דף הבית קניות וצרכנות אופנה מאז ומעולם - הדפסים על חולצות
מאז ומעולם - הדפסים על חולצות
cstodio 25/10/12 |  צפיות: 2942

מאז ומעולם - הדפסים על חולצות

החולצה המודפסת שייכת לסגנון לבוש שלעולם לא יצא מצו האופנה, פשוט מאוד-  חולצות מודפסות הן אופנה שלא חולפת, אלא רק מתפתחת ומתקדמת. חולצות עם הדפסים מלוות אותנו מהגיל הרך ועד לבגרות ואפילו לזקנה. חולצות מודפסות משמשות כפריט אופנה ופריט מחאה, הן יכולות לבטא דעה אישית או חוש הומור, האפשרויות להדפסים הן בלתי נגמרות.

כשהיינו ילדים

אחד הויכוחים המתוקשרים בעשורים האחרונים היה בנושא התלבושת האחידה לבתי הספר, המצדדים טוענים כי תלבושת אחידה- חולצה מודפסת עם שם בית הספר תורמת לאחידות, במיוחד שהאופנה בימנו היא כה דינאמית, חלקם גם יטענו שהפכה לפרובוקטיבית יותר ויותר במשך השנים. המצודדים טוענים כי חולצות מודפסות פשוטת לא רק שהן תורמות לאחידות, אלא גם שלא לכל ההורים יש כסף לקניית מותגים וכשמדובר בתלבושת אחידה לכל הורה יש המשאבים הבסיסים לכך.

יחי החופש

המתנגדים לתלבושת האחידה טענו שתלבושת אחידה, אותה חולצה מודפסת בצבעים שונים, גוררת את מערכת החינוך כמה וכמה עשורים לאחור. בה לא היה כל ביטוי אישי. הם מצודדים בעובדה כי לכל ילד יש את הרצון, האופי והביטוי שלו כך שאין שום סיבה שילדי בית הספר ילבשו את אותה הדפסה על החולצה, זה לא טבעי מבחינתם.

השילוב המנצח

למרות הוויכוחים  החוזרים ונשנים בין המצודדים והמתנגדים לתלבושת האחידה, החולצות המודפסות עם לוגו ושם הבית ספר חזרו במהרה לכותלי בית הספר. אך אל דאגה גם לכך נמצא פיתרון מהיר, היום תלמידי בית הספר אינם חייבים ללכת עם חולצה בצבע אחד בלבד, היום די בכך כי החולצה תהיה חלקה עם הלוגו ושם בית הספר. לכן עדיין אפשר לראות את האחידות ואת השוני בין תלמיד אחד למשנהו.

כבר לא כמו פעם

חשוב לזכור כשאנו מדברים על תלבושת אחידה, אנו לא מדברים על מכנס מסוים, חצאית וחולצה מכופתרת עד סופה. אנו מדברים על חולצות מעוצבות בדרך שונה, בדים שונים, צבעים שונים, גזרות שונות. אנו נתאים עצמנו למציאות שבה אנו חיים. לכן אפשר לומר כי תלבושת אחידה שונה במאה שמונים מעלות מהתלבושת האחידה המנוכרת של העבר הרחוק או יותר נכון של שנות החמישים.

אם כבר תלבושת אחידה אז..

אם כבר אנו מחויבים לקנות לילדנו תלבושת אחידה הכוללת, חולצות טריקו (חולצת T או חולצת V) בצבעים שונים, עדיף כבר לקנות חולצה איכותית עם הדפסים איכותיים שישמשו את ילדינו לתקופות ארוכות יותר. אחרי הכל בית ספר יסודי אינו רק לכמה חודשים בלבד. מדובר במספר שנים לא מבוטלות. כמובן שלא צריך לקנות הספקה לשש שנים, אחרי הכל מדובר בילדים אשר גדלים, גובהים ומתפתחים. אך מומלץ להשקיע בעשר חולצות עם הדפס של בית הספר שישמשו את ילדינו לשנה שנתיים הקרובות. ולנו נותר לקוות לציונים והישגים גבוהים מהגוזלים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 cstodio


 


מאמרים נוספים מאת cstodio
 
מאז ומעולם - הדפסים על חולצות
25/10/12 | אופנה
מאז ומעולם - הדפסים על חולצות החולצה המודפסת שייכת לסגנון לבוש שלעולם לא יצא מצו האופנה, פשוט מאוד- חולצות מודפסות הן אופנה שלא חולפת, אלא רק מתפתחת ומתקדמת. חולצות עם הדפסים מלוות אותנו מהגיל הרך ועד לבגרות ואפילו לזקנה. חולצות מודפסות משמשות כפריט אופנה ופריט מחאה, הן יכולות לבטא דעה אישית או חוש הומור, האפשרויות להדפסים הן בלתי נגמרות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI