דף הבית בידור ופנאי בידור תחביבים ופנאי - אחר הפקת קליפ חתונה
הפקת קליפ חתונה
מיכל ז 28/10/12 |  צפיות: 2601

עולם החתונות בישראל היה תמיד עולם עמוס באטרקציות מיוחדות ונסיונות לגוון ולהוסיף עוד ועוד הפתעות ביום האירוע המשמח הזה. אחת האטרקציות שהפכו לטרנד של ממש בתחום החתונות והאירועים בכלל היא הפקת קליפ חתונה מושקע שערוך ועשוי על ידי חברת הפקות מקצועית ומוזמן כחלק מהבידור בחתונה, כדרך מעניינת לתעד את החתונה עצמה או כמתנה לזוג הצעיר והפתעה מרגשת שתוקרן במהלך החתונה או אחריה. לרוב כולל קליפ החתונה תמונות של בני הזוג במסעות בעולם, טיולים ונופשים, רגעים מיוחדים ותמונות אווירה זוגיות יחד, לעיתים משולבים בקליפ קטעי וידאו, ברכות של חברים ולמעשה ניתן לבנות אותו בכל דרך שנרצה.

איך מפיקים קליפ חתונה?

הפקת קליפ חתונה נעשית בדרך כלל בסיוע של חברת הפקות מקצועית או חברת עריכה שיכולה לקחת את החומרים ולהפוך אותם לקליפ בעל מראה מקצועי ומהודק. חברות ההפקה האלו בעלות ניסיון בתיעוד אירועים כמו חתונות או ביכולת הבימוי של בני הזוג שרוצים קליפ חתונה בכיכובם לקראת החתונה. האפשרויות בתחום זה הן כמעט בלתי מוגבלות וכל מה שצריך הוא למצוא חברה טובה ויצירתית שתוכל ללכת עם החלומות שלנו ולהגשים לנו את הפנטזיות לגבי הקליפ שלנו. הדרך להפיק קליפ חתונה איכותי שכזה היא פשוט לאתר את החברה שנראית לנו מתאימה למה שאנחנו רוצים לעשות ולשכור את שירותיה.

בין קליפ למצגת

לצד הפקת קליפ חתונה אפשר גם להכין מצגת לחתונה מקצועית שגם היא יכולה להיעשות על ידי חברות הפקה, כך שהחתן והכלה לא צריכים לבלות שעות מול המחשב בניסיון לבנות מצגת. המצגות המקצועיות מבטיחות לנו הצלחה ביום החתונה ויוקרנו ללא תקלות מיוחדות. רוב המצגות שמכינים בני זוג לקראת חתונה הן מצגות הכוללות תמונות של בני הזוג ביחד או לחוד, תמונות ילדות, תמונות מיום הצעת הנישואין וכל תיעוד אחר של הרגעים היפים ביותר של בני הזוג. אם נמסור את כל התמונות האלו לבעל מקצוע שיוכל לבנות מצגת חתונה מושקעת נזכה למחמאות רבות ונחסוך לעצמנו עבודה קשה מאד בתקופה שהיא גם ככה תקופה עמוסה במטלות ועיסוקים רבים. בין אם בחרנו בקליפ חתונה או במצגת, מדובר באחת המזכרות היפות ביותר מהיום החשוב בחיינו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI