהן, להרכיב על השלדה את הסלקל בצורה שתחסוך את הסבל שבהעברת התינוק הישן מהרכב אל העגלה. בקליק אחד הסלקל יכול להתנתק מהבסיס שלו המותקן דרך קבע במכונית, ולהיות מורכב על העגלה – כל זאת מבלי להפריע את שנתו של התינוק. באופן כללי, עגלות כאלה מתאימות בעיקר לאנשים אשר נאלצים לשלב טיול רגלי עם נסיעה במכונית, ומעוניינים במעבר מהיר וחסר תקלות בין האחד לשני.

אחד הדגמים המובלים בעגלות 2012 הוא אלאנו סנאגריג' 22 של גרקו. עגלה זאת מתקפלת בקלות רבה, הסלקל מותקן על העגלה בקליק, המושב מתכוונן. במצב  המקופל העגלה יכולה לעמוד ללא תמיכה כלשהי. העגלה מיועדת לתינוק מגיל אפס ועד אשר מגיע למשקל של כ-17 קילוגרם. משקל זה אופייני לילדים בגיל 4, כך שברוב המקרים העגלה יכולה לשמש את הילד מהלידה ועד אשר מפסיק להשתמש בעגלה כלל. שילוב של מאפיינים אלה עם מחיר סביר הופך את העגלה לאחת העגלות האטרקטיביות ביותר.

קורטינה קייפיט 30 של צ'יקו המפורסמת נמצאת בשורות הראשונות ברייטינג עגלות 2012. העגלה הזאת היא עגלה חכמה, שכן היא יודעת לזכור את מצב הישיבה האחרון. היתרון הגדול השני של העגלה הוא בטיחותה הגבוהה. ידית העגלה מתכווננת לנוחות ההורים.

בייבי סטרולר של אורביט נחשבת לעגלה מספר שלוש בין עגלות 2012 הטובות ביותר. לעגלה זו מערכת ייחודית לבלימת זעזועים, מנגנון לקיפול ביד אחת, ידית מתכווננת, הצללה מלאה וכדומה. מדובר בעגלה בטיחותית ביותר.

לסיכום, בעוד שעגלות 2012 היוקרתיות מתחרות בעיצובים חדשניים ובאיבזור מתוחכם, בתחום העגלות הפשוטות יותר הצרכנים מעריכים יותר את המשקל הנמוך, את רב התפקודיות, הגמישות והנוחות. לכן העגלות הפשוטות מסוג טרוול סיסטם זוכות לביקוש גבוה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אירה פינסקר


 


מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר
 
חנויות הריון: חנויות לשופינג בתקופת ההריון
20/05/13 | קניות
חנויות הריון אינן מציעות רק מוצרים לשימוש בתקופת ההריון, אלא גם מוצרים לתינוקות ולאמהות. לכן המונח חנויות הריון מתייחס לתקופה בה מומלץ לבצע את הרכישות.

מוצרי החתלה: חיוניים ונוספים
20/05/13 | קניות
מוצרי החתלה נועדו להקל על פעילויות הטיפוח של התינוק. בין המוצרים האלה ניתן למצוא פריטים חיוניים, שקשה בלעדיהם, ופריטים שאינם הכרחיים.

עגלות תינוק: מספר הגלגלים והשלכותיו
20/05/13 | קניות
עגלות תינוק יוצרו בעבר על גבי ארבעה גלגלים באופן קבוע. יחד עם זאת, בשנים האחרונות הופיעו גם דגמים על גבי שלושה גלגלים. המאמר מביא את היתרונות ואת החסרונות התפקודיים של התצורה החדשה.

בגדי הריון: לכל משפחה ולכל תקציב
20/05/13 | אופנה
בגדי הריון מספקים מענה לצורכן של מיליוני נשים לתפקד באופן מלא בתקופת ההריון. בשוק קיימים מוצרים מקטגוריות שונות, המאפשרים לחדש את המלתחה בהתאם לאילוצי התקציב המשפחתי.

בחירה נבונה של עגלת מוצי
20/05/13 | קניות
עגלת מוצי היא עגלה יוקרתית, מתוחכמת, איכותית, אמינה ומסוגננת. בסניפי מדרלנד, המשווקת הבלעדית של מוצי בישראל, תוכלו להנות ממבחר רחב של דגמים ומייעוץ מקצועי.

טויוטה יאריס דור שלישי: נתונים עיקריים
טויוטה יאריס החדשה היא אחת המכוניות האיכותיות בשוק הרכבים הזעירים. במאמר נבחנים השינויים שבוצעו בדגם החדש של טויוטה יאריס.

טרייד אין: עסקה בטוחה
20/05/13 | צרכנות
טרייד אין נחשב בעבר לתחום אפור, כמעט על גבול הבלתי חוקי. בתי עסק קטנים ומפוקפקים הופיעו ונעלמו מהשוק. יחד עם זאת, כיום נמצאים בשוק כמה שחקנים סולידיים בתחום, אשר הפנייה אליהם נחשבת לבטוחה.

שדרוג של מכונית טויוטה בטרייד אין
20/05/13 | צרכנות
שדרוג של טויוטה בטרייד אין הוא עסקה נפוצה למדי, שכן לקוחות טויוטה שומרים בדרך כלל על נאמנות למותג. החלפת טויוטה בטרייד אין מאפשרת לבצע שתי עסקאות במקום אחד תוך חסכון משמעותי בזמן ובמאמץ.

טויוטה חדשה: הגשמת חלום
20/05/13 | צרכנות
רכישת טויוטה חדשה היא אירוע משמעותי בחיי כל נהג. שכלולים הנדסיים, אמינות גבוהה, בטיחות ונוחות בנסיעה – כל אלה יעמדו כעת לרשותו. המאמר דן בדרכים לביצוע הרכישה.

טרייד אין במחיר מחירון: תרגיל שיווקי
20/05/13 | צרכנות
עסקאות טרייד אין במחיר מחירון מוכרזות מדי פעם כמבצעים חסרי תקדים בסוכנויות רכב שונות. המאמר דן במהות המבצע, שאיננו אלא תרגיל שיווקי הנועד למשוך קהל לקוחות רחב אל הסוכנות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI