דף הבית קניות וצרכנות קניות עגלות תינוק יוקרתיות: למען השקט הנפשי
עגלות תינוק יוקרתיות: למען השקט הנפשי
אירה פינסקר 20/10/12 |  צפיות: 3100

הורים רבים שוקלים רכישה של עגלות תינוק יוקרתיות, וזאת משתי סיבות. הסיבה הראשונה היא מאמצי הפרסום של היצרנים המובילים המעוניינים בקידום המכירות של עגלות כאלה: שלטי חוצות, פרסומות ברדיו ובטלוויזיה, חלונות ראווה מעוצבים וכדומה. הסיבה השניה מורכבת יותר וננסה לדון בה בצורה יסודית.

אם כן, מה הטעם ברכישה של עגלות תינוק יוקרתיות, הרי ידוע שליוקרה זו ישנו מחיר לא מבוטל? במילים פשוטות, מדוע שנקנה עגלות תינוק יוקרתיות במחיר של כמה אלפי שקלים, אם קיימת האפשרות לבחור עגלות אחרות, פשוטות יותר וזולות יותר? ישנם הטוענים שהעגלות הפשוטות והסטנדרטיות אינן נופלות באיכותן לעומת עגלות התינוק היוקרתיות והממותגות. ישנם אפילו אנשים שמאמינים כי עגלות תינוק יוקרתיות אינן ממלאות צורך פונקציונלי, אלא משמשות כהצהרה מסוימת – הצהרה על רווחה כלכלית והצלחה, סוג של השווצה מול אחרים בזמן של טיול תמים בפארק. ייתכן ויש צדק בדבריהם, שכן עגלות תינוק יוקרתיות ממלאות תפקיד סמלי ברור. יחד עם זאת, ישנם גם טעמים רציונליים לגמרי לרכישת עגלות תינוק יוקרתיות, ונראה כאן מהם.

השוק מציע מבחר עצום של עגלות תינוק. הורים צעירים אשר רוכשים עגלת תינוק בפעם הראשונה, עשויים להרגיש אובדי עצות ומבולבלים במבחר זה. הרצון של ההורים לרכוש את הטוב ביותר עבור התינוק שלהם, והפחד שלהם מלעשות טעות בכל מה שקשור לטיפול בו, מכוונים במידה משמעותית את החלטותיהם הצרכניות. כאשר הורים כאלה מחליטים להשקיע יותר כסף, אבל לרכוש עגלת תינוק ממותגת, הם פוטרים את עצמם מעבודת מחקר והשוואה קשה ומייגעת. למעשה, ברגע שהם מחליטים לרכוש עגלה מיצרן ממותג, הם יכולים להיות בטוחים שמדובר כאן בעגלה אשר עומדת בכל התקנים, בטיחותית, ואיכותית לפי הקריטריונים הנוקשים ביותר. ניתן לומר, שהורים כאלה מוכנים לשלם יותר ליצרן אמין ובעל מוניטין אשר מקפיד על תהליכי ייצור נאותים עבור השקט הנפשי שלהם, ובלי שיהיה צורך להתעמק בפרטי הייצור של כל עגלה.

לסיכום, עגלות תינוק יוקרתיות הן עגלות איכותיות, אמינות, אסתטיות ונוחות, אשר נושאות בתו תקן רלוונטי, נהנות מאחריות היצרן ויכולות לשמש שנים רבות. אותם הצרכנים אשר לא מוכנים להשקיע זמן ומאמץ בבדיקת הפרטים הטכניים של הדגמים השונים, מעוניינים להסתמך על היצרן ובוחרים בעגלות תינוק יוקרתיות מהסיבה הזאת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אירה פינסקר


 


מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר
 
חנויות הריון: חנויות לשופינג בתקופת ההריון
20/05/13 | קניות
חנויות הריון אינן מציעות רק מוצרים לשימוש בתקופת ההריון, אלא גם מוצרים לתינוקות ולאמהות. לכן המונח חנויות הריון מתייחס לתקופה בה מומלץ לבצע את הרכישות.

מוצרי החתלה: חיוניים ונוספים
20/05/13 | קניות
מוצרי החתלה נועדו להקל על פעילויות הטיפוח של התינוק. בין המוצרים האלה ניתן למצוא פריטים חיוניים, שקשה בלעדיהם, ופריטים שאינם הכרחיים.

עגלות תינוק: מספר הגלגלים והשלכותיו
20/05/13 | קניות
עגלות תינוק יוצרו בעבר על גבי ארבעה גלגלים באופן קבוע. יחד עם זאת, בשנים האחרונות הופיעו גם דגמים על גבי שלושה גלגלים. המאמר מביא את היתרונות ואת החסרונות התפקודיים של התצורה החדשה.

בגדי הריון: לכל משפחה ולכל תקציב
20/05/13 | אופנה
בגדי הריון מספקים מענה לצורכן של מיליוני נשים לתפקד באופן מלא בתקופת ההריון. בשוק קיימים מוצרים מקטגוריות שונות, המאפשרים לחדש את המלתחה בהתאם לאילוצי התקציב המשפחתי.

בחירה נבונה של עגלת מוצי
20/05/13 | קניות
עגלת מוצי היא עגלה יוקרתית, מתוחכמת, איכותית, אמינה ומסוגננת. בסניפי מדרלנד, המשווקת הבלעדית של מוצי בישראל, תוכלו להנות ממבחר רחב של דגמים ומייעוץ מקצועי.

טויוטה יאריס דור שלישי: נתונים עיקריים
טויוטה יאריס החדשה היא אחת המכוניות האיכותיות בשוק הרכבים הזעירים. במאמר נבחנים השינויים שבוצעו בדגם החדש של טויוטה יאריס.

טרייד אין: עסקה בטוחה
20/05/13 | צרכנות
טרייד אין נחשב בעבר לתחום אפור, כמעט על גבול הבלתי חוקי. בתי עסק קטנים ומפוקפקים הופיעו ונעלמו מהשוק. יחד עם זאת, כיום נמצאים בשוק כמה שחקנים סולידיים בתחום, אשר הפנייה אליהם נחשבת לבטוחה.

שדרוג של מכונית טויוטה בטרייד אין
20/05/13 | צרכנות
שדרוג של טויוטה בטרייד אין הוא עסקה נפוצה למדי, שכן לקוחות טויוטה שומרים בדרך כלל על נאמנות למותג. החלפת טויוטה בטרייד אין מאפשרת לבצע שתי עסקאות במקום אחד תוך חסכון משמעותי בזמן ובמאמץ.

טויוטה חדשה: הגשמת חלום
20/05/13 | צרכנות
רכישת טויוטה חדשה היא אירוע משמעותי בחיי כל נהג. שכלולים הנדסיים, אמינות גבוהה, בטיחות ונוחות בנסיעה – כל אלה יעמדו כעת לרשותו. המאמר דן בדרכים לביצוע הרכישה.

טרייד אין במחיר מחירון: תרגיל שיווקי
20/05/13 | צרכנות
עסקאות טרייד אין במחיר מחירון מוכרזות מדי פעם כמבצעים חסרי תקדים בסוכנויות רכב שונות. המאמר דן במהות המבצע, שאיננו אלא תרגיל שיווקי הנועד למשוך קהל לקוחות רחב אל הסוכנות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI