דף הבית קניות וצרכנות רהיטים חדר תינוקות: בחירת החדר ומיקום האלמנטים
חדר תינוקות: בחירת החדר ומיקום האלמנטים
אירה פינסקר 20/10/12 |  צפיות: 3286

הורים צעירים המצפים לילדם הראשון משקיעים לעתים קרובות זמן ומאמץ באיתור מידע אודות עיצוב וריהוט של חדר תינוקות. נראה שהמקום בו התינוק ישהה שעות רבות ראוי לטיפוח מיוחד. ננסה לבחון כאן את המרכיבים השונים המאפשרים לעצב חדר תינוקות בפשטות וביעילות.

לפני שנעצב ונאבזר חדר תינוקות, עלינו לבחור אותו. במידה וקיימת אפשרות להקצות לתינוק חדר נפרד, עדיף לבחור בחדר עם תאורה טבעית טובה ואיורור טבעי, הממוקם קרוב יחסית לחדר ההורים. אל תנסו להפוך חצאי חדרים למיניהם לחדרי תינוקות. תנו לתינוק חדר מרווח עם חלון; במידה ולא קיימת אפשרות כזאת, עדיף שהתינוק יחלק את חדרו עם ילדים אחרים או עם ההורים.

חדר תינוקות צריך להיות מאובזר במספר פריטים חיוניים. התינוק עצמו זקוק למיטת תינוק ולשידת החתלה. האם הטרייה זקוקה לכסא נוח לצורך הנקה או ישיבה עם התינוק, ולעתים – גם למיטה או לספה עליה היא תוכל לנוח ליד התינוק. ארון לבגדים ולמצעים יהיה לעזר רב, ויאפשר לשמור על חדר מסודר ונקי גם כאשר מלתחת התינוק תהיה גדולה יותר מזו של הוריו.

חנויות שונות למוצרי תינוקות מציעות חבילה של חדר תינוקות, אשר כוללת מיטת תינוק עם מזרן, שידת החתלה ואביזרים נלווים כגון וילונות, כילה למיטה, וכדומה.  רכישה של חדר תינוקות מאפשרת לכם להבטיח שכל אלמנטי הריהוט הבסיסיים יהיו מעוצבים בסגנון אחיד. כתוצאה מכך החדר עצמו יראה מעוצב וחגיגי.

כאשר אנחנו קובעים את המיקום של פרטי הריהוט השונים, חשוב לזכור כמה עקרונות. את מיטת התינוק עדיף למקם ליד קיר פנימי, ולא ליד קיר חיצוני, מטעמי בידוד חום. במידה ואין אפשרות כזאת ומיטת התינוק חייבת לעמוד לאורך קיר חיצוני, יש להרחיק אותה מהקיר בכ- 30 ס"מ ולא להצמיד אותה אליו. במידה ובחדר מותקן מזגן, יש להרחיק את מיטת התינוק ממנו.  את שידת ההחתלה עדיף למקם בצורה כזאת שתהיה מוארת היטב באור טבעי.

לסיכום, אבזור של חדר תינוקות דורש מחשבה מעמיקה ותכנון. במידה והתינוק מקבל חדר נפרד, ישנן בדרך כלל אפשרויות רבות למיקום המיטה והשידה. במידה וקיימת אפשרות, לצור לבחור עבור התינוק בחדר מרווח, מואר ומאוורר היטב, בו ניתן לשמור על טמפרטורה נוחה ועל תאורה נעימה. גם בחדר קטן, או חדר משותף חייבים להגן על התינוק בפני מעברי חום וקור חדים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אירה פינסקר


 


מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר
 
חנויות הריון: חנויות לשופינג בתקופת ההריון
20/05/13 | קניות
חנויות הריון אינן מציעות רק מוצרים לשימוש בתקופת ההריון, אלא גם מוצרים לתינוקות ולאמהות. לכן המונח חנויות הריון מתייחס לתקופה בה מומלץ לבצע את הרכישות.

מוצרי החתלה: חיוניים ונוספים
20/05/13 | קניות
מוצרי החתלה נועדו להקל על פעילויות הטיפוח של התינוק. בין המוצרים האלה ניתן למצוא פריטים חיוניים, שקשה בלעדיהם, ופריטים שאינם הכרחיים.

עגלות תינוק: מספר הגלגלים והשלכותיו
20/05/13 | קניות
עגלות תינוק יוצרו בעבר על גבי ארבעה גלגלים באופן קבוע. יחד עם זאת, בשנים האחרונות הופיעו גם דגמים על גבי שלושה גלגלים. המאמר מביא את היתרונות ואת החסרונות התפקודיים של התצורה החדשה.

בגדי הריון: לכל משפחה ולכל תקציב
20/05/13 | אופנה
בגדי הריון מספקים מענה לצורכן של מיליוני נשים לתפקד באופן מלא בתקופת ההריון. בשוק קיימים מוצרים מקטגוריות שונות, המאפשרים לחדש את המלתחה בהתאם לאילוצי התקציב המשפחתי.

בחירה נבונה של עגלת מוצי
20/05/13 | קניות
עגלת מוצי היא עגלה יוקרתית, מתוחכמת, איכותית, אמינה ומסוגננת. בסניפי מדרלנד, המשווקת הבלעדית של מוצי בישראל, תוכלו להנות ממבחר רחב של דגמים ומייעוץ מקצועי.

טויוטה יאריס דור שלישי: נתונים עיקריים
טויוטה יאריס החדשה היא אחת המכוניות האיכותיות בשוק הרכבים הזעירים. במאמר נבחנים השינויים שבוצעו בדגם החדש של טויוטה יאריס.

טרייד אין: עסקה בטוחה
20/05/13 | צרכנות
טרייד אין נחשב בעבר לתחום אפור, כמעט על גבול הבלתי חוקי. בתי עסק קטנים ומפוקפקים הופיעו ונעלמו מהשוק. יחד עם זאת, כיום נמצאים בשוק כמה שחקנים סולידיים בתחום, אשר הפנייה אליהם נחשבת לבטוחה.

שדרוג של מכונית טויוטה בטרייד אין
20/05/13 | צרכנות
שדרוג של טויוטה בטרייד אין הוא עסקה נפוצה למדי, שכן לקוחות טויוטה שומרים בדרך כלל על נאמנות למותג. החלפת טויוטה בטרייד אין מאפשרת לבצע שתי עסקאות במקום אחד תוך חסכון משמעותי בזמן ובמאמץ.

טויוטה חדשה: הגשמת חלום
20/05/13 | צרכנות
רכישת טויוטה חדשה היא אירוע משמעותי בחיי כל נהג. שכלולים הנדסיים, אמינות גבוהה, בטיחות ונוחות בנסיעה – כל אלה יעמדו כעת לרשותו. המאמר דן בדרכים לביצוע הרכישה.

טרייד אין במחיר מחירון: תרגיל שיווקי
20/05/13 | צרכנות
עסקאות טרייד אין במחיר מחירון מוכרזות מדי פעם כמבצעים חסרי תקדים בסוכנויות רכב שונות. המאמר דן במהות המבצע, שאיננו אלא תרגיל שיווקי הנועד למשוך קהל לקוחות רחב אל הסוכנות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI