דף הבית תיירות ונופש צימרים צימר בחרמון לנופש חלומי
צימר בחרמון לנופש חלומי
hai bitton 02/12/12 |  צפיות: 3531

צימר בחרמון לנופש חלומי

כאשר אתם חושבים על יעד אופציונאלי לקיים בו חופשה מיוחדת במינה בין אם חופשה זוגית, חופשה משפחתית או חופשה של קבוצת חברים, כדאי לדעת, כי צימר בחרמון מציע את אחת החופשות החלומיות במהלך החורף הישראלי. בואו ונבדוק מדוע ? דמיינו פתיתי שלג שנופלים מעבר לחלון והצימר מחומם עם אח בוער. דמיינו יום סקי באתר חרמון ובסיום הגלישה יחכו לכם הפינוקים של צימר עץ כמעט כמו באלפים השוויצריים. צימרים לחורף ליד חרמון יספקו את החוויה החורפית האמיתית, כך שאין סיבה לנסוע לחופשות במדינות מושלגות, אפשר לבנות בובות שלג גם בישראל, ממש מחוץ לצימר מפנק .

צימר בחרמון למשפחות

צימרים משפחתיים בחרמון מציעים את חבילת הנופש המושלמת לכל בני המשפחה. יחידה אינטימית להורים וחדר ילדים, מיטות מרווחות, ארוחות בוקר מפנקות מאד והשכרת ציוד גלישה מקצועי. בבוקר אפשר לקחת את הקטנים לראות בפעם הראשונה שלג אמיתי וילדים קצת יותר גדולים יוכלו לעבור הדרכה לפני הגלישה הראשונה. לגולשים המקצועיים אשר ביניכם מחכים כמובן מסלולים מיוחדים להורים וילדים, ובסיום יום מוצלח באוויר הקריר תחזרו לפינוקים אשר הצימר יעטוף אתכם בתוכם .

צימר לזוגות בחרמון

תחשבו על זה - מה יכול להיות רומנטי יותר מאשר לשבת בערב קר ליד האח הבוערת וללגום כוס יין, לאכול ארוחת ערב על השטיח הרך בזמן שמעבר לחלון יורד שלג ? מושלם ! צימר לזוגות בחרמון יאפשר את כל אלה ובבוקר מעבר לחלון יחכה לכם נוף שלא רואים כמותו באף מקום אחר בארץ, שלג לבן מכסה את האדמה. צימרים ליד חרמון מבודדים מהקור, כך שמבפנים יהיה חם ונעים כאשר בחוץ רוחות חורפיות יקפיאו את הכול .

צימר לקבוצות באזור חרמון

לקבוצות אשר מגיעות לימי גלישה מחכים בחרמון מתחמי צימרים שמיועדים למשפחות מורחבות או לקבוצות של חברים. צימרים גדולים עם כמה חדרים ושטח אחסון לציוד הגלישה או כמה צימרים שנמצאים בקרבה יאפשרו לקבוצה גדולה להתארח בנוחות ולבלות ביחד על הר חרמון בגלישה כמו באתרי הסקי המפורסמים בעולם .


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 hai bitton


 


מאמרים נוספים מאת hai bitton
 
צימרים בדרום הארץ לכל אירוח ונופש
08/02/13 | צימרים
מחפשים מקום לנופש בדרום ? במאמר זה תקבלו מידע על צימרים ואטרקציות באזור הדרום כנסו

צימרים עם בריכה קול - הצימרים הכי מפנקים בארץ
07/02/13 | צימרים
מחפשים אתר בו תמצאו מבחר צימרים יוקרתיים עם בריכה ? אתר צימרים קול זה המקום עבורכם להזמנת צימר מפנק כנסו למאמר וקבלו מידע על האתר

צימרים ציפורים - אתר הצמירים המתקדם בארץ
06/01/13 | צימרים
צימרים ציפורים אינם צימרים לציפורים כמובן ... צימרים ציפורים הוא אתר הצימרים המתקדם ביותר בארץ ובו תוכלו למצוא את כל סוגי הצימרים בכל חלקי הארץ מצפון ועד דרום.

צימר בחרמון לנופש חלומי
02/12/12 | צימרים
מחפשים מקום מיוחד לחופשה בעונת החורף ? צימר בחרמון זה הפתרון, ישנם כיום מבחר צימרים ליד החרמון לנופש חלומי כנסו למידע

צוק החלומות תגובות נופשים
20/11/12 | צימרים
חגגנו את וחברותי מסיבת רווקות בוילה צוק החלומות ואני שמחה להמליץ ולהוסיף כאן את תגובתי האישית בשם כל הבנות, היית מסיבת רווקות מושלמת..

אוהלים לאירועים
מחפשים מקום קצת שונה לאירוע שלכם ? אוהלים לאירועים יכולים להיות פתרון מאוד מיוחד עבורכם, כנסו למאמר הבא וקבלו את כל המידע

צימרים לזוגות בצפון כל המידע
24/09/12 | צימרים
מחפשים מידע על צימרים רומנטיים לזוגות בצפון הארץ ? כאן במאמר כל המידע הדרוש לכם על ענף הצימרים ובמיוחד על האירוח הרומנטי בצימרים.

צימרים במנות
11/09/12 | צימרים
מחפשים מקום מושלם לחופשה משפחתית או רומנטית בגליל המערבי ? צימרים במנות זה הבחירה הנכונה ביותר עבורכם וכאן במאמר זה תקבלו את כל המידע אותו אתם צריכים כדי לסגור חופשה במושב מנות.

צימרים גדולים | צימר גדול בצפון
05/09/12 | צימרים
רוצים לצאת לחופשה עם המשפחה המורחבת ? צריכים מקום איכותי וגדול ללינה ? כיום ישנם לא מעט צימרים גדולים לנופש, כנסו למאמר זה לכל המידע..

וילות נופש בחד נס
וילות נופש בחד נס- הטרנד החדש בתיירות הפנים בישראל גם אירוח בוילה מפנקת וגם בילוי במושב התיירות חד נס אל מול נופי הכנרת המרהיבים בשילוב אטרקציות מאתגרות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI