דף הבית בניין ואחזקה גינון תכנון גינות פרטיות להנאה אישית בבית
תכנון גינות פרטיות להנאה אישית בבית
מיכל ז 11/11/12 |  צפיות: 2785

רבים מאתנו  ראו, רואים ויראו גינות  נטושות, מוזנחות, אשר העדר טיפול גרם למראה העלוב והמדכדך שלהם. אתם  ודאי לא רוצים שכך תיראה  הגינה הפרטית שלכם שטרם תוכננה... אשר על כן יש לנו עצה:  אתם מוזמנים ליצור קשר לקבלת מידע ראשוני על אודות שלבי תכנון הגינה שלכם.

מדובר בתהליך משותף ומשתף, שנעשה תוך תיאום ציפיות מלא, כאשר כל הגורמים והשיקולים הרלוונטיים נלקחים בחשבון: התקציב, תנאי השטח, סוג האדמה, הרצון לשלב אלמנטים דוממים שונים ליצירת מראה דקורטיבי ועוד.

תכנון גינות פרטיות -  על פי הטעם שלכם

על חן ועל יופי אפשר לשוחח. קשה לשכנע ואולי מיותר בכלל לנסות לשנות טעם או העדפה, לכן כאשר אנשי מקצוע העוסקים בתחום תכנון גינות פרטיות ניגשים לתכנונה של גינה, הם מייחסים כבוד רב ביותר לרצונם של מי שאמורים להיות בעלי הגינה. בתכנון נלקחים בחשבון כל ההיבטים שהם בבחינת "רצוי" ובעזרת כלי התכנון נעשה מאמץ להתאימם אל "מצוי".

ביסוד העבודה המקצועית המוקפדת מונח הרצון והמאמץ להפוך את הרצוי למצוי תוך מציאת פתרונות מעשיים בשטח.  קבלות על הצלחת המאמץ הזה  ניתן לראות במגוון גינות פרטיות ולשמוע מפיהם של בעלי הגינות.

בשלב  התכנון חשוב ואפשר לשוחח על כל ההיבטים הקשורים בגינה, לרבות ואולי בעיקר על האופן שבו אתם מתכוונים לקחת אחריות על הטיפול השוטף בגינה או, לחלופין, למסור אותה  בידי גנן מקצועי. החברה תוכל להציע לכם חלופות תכנוניות על פי המתווה העתידי המתוכנן (אם בכלל) והצפוי לטיפול בגינה.

בתהליך תכנון גינות פרטיות יש חשיבות מכרעת לנתונים הספציפיים הקיימים בשטח שבו אמורה להימצא הגינה. ברור כי התכנון אינו מתמצה בשרטוט תיאורטי אלא תהליך שבו נלקחים בחשבון הנתונים הקיימים בשטח.

בשורה התחתונה: תכנון גינות פרטיות מתחיל בנקודת זמן שבה אתם מקבלים החלטה על חשיבות קיומה של גינה פרחונית בקדמת ביתכם או מאחוריו. נשמח להיות שותפים בתכנון עתיד ורוד ויפה לחייכם הביתיים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI