דף הבית בידור ופנאי שירה קריוקי
קריוקי
bar shinfein 27/11/12 |  צפיות: 7008
קריוקי

הקריוקי הינו בילוי חברתי מושלם של זמרים חובבנים ( שהם בעצם חלק מהקהל ) אשר שרים באמצעות מיקרופון, שירים המשודרים ישירות מהמחשב, כשברקע מנוגן הפלייבק של השיר ( בעצם רק המנגינה שלו ) ומילות השיר מוקרנות על גבי מסך ( מסך מחשב, טלוויזיה  או מסכי ענק ) .
השירים משודרים בפורמט קובץ  DAT או mp4  בזמן שעל המסך יש סימן המורה מתי יש להתחיל לשיר.
ערבי קריוקי רבים נערכים במועדוני קריוקי ברחבי הארץ, באירועים חברתיים שונים כמו ימי הולדת, בר מצווה/ בת מצווה, ערבי גיבוש ואף חתונות.
קריוקי שהפך להיות מקובל בזמן האחרון הוא קריוקי בבתים ששם הקהל הוא קהל של חברים שעבורם הערב הופך להיות חברתי, מצחיק ומהנה.
אין כמו לערוך מסיבה פרטית שבה מזמינים מפעיל קריוקי מקצועי וזאת מבלי לחפש מקום בחוץ כדי לקיים את המסיבה, וגם אם מקום כזה יש בנמצא, לא כל הקהל מוכר והמסיבה הופכת לציבורית במקום שתהיה פרטית ואינטימית.
שימוש רב נעשה בערבי קריוקי למטרת גיבוש חברתי במקומות עבודה וחברות. הקריוקי מגבש את העובדים ותורם לסביבת עבודה טובה ופורייה יותר.
סדנאות גיבוש למיניהן הן בעצם ימי כיף עבור העובדים המאפשרות הפוגה מענייני העבודה היומיומיים ומספקות חוויה מרתקת שמהווה אטרקציה בפני עצמה.
קריוקי לאירועים מספק חוויה בלתי נשכחת לאותו אירוע ואנרגיות מלאות בשמחה.
הקריוקי מסב הנאה וצחוק ומאפשר תקשורת מוצלחת ביותר בין כל החוגגים ( גם אם לא כולם מכירים ) בזמן שהקהל עצמו הופך להיות פעיל ומהווה חלק מתוך הצלחת אותו אירוע.
ברגע שיש מפעיל קריוקי שאוהב את מה שהוא עושה זה כבר יוביל לערב בלתי נשכח ולהיסחפות הקבל אחר המפעיל. הבחירה במפעיל הנכון והמקצועי חשובה ביותר. המפעיל אמור להיות בעל חוש מוזיקלי מקצועי ויכולת להרגיש את הקהל אותו ילווה עד סוף האירוע.
חלק נכבד מתוך ה קריוקי לאירועים הוא הקריוקי לימי הולדת שמאפשר חוויה שונה ומיוחדת, ומהווה פתרון אידיאלי לשמחת החוגגים. קריוקי לימי הולדת מתאים לכל גיל מקטן עד גדול ומאפשר הנאה צרופה לכולם, הרי בסופו של דבר כל אחד אוהב לשיר!!.....לא כן?!.......


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 bar shinfein


 


מאמרים נוספים מאת bar shinfein
 
ערב הקריוקי
12/05/13 | תחביבים
בחרתם מפעיל קריוקי לאירוע שלכם ! השעה בה קבעתם שמפעיל הקריוקי יגיע כבר באה ! מפעיל הקריוקי כבר פורק ציוד, תנו לו להרכיב במקום הנוח לו. אל תשאלו אותו : "מה קורה עם המוסיקה" ? "למה לא שומעים" ? וכו'...

לתכנן ערב קריוקי
12/05/13 | מוסיקה
אז יופי, היגיע היום הולדת לאבא / אמא / אח / חבר / בעל / אשה אתם רוצים לעשות ערב קריוקי למסיבת גיוס , ערב קריוקי למסיבת חברה , ערב גיבוש עם קריוקי ועוד...

איך לבחור תקליטן
מזל טוב היום המיוחל לו חיכתם הגיע סוף-סוף אז אם אתם מחפשים תקליטן לחתונה / תקליטן לבר מצווה / תקליטן לבת מצווה תקליטן לחינה / תקליטן לבריתה / תקליטן לברית / תקליטן לבריתה / תקליטן למסיבה או תקליטן ליום הולדת אל תרוצו למהר ולסגור לפני שאתם קוראים את המדריך לבחירת תקליטן.

להיות מישהו אחר עם מישהו אחר...
אחת הבעיות העיקריות של שחיקה בחיי המין, היא חוסר היכולת של מרבית האנשים לתת ביטוי מעשי לדמיון שלהם. חיי המין הדמיוניים של רוב הזוגות, עשירים לאין ערוך מאלה המעשיים. ולכן זוגות רבים מוצאים את עצמם משועממים לאחר זמן בתוך המערכת הזוגית דבר הפוגע בחיי המין של בני הזוג מה שמשליך על כל מערכת היחסים ולפעמים אף גורם לפירוקה. מערכת זוגית ארוכת טווח מאופיינת בפרמטרים רבים, הראשי שביניהם הוא המונוגמיה. מעצם קיומה, המונוגמיה יכולה לגרום לתחושת הרגל ושעמום במערכת היחסים הזוגיים.

תחפושות למבוגרים
19/01/13 | אופנה
במשך עשרות שנים, תחפושות היו נחלתם הבלעדית של הזאטוטים בחג הפורים. כל שנותר למבוגרים הוא להתקנא בשמחה שנעלמה לה בין כותלי בית הספר התיכון. אולם בשנים האחרונות, ניתן לראות עלייה משמעותית בנשפי תחפושות למבוגרים, במסיבות בארועים, וחגים המיועדים לכך.

תחפושות מאז ועד היום
19/01/13 | נשים - אחר
אחת התופעות הנפוצות הקשורות לתחפושות היא שנשים מעדיפות להתחפש לילדות, מורות, שפנפנות ובאופן כללי כל מה שמיוצג כפנטזיה בעיני גברים. לעומת נערות שדווקא מעדיפות להתחפש לפיות, שלגיות, נסיכות, ואופן כללי לכל מה שמיוצג כפנטזיה שלהן.

דוכני מזון
תוספת נפלאה ופתרון נלווה נהדר לכל אירוע הוא דוכני מזון, דוכנים המכילים סוגי מזון שונים, החל מדוכני פיתות בטאבון, שווארמה, צמר גפן מתוק, פיתות דרוזיות ועוד...

קריוקי
27/11/12 | שירה
הקריוקי הינו בילוי חברתי מושלם של זמרים חובבנים ( שהם בעצם חלק מהקהל ) אשר שרים באמצעות מיקרופון, שירים המשודרים ישירות מהמחשב, כשברקע מנוגן הפלייבק של השיר

מוסיקה שחורה
07/10/12 | רדיו
המוסיקה השחורה טומנת בחובה את כל הזרמים המוסיקליים שהתפתחו בעקבות התרבות

האפרו – אמריקאית בארצות הברית כמו ההיפ הופ , הראפ , הג'אז והבלוז.


ראפ
07/10/12 | מוסיקה
מוסיקת הראפ הינה זרם אחד מתוך המון זרמים של ה מוסיקה שחורה המתבטאת כמוסיקת מחאה בוטה ונהירה יותר מההיפ-הופ ומהרגאי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI