דף הבית תיירות ונופש בתי מלון מלונות ים המלח - החוויה במדבר יהודה
מלונות ים המלח - החוויה במדבר יהודה
דינה ק. 28/11/12 |  צפיות: 3021

למי שרוצה להינות מאחד מפלאי תבל, המקום היחידי שהכי נמוך בעולם, מקום שמציע גם רוגע גם יופי וגם בריאות, כדאי שירד לים המלח. מלונות ים המלח מציעים לתיירים מהארץ ומחול את כל הצרכים בשביל להינות מחופשה מרגיעה וכיפית במיוחד. יש מלונות ים המלח המציעים גם אירוח של "הכל כלול" וגם שירותי רחצה בצורה של בריכות מיוחדות של גופרית ושל מים מים המלח (בנוסף לבריכות הרגילות) ויש מלונות ים המלח שאף יש להם חוף רחצה מסודר של המלון, דבר שמקל על התיירים שבאים במיוחד בשביל להתרחץ במים המיוחדים של הים.


מלונות ים המלח מאפשרים לתיירים, מהארץ ומחו"ל, בנוסף לחווית הרחצה במים המיוחדים והמבריאים של ים המלח להינות גם מהתכונות המיוחדות של האזור שלצידו ים המלח נמצא - כלומר מהאזור של המדבר.

המדבר ששוכן לצידו של ים המלח הוא מדבר יהודה, לידו נמצאים הרי יהודה.

כמו רוב המדבריות בעולם הוא צחיח ושוררת בו טמפרטורה גבוהה לאורך כל היום. הרי יהודה הם המכשול בפני הרוח המזרחית שנושבת לכיוון המדבר - הסיבה למיעוט הגשמים באזור. ככל שהולכים יותר לכיוון מזרח כך המדבר נעשה יותר יבש וחם. בניגוד לאזור הנגב, מדבר יהודה אינו חלק מקו רוחב של המדבריות בעולם שהינו 30 אלא הוא מדבר של המקום שנקרא "מדבר בצל הגשם" - התנאים של השטח הייחודי באזור גרמו לו להיהפך למדבר: עננים של גשם שנוצרים בים התיכון ונעים לכיוון מזרח ורוב הגשם שבהם יורד במישור החוף ומעל הרי יהודה, ששם הטמפרטורה יותר נמוכה. בזמן שהעננים מגיעים למדבר יהודה בגלל שהחום רב יותר כבר אין גשם.

העננים נוצרים שוב מעל ים המלח ומורידים גשם בהרי מואב.


התיירים של מלונות ים המלח באים לאזור גם בשביל להינות מפעילות ומאטרקציות מיוחדות המתאימות למדבר.

אטרקציות כמו: טיולים במדבר: טיולים רגליים, טיולים על חמורים ועל גמלים, טיולי אופניים, וטיולי ג'יפים. עלייה על ההרים וסנפלינג. וכמו כן שינה באוהלים במדבר, קמפינג וגם אירוח במאהלים של בדואים. סדנאות של יצירה בטבע וגם עם חומרים מהטבע.

במדבר יהודה יש שני נתיבי רכב החוצים אותו לרוחבו: כביש ירושלים - ים המלח, וכביש ערד - נווה זוהר.

כמו כן ישנן דרכים רבות המתאימות רק לרכבי שטח. במדבר יש גם דרכים עתיקות שעדיין משמשות הולכי רגל, אופניים ובהמות משא כמו: דרך מואב ודרך אדום מתקופת התנ"ך ודרכים רומאיות מהתקופה של מצדה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דינה ק.


 


מאמרים נוספים מאת דינה ק.
 
נכיון שיק
מה יעשו בתי עסק שצריכים יותר מזומן לקופתם, במקום השיקים הדחויים הרבים שישנם שם וכרגע (בגלל שהפירעון שלהם בעתיד) לא שווים שום כסף!?
הפתרון ליותר מזומן לקופת העסק הוא בצורה של נכיון שיק. נכיון שיק מאפשר לבעלי עסקים לקבל כסף מזומן תמורת השיקים הדחויים שברשותם בניכוי עמלה כל שהיא על זה שהם מקבלים את הכסף המזומן עכשיו תמורת השיקים הדחויים (שזמם פירעונם הוא בעתיד).


מלגזות להשכרה
מלגזות להשכרה הם כלים היכולים להיות לעזר רב בבתי העסק ובמפעלים השונים. הן מסוגלות לשאת משקל רב מאוד של סחורה ממקום למקום, דבר שהופך את העבודה, באותם מקומות, לפשוטה יותר. - בלי מלגזות להשכרה העבודה יכלה להיות לבלתי אפשרית.

מה קורה עם בתי העסק והמפעלים שצריכים להשתמש במלגזה רק לתקופה מסוימת (בדרך כלל, לזמן קצר) או אפילו רק לפעם אחת? במקרה כזה מלגזות להשכרה הפכו פתרון מצוין לאנשים הפרטיים או בתי עסק שצריכים את המלגזה אבל לא רוצים לבזבז הרבה כסף, בהוצאה כספית מיותרת, על מלגזה חדשה.


רכבים יד ראשונה - מה לבדוק
03/12/12 | רכב
כל הדברים שצריך לבדוק כשבאים לבצע רכישה של רכבים יד ראשונה:
* השנה של הדגם
* האפשרות לקבל הנחה משמעותית
* מה כדאי לבדוק בהסכם ההזמנה
* מה כדאי לבדוק לאחר שנמסר לכם הרכב החדש

**כל הדברים האלו כתובים לכם במאמר זה.


טבעות אירוסין - הסוגים השונים
03/12/12 | קניות
כיצד לרכוש טבעות אירוסין?
אם פעם היה צריך להסתפק במבחר טבעות אירוסין מצומצם שהיו בחנויות התכשיטים. היום ניתן לחפש ולמצוא מבחר רב של טבעות אירוסין גם באינטרנט. בכל מקרה חשוב לזכור לרכוש את הטבעת במקום אמין ומקצועי.
כיום רוב טבעות האירוסין משובצות ביהלום, חשוב שליהלום תהיה תעודה גמולוגית בינלאומית שתבטיח את האיכות של היהלום אותו אתם קונים.


מלונות ים המלח - החוויה במדבר יהודה
28/11/12 | בתי מלון
מלונות ים המלח מאפשרים לתיירים, מהארץ ומחו"ל, בנוסף לחווית הרחצה במים המיוחדים והמבריאים של ים המלח להינות גם מהתכונות המיוחדות של האזור שלצידו ים המלח נמצא - כלומר מהאזור של המדבר.
המדבר ששוכן לצידו של ים המלח הוא מדבר יהודה, לידו נמצאים הרי יהודה.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI