דף הבית קניות וצרכנות קניות עגלות תינוק 2012 : לעמוד בקצב החיים הקדחתני
עגלות תינוק 2012 : לעמוד בקצב החיים הקדחתני
אירה פינסקר 20/10/12 |  צפיות: 3248

מדי שנה משיקים היצרנים המובילים בתחום עגלות תינוק חדשות וחדישות, אשר יקבעו את הסטנדרטים בתחום למשך השנה הקרובה. עגלות תינוק 2012 לא אכזבו את הלקוחות, והציגו שיאים חדשים בתחכום ובעיצוב חדשני.

עגלות תינוק 2012 העבירו את המסר הבא: ההורים חיים בקצב שרק הופך למהיר יותר כל הזמן, הם חייבים להיות במקומות שונים כל יום, והתינוק יכול להתלוות אליהם מבלי לפגוע בנוחות שלו או בקצב אליו רגילים אמא ואבא.  עמידה בקצב חיים קדחתני זה מושגת בשני אופנים. ראשית כל, המהירות, במובן המילולי של המילה, מושגת על ידי תנועה חלקה וזורמת של כל עגלה, אשר כמעט ולא דורשת מאמץ מצד ההורים. בנוסף לכך, העגלות הן רב תפקודיות, ומשנות מצבים בקלות, מה שמאפשר להחליף מיקומים ומצבים, ולהתאים את העגלה לצרכי התינוק ולאילוצי המקום.

בין עגלות תינוק 2012 השונות ניתן לציין את עגלות מוצי. מוצי היא אחת החברות המוכרות והוותיקות בענף, אשר דוגלת באיכות ללא פשרות ובגמישות מירבית בשימוש. עגלות משולבות של מוצי, למשל, הופכות בקלות מעגלות שכיבה לעגלות ישיבה, מאפשרות שימוש בסלקל בתור מושב, מתאימות להורים שונים שזקוקים לידית בגובה שונה, וזורמות על דרכי עפר ואבנים משולבות לא פחות מאשר על אספלט חלק.

היתרון הגדול של עגלות תינוק 2012 של מוצי הוא בכך שדגש מיוחד הושם על משקל העגלה. בדרך כלל עגלות משולבות מאופיינות במשקל גבוה יחסית, אשר מהווה חסרון משמעותי עבור הורים רבים. בעגלות תינוק 2012 השלדה קלה במיוחד, אפילו מינימליסטית, וגם המושב והאמבטיה עשויים מחומרים קלים יותר. מבנה מתוחכם של העגלות שומר על יציבותן.

טיולונים של מוצי הן עגלות קלילות המתאימות יותר לנסיעה בתוך העיר, והמיועדות לתינוקות ולפעוטות מגיל חצי שנה. טיולונים אלה נפתחים למצב של 160 מעלות, מה שמאפשר לתינוק לישון בנוחות בזמן נסיעה. היתרון הגדול שלהם הוא שהם מתקפלים בקלות למטריה, וכמעט ולא תופסים מקום בתא המטען של המכונית או בבית.

לסיכום, עגלות תינוק 2012 הן עגלות חדישות, אסתטיות ואיכותיות שניתן כיום לרכוש במחירים סבירים. השאלה הגדולה היא מה יביאו הדגמים של השנה הבאה?


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אירה פינסקר


 


מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר
 
חנויות הריון: חנויות לשופינג בתקופת ההריון
20/05/13 | קניות
חנויות הריון אינן מציעות רק מוצרים לשימוש בתקופת ההריון, אלא גם מוצרים לתינוקות ולאמהות. לכן המונח חנויות הריון מתייחס לתקופה בה מומלץ לבצע את הרכישות.

מוצרי החתלה: חיוניים ונוספים
20/05/13 | קניות
מוצרי החתלה נועדו להקל על פעילויות הטיפוח של התינוק. בין המוצרים האלה ניתן למצוא פריטים חיוניים, שקשה בלעדיהם, ופריטים שאינם הכרחיים.

עגלות תינוק: מספר הגלגלים והשלכותיו
20/05/13 | קניות
עגלות תינוק יוצרו בעבר על גבי ארבעה גלגלים באופן קבוע. יחד עם זאת, בשנים האחרונות הופיעו גם דגמים על גבי שלושה גלגלים. המאמר מביא את היתרונות ואת החסרונות התפקודיים של התצורה החדשה.

בגדי הריון: לכל משפחה ולכל תקציב
20/05/13 | אופנה
בגדי הריון מספקים מענה לצורכן של מיליוני נשים לתפקד באופן מלא בתקופת ההריון. בשוק קיימים מוצרים מקטגוריות שונות, המאפשרים לחדש את המלתחה בהתאם לאילוצי התקציב המשפחתי.

בחירה נבונה של עגלת מוצי
20/05/13 | קניות
עגלת מוצי היא עגלה יוקרתית, מתוחכמת, איכותית, אמינה ומסוגננת. בסניפי מדרלנד, המשווקת הבלעדית של מוצי בישראל, תוכלו להנות ממבחר רחב של דגמים ומייעוץ מקצועי.

טויוטה יאריס דור שלישי: נתונים עיקריים
טויוטה יאריס החדשה היא אחת המכוניות האיכותיות בשוק הרכבים הזעירים. במאמר נבחנים השינויים שבוצעו בדגם החדש של טויוטה יאריס.

טרייד אין: עסקה בטוחה
20/05/13 | צרכנות
טרייד אין נחשב בעבר לתחום אפור, כמעט על גבול הבלתי חוקי. בתי עסק קטנים ומפוקפקים הופיעו ונעלמו מהשוק. יחד עם זאת, כיום נמצאים בשוק כמה שחקנים סולידיים בתחום, אשר הפנייה אליהם נחשבת לבטוחה.

שדרוג של מכונית טויוטה בטרייד אין
20/05/13 | צרכנות
שדרוג של טויוטה בטרייד אין הוא עסקה נפוצה למדי, שכן לקוחות טויוטה שומרים בדרך כלל על נאמנות למותג. החלפת טויוטה בטרייד אין מאפשרת לבצע שתי עסקאות במקום אחד תוך חסכון משמעותי בזמן ובמאמץ.

טויוטה חדשה: הגשמת חלום
20/05/13 | צרכנות
רכישת טויוטה חדשה היא אירוע משמעותי בחיי כל נהג. שכלולים הנדסיים, אמינות גבוהה, בטיחות ונוחות בנסיעה – כל אלה יעמדו כעת לרשותו. המאמר דן בדרכים לביצוע הרכישה.

טרייד אין במחיר מחירון: תרגיל שיווקי
20/05/13 | צרכנות
עסקאות טרייד אין במחיר מחירון מוכרזות מדי פעם כמבצעים חסרי תקדים בסוכנויות רכב שונות. המאמר דן במהות המבצע, שאיננו אלא תרגיל שיווקי הנועד למשוך קהל לקוחות רחב אל הסוכנות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI