דף הבית בידור ופנאי בידור תחביבים ופנאי - אחר קייטרינג לבר מצווה, לא על הלחם לבדו
קייטרינג לבר מצווה, לא על הלחם לבדו
דניאלל 29/12/12 |  צפיות: 2775

כיצד נבחר קייטרינג לבר מצווה?

הגיע הזמן לאירוע המצוות, הילד בן 13, זמן למצוא רב, למצוא אולם, להכין הזמנות, לדאוג לתקליטן, והכי חשוב לדאוג לחברת קייטרינג לבר מצווה. במאמר הבא נביא לכם טיפים לבחור קייטרינג לבר מצווה. חברות קייטרינג לבר מצווה לא חסרות בישראל, השוק רק הולך וגדל, והתחרות בתחום גדולה מתמיד. בשבילנו זה מצוין, אך גם קשה. מצוין כי ישלנו מבחר עצום לבחור מתוכו חברת קייטרינג איכותית, מצד שני קשה לבחור מבין כל חברות הקייטרינג לבר מצווה. נתחיל בכך שמרבית חברות הקייטרינג לבר מצווה בישראל כשרות, זה עתה הילד עלה לתורה, אין סיבה שנביא אוכל לא כשר נכון?

כמובן שבכל אירוע ללא קשר אם אתם שומרים או לא, מומלץ להביא אוכל כשר כדי להתחשב בכל אורחי האירוע. אז כאשר אנחנו בוחרים בקייטרינג כשר כעת האפשרות שלנו מתחלקת ל2 אופציות כלליות של תפריטים: חלבי ובשרי. מרבית אירועי הבר מצווה נחגגים בשעות הצהריים/בוקר. לכן במידה ואתם עורכים את אירוע הבר מצווה בזמנים האלה, אנחנו ממליצים על חברת קייטרינג לבר מצווה עם תפריט חלבי. אוכל חלבי הוא קליל יחסית, ולא מכביד. כארוחת צהריים הוא מעולה כארוחה קלילה אך משביעה ומפנקת. אם בכל זאת החלטתם לקיים את אירוע הבר מצווה בערב, אנחנו ממליצים על חברת קייטרינג לבר מצווה עם תפריט בשרי. כעת לאחר שבחרנו בסוג הכללי של התפריט, זה הזמן לבחור את התפריט עצמו מחברת הקייטרינג לבר מצווה.

טיפים לבחירת קייטרינג לבר מצווה

כמו שאמרנו, לא חסרות חברות קייטרינג לבר מצווה, והתחרות גדולה. חברות קייטרינג לבר מצווה מכינות תפריטים שונים וסוגי מאכלים שונים, מזרחיים, איטלקיים, אסיאתיים וכו'. חלקן גם משלבות. בבחירת התפריט כמובן שידכם חופשית, על טעם ועל ריח אין מה להתווכח. אך עם בחירת התפריט יש כמה טיפים שחשוב שתשימו לב אליהם. ראשית אנחנו ממליצים לגוון בתפריטים כמה שיותר, גוונו במנות ראשונות, בעיקריות ובאחרונות. תנו את חופש הבחירה לאורחים שלכם, הם יאהבו את זה.

טיפ נוסף שחשוב לשים לב אליו הוא שבדקו מול החברה שהאוכל נעשה בסמוך לאירוע ולא יום לפני, ההבדל הוא גדול ומורגש, ואין כמו אוכל טרי שנעשה כמה שעות קודם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאלל


 


מאמרים נוספים מאת דניאלל
 
מפיקי אירועים חסכון בזמן וכסף
כאשר נדרש לארגן אירועים גדולים כבר מצוות וחתונות, ישנם המון דברים שחשוב לדאוג להם על מנת שהאירוע יצליח, החל מהפרטים הקטנים ביותר ועד הגדולים. כמובן שאת הכל צריך לבצע בזמן מוגבל ועם תקציב אשר יש לחלק אותו בחוכמה רבה כך שיתאים להכל מהכל.

קייטרינג לבר מצווה, לא על הלחם לבדו
הגיע הזמן לאירוע המצוות, הילד בן 13, זמן למצוא רב, למצוא אולם, להכין הזמנות, לדאוג לתקליטן, והכי חשוב לדאוג לחברת קייטרינג לבר מצווה.

עיצוב הבית באמצעות שטיחים טבעיים
אין ספק שאחת מהדרכים שלנו לעצב את הבית בצורה יפה יותר היא על ידי שטיחים דקורטיביים, מודרניים וטבעיים, ואין זה פלא שאנחנו רואים אותם ביותר ויותר בתים. בניגוד למה שהיה נהוג בעבר, השטיחים המודרניים הם בעלי צבעים שונים ובעיקר בעלי דוגמאות שונות.

עורך דין דרישת פיצויים
כיום תביעת פיצויים היא דבר נפוץ. ניתן להגיש תביעת פיצויים בגין נושאים שונים כמו תביעות נזיקין אשר בהן נגרם נזק גופני או נפשי לאדם, או תביעה בגין הוצאת דיבה ולשון הרע.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI