דף הבית בידור ופנאי עיצוב מצעים לחדר שינה
מצעים לחדר שינה
Tali Mihaeli 23/12/12 |  צפיות: 3312

מצעים

 

המבחר העצום של מצעים העומד היום לרשותו של הצרכן, מצד אחד מאפשר לו ליהנות מאיכות, חדשנות וממחירים נוחים, אך מצד שני הוא מאוד מקשה על הבחירה. על מדפי החנויות והרשתות אפשר למצוא אינסוף עיצובים, גוונים, טקסטורות וכמובן – מחירים. כל אחד יכול לבחור לעצמו מה שהוא אוהב או אפילו להזמין דרך האינטרנט מבלי לצאת מהבית. עם זאת, מי ששם בראש סדר העדיפויות את האיכות, יצטרך לבצע חיפוש מעמיק, בעיקר כדי להבין – מהם מצעים איכותיים? הרי המחיר הגבוה לא תמיד מבטיח לנו איכות גבוהה והעיצוב עלול לבלבל.

 

מצעים – עיצוב

מצעים איכותיים הם קודם כל מצעים שבעיצובם הושקעה מחשבה רבה ומקורית. בדומה לעולם האופנה גם בעולם מוצרי השינה ישנן עונות וישנן מגמות. המעצבים משתדלים להפתיע את הצרכן עם עיצובים חדשניים ומרהיבים, ייחודיים ובעלי אמירה. קשת הגוונים היא כמעט אינסופית: לקיץ מומלץ לבחור בצבעים עזים ופרחוניים ובחורף בצבעים פסטליים עדינים ומחממים. רצוי כמובן שהעיצוב ישתלב עם הקו העיצובי של חדר השינה. אם הילדים למשל אוהבים גיבורי על, אז גם את המצעים אפשר לבחור בהתאם. אם ההורים אוהבים סגנון כפרי אז רצוי ללכת על קו עיצובי רווי בתחרה ועיטורים אותנטיים. מומלץ להשתמש למצעים למיטת תינוק בגוונים רגועים.

 

מצעים – סוג הבד

כשבוחרים מצעים איכותיים יש לשים לב לאיכות הבד. בתווית של המצעים יהיה רשום האם הוא 100% כותנה סאטן, 50% כותנה והשאר פוליאסטר או אחוזים שונים של חוטים סינטטיים. 100% כותנה סאטן מבטיח בד נעים וחזק לאורך זמן ובריא לגוף האדם ובמיוחד לגופם של ילדים. עם זאת כותנה זה משהו שקשה יותר לכבס ולייבש, המצעים יהיו קצת יותר כבדים ואולי אפילו ידרשו גיהוץ. בדים סינטטיים קלים יותר, לא מתקמטים ומתייבשים ברגע, אך הרבה פחות בריאים לגוף: גורמים לזיעה, גירודים וחוסר נוחות כללית במהלך הלילה. חשוב לשים לב שהצבע של הבד לא יורד – יש לשפשף את הבד ביד ולראות שלא נשאר צבע על היד. כמו כן, כדאי שהמצעים יהיו עמידים לטמפרטורות גבוהת בכביסה ובגיהוץ, זה מעיד על איכות הבד.

 

מצעים – צפיפות

כמו שבוחרים מגבת איכותית לפי צפיפות הסריגה (כמה שיותר צפיפות ככה יותר איכות) כך בוחרים גם את המצעים. מצעים איכותיים אמורים להכיל יותר חוטים מה שמעניק תחושת מגע של רוך ונעימות. בדרך כלל יהיה מדובר בצפיפות של לפחות 180 חוטים לאינטש מרובע. מצעים יוקרתיים יהיו בעלי צפיפות 250 ומעלה. תוכלו למצוא מצעים כאלה בחברת וויט ספינג המשווקים מצעים מכל הסוגים וגם לתינוקות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Tali Mihaeli


 


מאמרים נוספים מאת Tali Mihaeli
 
מצעים לחדר שינה
23/12/12 | עיצוב
www.whitespring.co.il - מצעים איכותיים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI