דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים ארגון ימי הולדת
ארגון ימי הולדת
מיכל ז 02/12/12 |  צפיות: 2254

יום הולדת של ידכם מתקרב עכשיו מה שנשרק זה לארגן מסיבת יום הולדת. כיום ארגון ימי הולדת לילדים הפך להיות עסק יותר מסובך. כיום אמורים לערוך אטרקציות לילדים כמו ליצנים, קוסמים, מתקנים מתנפחים ועוד מפעילים שונים.  גם יום הולדת בסגנון הישרדות יכולה להיות אופציה נהדרת, המפעילים יפעילו את הילדים בפעולת הישרדות שתרתק אותם.

ניתן לערוך מסיבת יום הולדת בבית, כיום בדרום ישנם ימי הולדת בבאר שבע המאורגנים ע"י מפעילים שיודעים כיצד לארגן את ימי ההולדת של ילדכם בדרך הכי טובה, הילדים לא ישתעממו לרגע! ישנן יתרונות וחסרונות בעריכת ימי הולדת בבית, הבית יוכל להינזק בגלל שהילדים עוברים ויכולים להפיל דברים שבירים, לכן אם יש לכם בית עם חצר, כדאי כי תערכו את יום הולדת בחצר ולא תתנו לילדים להיכנס הרבה לתוך הבית, כל האוכל והשתייה, יהיו בחצר הבית וכך תמנעו לנזק בין כותלי הבית.

ימי הולדת בדרום יכולים להיערך מחוץ  לבית היתרון כי מרווח הנשימה גדול יותר והרעש אינו יפריע לשכנים, גנים ציבוריים או מתחם מיוחד לימי הולדת יכול להיות רעיון אדיר למיקום ימי ההולדת . היום הולדת אמור להיערך לפי רצון הילד או הילדה אם האירוע הוא על כדורגל, אז תערכו לו יום הולדת הקשורה לנושא זה. סדנאות מסוימות יכולות להיות רעיון טוב להפעלת הילדים בימי ההולדת, סדנת בישול, תיאטרון בובות או פינות איפור, יכולים להיות אטרקטיביים ביותר כשעורכים יום הולדת ואמורים להפעיל את הקטנים.

הפעלות לימי הולדת בדרום נעשים בידי מקצוענים שיודעים כיצד להפעיל ילדים בכל הגילאים ומה הם הנושאים המעניינים אותם. הכי חשוב זה לעניין את הילדים בימי ההולדת  ולא לתת להם להשתעמם לרגע. קוסמים הם הדבר הכי מרתק עבור הילדים הם יודעים לתת לחתן היום הולדת את ההרגשה שהוא הכי חשוב ואף נותנים לו לבצע קסם משלו. ימי הולדת מוצלחים רואים על פי הילדים שהיו מוזמנים לימי ההולדת ואף ידברו על זה בכיתה. ילד מרגיש בטחון אדיר כשהילדים מכיתתו אהבו את יום ההולדת .

דוכני יום הולדת זה הדבר הכי פופולרי היום, דוכנים כמו נקניקיות, "שערות סבתא" , דוכני שתייה , כל אלה זה דבר מרכיב מאוד בימי ההולדת של הילדים. עוגה בנושא יום הולדת חשובה אף היא, ניתן היום למצוא עוגות ימי הולדת בהזמנה אישית על פי נושאים, כמו למשל אם הילד אוהב קבוצת כדורגל מסוימת, ניתן ליצור לו עוגה בדמות קבוצת הכדורגל. אין ספק כי ימי הולדת דורש תכנון מראש.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI