דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר הדברת פשפשים בשרון
הדברת פשפשים בשרון
מה רוצה 15/11/12 |  צפיות: 3951
מזיקים מהווים מטרד נפוץ במחצית מהבניינים בארץ, ובכנות אין חשיבות אם אתם גרים באחוזת פאר בעין הוד או בכלל בסתם דירה בעיירת פיתוח. קיימים די הרבה זני מכרסמים ומזיקים אשר מתגוררים בקרבתינו, בע''ח כמו: עכברים, זבובים ובנוסף גם נחשים.

הדילמה היא איך וכיצד מרחיקים אותם? הפתרון לסוגיה הזו מסובך. הנושא תלוי בזן של המזיק ועומק המטרד. אך הדבר העיקרי שהכי חשוב לקחת בחשבון הוא פשוט, כדאי עוד בהתחלה לשמור ולהימנע ממטרד זה.

הדברת פשפשים

בסילוק חרקים, במקביל לדברים רבים אחרים בחיים, מועלים הרבה טיפים טובים. אך עוד בהתחלה, מומלץ לקלוט שבמציאותרוב ההצעות לאו דווקא יצליחו ב100% מהמקרים וחשוב מכך, כדאי לכם לקבוע ולבחור בהמלצה בהתאם לזן המזיק שאנו רוצים להרחיק.

לנצח במאבק

תרופות סבתא -
ישנם מספר גדול של טיפים בתחום הזה, לדוגמת מספר חומרים ותבלינים שונים הוכחו כמועילים: כמון ומלח מעולים ע''מ להרחיק בקלות נמלים קטנטנות שרצות ומסתובבות תמיד במטבח.

חומרי הדברה ביתיים - נושא זה מציע כמות נכבדת של מוצרים שונים שיסייעו לכם: חומרים שמשמשים להדברה עצמאית ואפילו להדברה בחצר. כדאי והכרחי להבין שברוב המקרים אביזרים אלו הם מוצא זמני, והחרקים נוטים לצוץ שוב אחרי מספר חודשים.

חברת הדברה - הפיתרון הזה הוא לדעת הרוב הכי כדאי. יתכן והוא אמור להיות יותר יקר אבל חשוב מכך הוא מתאים ויכול, במרבית מהזמן, לספק מענה לתופעה לטווח הארוך. בשוק קיימים לא מעט אנשי מקצוע במקצוע זה אך עם זאת רובם לא יביאו לפתרון המבוקש.

בחירת מדביר:

כאשר באים להחליט על מדביר מומלץ מאוד שתבדקו לעומק שלוש סוגיות:

כמה עולה - ענף זה כולל הרבה חברות, מה שאומר שבמרבית המקרים יציעו לכם יופי של מחיר.

רישיון עסק - סופר חשוב לבדוק ולוודא שאכן יש לגורם הנבחר רישיון אמיתי ובתוקף ואל נא נשכח, שההדברה נעשת עם מוצרי הדברה ירוקים אבל חשוב מכך שהיו אפקטיביים.

ערבות לעבודה - מרבית אנשי המקצוע (שאכן נתפסים כמקצועיים) נותנים ת''א לתקופה מסויימת על השירות שלהם, אני כמובן ממליץ לסגור עם מי שנותן את זה.

להיות מוכנים

יש המון סידורים מקדימים שמומלץ לעשות מבעוד מועד, טרם קביעת ההדברה. הכל על מנת לכווץ את תהליך העבודה ומעבר לזה, בשביל לסייע בהצלחה שלה.

כאשר ההדברה מתרחשת במקום שגרים בו חשוב לסדר את כל המשטחים בצורה זו - הכנסת והצנעת אוכל במקומות נסתרים, איסוף בגדים ולנקות את הריצפה טרם ההגעה של החברה.

אם אתם צריכים ריסוס בחצר כדאי לכם לאסוף כסאות ושולחנות שנמצאים בגינה שלכם, וכמובן גם לוודא מראש שהחברה משתמשת רק בחומרים ידידותיים לצמחייה.

היה ויש לכם גור כלבים תצטרכו לדאוג למתחם חלופילכמה שעות לפי סוג החומר.

בינינו לא חסרים טיפים שלא ציינתי, בספקטרום הרחב הזה, במקרה ואתם מחפשים אנפורמציה נוספת? עברו לקרוא ב-http://www.avi-amadbir.co.il/?p=118.

האספקט הסביבתי

דבר אחד נוסף שחשוב לי לכתוב אודותיו הוא כמובן תשומת לב סביבתית. ללא ספק אנחנו משתוקקים לנצח, בהקדם, את המכרסמים המעצבנים שפוסעים להם בסביבתינו, אולם מוטב שלא נשכח שבניסוי להיפטר ממכרסם אחד יש באפשרותינו לפגוע גם בבצמחיה ובבעלי חיים מסוגים אחרים ומעבר לזה גם בילדים קטנים, לכן אנו מוכרחים להחליט באחריות.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מה רוצה


 


מאמרים נוספים מאת מה רוצה
 
לימוד קורס דיג'יי חיפה
הרצון במשכורת רצינית התחיל לקונן בי והגעתי למסקנה כי אם אני מבקש באמת להצליח בעולם המוסיקה

הכל על עיצוב חתונות מטורפות
פקת אירוע זה ענף מסובך המצריך התעמקות בגורמים שונים כגון חיפוש אולם ורב. עם זה, אפילו שרבים חשים שלקיחת מפיק תייקר את העניין, זו לא המציאות

מתנפחים לבריכה ענקית
אם בעבר נאלצנו לסגת ולסגור עם מתחם שונה, הודות למתכנן השמחות באמת שאין סיבה להתאכזב. בעצם, הגיוני מאוד שאם המתכנן ידבר עם הנציגים, הם יעניקו לו הצעה הגיונית יותר

שירותי השכרת ציוד לאירועים לא סוגרים עם כל אחד
הפקת ארוע זה תפקיד מסורבל אשר דורש השקעה רצינית בהרבה דברים לדוגמה שכירת גן ורב. אך למרות זאת, למרות שאנשים רבים נוטים לחשוב שלקיחת מפיק תייקר את העלויות, נהפוך הוא.

הפקת חתונה גדולה ומיוחדת
כולי תקווה שכול מאורע בו אהיה, יהיה כמו אז, מבדר וייחודי, שלא נתבאס על ההוצאות, מהערב בחוץ וכל הנלווה לכך - לנהוג בלילה וכדומה. הצחיקה אותי העובדה שאישיות אפורה כמו בן דודי ארגן לעצמו אירוע כה מיוחד

סנדביצ'ים לכל מאורע
במידה ואתם מעוניינים במענה שיהיה אלגנטי, לדוגמא לאירוע עסקי, כדאי לשקול את האפשרות לשכור שירות קייטרינג אסאדו או סלסלת פירות.

הדברת פשפשים בשרון
איך וכיצד מרחיקים אותם? הפתרון לסוגיה הזו מסובך. הנושא תלוי בזן של המזיק ועומק המטרד. אך הדבר העיקרי שהכי חשוב לקחת בחשבון הוא פשוט, כדאי עוד בהתחלה לשמור ולהימנע ממטרד זה.

מקרן להשכרה לאירוע
גם ענף האירועים השתנה מאד ובעידננו, המון אנשים מעוניינים לשכור אטרקציות לאירוע. בגלל זה שוכרים גימיקים ולדוג' רקדנים, זיקוקים וכיו''ב.

עיצוב הזמנה לבר מצווה
לטיב הנייר וההדפסה יש השפעה גדולה על התוצאות הסופיות כך למעשה - הזמנות לחתונה שעיצבו אותם באותו העיצוב בדיוק, אולם נוצרו ע"י נותני שירות אחרים ומפאת זאת יוצרו באיכויות אחרות כך שכל מוצר יותיר אפקט אחר לחלוטין.

מתנפחים לאירועים של ילדים
שולחנות המשחק - יש אטרקציות משחק כגון מתקנים מתנפחים, משטחי ריקוד וכיוצא בזה. בעצם, כולם יצליחו למצוא את שהם אוהבים מתוך כול הברירות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI