דף הבית קניות וצרכנות קניות סיבות לרכישה אצל יבואן של עגלות מוצי בישראל
סיבות לרכישה אצל יבואן של עגלות מוצי בישראל
אירה פינסקר 06/10/12 |  צפיות: 2856

עגלות של חברת מוצי הן עגלות מבוקשות, ואין פלא – הרי מדובר במותג. ידוע לכל שעגלת מוצי היא עגלה מעולה, איכותית, רב תפקודית, אמינה, נוחה ומעוצבת למופת. חלק מההורים משלבים טיול בחוץ לארץ עם מסע קניות וחוזרים הביתה עם עגלת חלומותיהם. יחד עם זאת, כיום ניתן לרכוש עגלת מוצי מקורית אצל היבואן של עגלות מוצי בישראל, חברת מאדרלנד.

מהם היתרונות ברכישה אצל יבואן של עגלות מוצי בארץ, ביחס לרכישה בחו"ל? ראשית כל, היעדר הצורך בנסיעה לחו"ל או בהפעלת החברים והמשפחה הנמצאים שם. מי שלא מתכוון לנסוע לחוץ לארץ, לא יוכל לרכוש לעצמו את העגלה מהיצרן, היושב בארצות הברית. מי שינסה להפעיל חברים או בני משפחה הנמצאים בחוץ לארץ ולבקש מהם לרכוש את העגלה, ייתקל במספר קשיים.

קודם כל, יש לארוז את העגלה בצורה שתבטיח שזאת לא תיפגע בעת ההעברות. במקרה של פגיעה כלשהי הבירורים מול היצרן ומול חברת המשלוחים יהיו קשים, מיגעיים ונטולי תוצאות: היצרן יטען לפגיעה בעת ההעברה, ואילו חברת המשלוחים תטען לפגיעה מקורית, וחובת ההוכחה תהיה עליכם. למעשה, בצורה כזאת אתם עשויים לשלם עבור העגלה, עבור המשלוח ועבור המכס, ולמצוא את עצמכם  עם מוצר פגום. בנוסף לכך, אם החברים או בני המשפחה טעו ורכשו דגם שונה ממה שביקשתם בשל אי הבנה, לא תוכלו לתקן את המצב, או שהתיקון עצמו יצרוך משאבים כה רבים, שזה כבר לא יהיה משתלם.

כאשר אתם רוכשים עגלה אצל היבואן של עגלות מוצי בארץ, אתם לא צריכים לדאוג למשלוח ולמכס. יתרון חשוב נוסף של רכישה אצל יבואן של עגלות מוצי בארץ הוא שאין צורך בהמתנה למשלוח: ניתן לגשת אל אולמות התצוגה של מאדרלנד, לבחור את העגלה ולקחת אותה.

אם כן, הלוגיסטיקה של רכישה אצל יבואן מומסך פשוטה וקלה, אך נראה שיתרון זה אינו המשמעותי ביותר. היתרון המרכזי ברכישה אצל מאדרלנד הוא בכך שכאן אתם רוכשים את המוצר המקורי שיש בגינו אחריות; אתם יכולים להיות בטוחים שהמוצר לא פגום ולא מועתק.

לסיכום, רכישה של עגלת מוצי אצל יבואן של עגלות מוצי בארץ מיטיבה עם הקונים בכמה אופנים. ראשית כל, זוהי רכישה בטוחה של מוצר איכותי ומקורי. שנית, אין צורך לנסוע לחוץ לארץ ולסחוב את העגלה הביתה. בנוסף לכך, אין צורך לדאוג למשלוח ולהסתכן בפגיעת המוצר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אירה פינסקר


 


מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר
 
חנויות הריון: חנויות לשופינג בתקופת ההריון
20/05/13 | קניות
חנויות הריון אינן מציעות רק מוצרים לשימוש בתקופת ההריון, אלא גם מוצרים לתינוקות ולאמהות. לכן המונח חנויות הריון מתייחס לתקופה בה מומלץ לבצע את הרכישות.

מוצרי החתלה: חיוניים ונוספים
20/05/13 | קניות
מוצרי החתלה נועדו להקל על פעילויות הטיפוח של התינוק. בין המוצרים האלה ניתן למצוא פריטים חיוניים, שקשה בלעדיהם, ופריטים שאינם הכרחיים.

עגלות תינוק: מספר הגלגלים והשלכותיו
20/05/13 | קניות
עגלות תינוק יוצרו בעבר על גבי ארבעה גלגלים באופן קבוע. יחד עם זאת, בשנים האחרונות הופיעו גם דגמים על גבי שלושה גלגלים. המאמר מביא את היתרונות ואת החסרונות התפקודיים של התצורה החדשה.

בגדי הריון: לכל משפחה ולכל תקציב
20/05/13 | אופנה
בגדי הריון מספקים מענה לצורכן של מיליוני נשים לתפקד באופן מלא בתקופת ההריון. בשוק קיימים מוצרים מקטגוריות שונות, המאפשרים לחדש את המלתחה בהתאם לאילוצי התקציב המשפחתי.

בחירה נבונה של עגלת מוצי
20/05/13 | קניות
עגלת מוצי היא עגלה יוקרתית, מתוחכמת, איכותית, אמינה ומסוגננת. בסניפי מדרלנד, המשווקת הבלעדית של מוצי בישראל, תוכלו להנות ממבחר רחב של דגמים ומייעוץ מקצועי.

טויוטה יאריס דור שלישי: נתונים עיקריים
טויוטה יאריס החדשה היא אחת המכוניות האיכותיות בשוק הרכבים הזעירים. במאמר נבחנים השינויים שבוצעו בדגם החדש של טויוטה יאריס.

טרייד אין: עסקה בטוחה
20/05/13 | צרכנות
טרייד אין נחשב בעבר לתחום אפור, כמעט על גבול הבלתי חוקי. בתי עסק קטנים ומפוקפקים הופיעו ונעלמו מהשוק. יחד עם זאת, כיום נמצאים בשוק כמה שחקנים סולידיים בתחום, אשר הפנייה אליהם נחשבת לבטוחה.

שדרוג של מכונית טויוטה בטרייד אין
20/05/13 | צרכנות
שדרוג של טויוטה בטרייד אין הוא עסקה נפוצה למדי, שכן לקוחות טויוטה שומרים בדרך כלל על נאמנות למותג. החלפת טויוטה בטרייד אין מאפשרת לבצע שתי עסקאות במקום אחד תוך חסכון משמעותי בזמן ובמאמץ.

טויוטה חדשה: הגשמת חלום
20/05/13 | צרכנות
רכישת טויוטה חדשה היא אירוע משמעותי בחיי כל נהג. שכלולים הנדסיים, אמינות גבוהה, בטיחות ונוחות בנסיעה – כל אלה יעמדו כעת לרשותו. המאמר דן בדרכים לביצוע הרכישה.

טרייד אין במחיר מחירון: תרגיל שיווקי
20/05/13 | צרכנות
עסקאות טרייד אין במחיר מחירון מוכרזות מדי פעם כמבצעים חסרי תקדים בסוכנויות רכב שונות. המאמר דן במהות המבצע, שאיננו אלא תרגיל שיווקי הנועד למשוך קהל לקוחות רחב אל הסוכנות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI