דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים טיפים כלליים להפעלת גנרטורים – חלק ב'
טיפים כלליים להפעלת גנרטורים – חלק ב'
עידן מור 13/01/13 |  צפיות: 2281

רב כח – שם חזק. מוצרים חזקים.

טיפים כלליים להפעלת גנרטורים – חלק ב'

תודה שבחרתם לראות את החלק השני במאמר "טיפים כלליים להפעלת גנרטורים"

תחזוקת הגנרטורים

מפעלים רבים שוכרים את שירותיהם של חברות אשר תפקידם הוא לתחזק את הגנרטור המוצב לגיבוי, על מנת שבמקרה הצורך, הגנרטור יפעל בצורה האופטימלית וללא פגיעה בצרכים האחרים. תחזוקה זו כוללת דאגה לדלק, בדיקה תקופתית, הפעלת הגנרטור בזמן חירום ובדיקת התנעה על פי הצורך. גם כאשר משכירים גנרטור נייד לצרכים פשוטים יותר, יש לוודא את תקינותו לפני שינועו ולקיחתו למקום המדובר. במרבית המקרים, גנרטור נייד אפשר יהיה להפעיל עוד במחסני החברה עצמה, וחשוב מאוד לוודא לפני הלקיחה שזה בדיוק הגנרטור אותו אתם צריכים. ישנן עוצמות רבות וסוגים רבים של גנרטורים, אל תקחו גנרטור שלא מתאים לכם!

כמובן שגנרטורים גדולים קשים להדגמה שכזו, אולם הם להפעיל אותם לאחר ההתקנה שלהם במקום.

כללים מחייבים בעת הפעלת גנרטור

לפני הפעלת הגנרטור, יש לוודא את תקינות המערכת ואת בטיחות הפעלתה. גנרטור ביתי, גנרטור מקצועי וכל גנרטור אחר יש להפעיל כאשר לא מחוברים אליו שום מכשירים נוספים. כדאי לוודא שאין נזילות של שמן או דלק. כמו כן כדאי למלא דלק בגנרטור (לא כאשר הוא פועל), כך שיהיה מספיק לכל ההפעלה המתוכננת. על הדלק להיות נקי, 95 נטול עופרת, ללא חול או אבק נראים. יש לוודא כי כל החלקים שלמים ומחוברים, אולם אין לגעת במכווני המנוע.

ככלל, לפני הפעלת הגנרטור, יש לקרוא בעיון את ההוראות הצמודות אליו ואת כללי הביטחון, בכדי לנסות למנוע סכנות פוטנציאליות או נזקים בלתי הפיכים. לפני ההפעלה, יש לוודא כי מפסק הבטיחות בגנרטור אכן עובד. במצבים של עומס יתר, הגנרטורים יפסיקו לעבוד בפתאומיות! במצב כזה יש  לנתק את כל צרכני החשמל המחוברים לגנרטור, באופן כזה שלא ייגרם להם נזק מיותר. בפעם הבאה שתרצו להפעיל את הגנרטור תצטרכו לנתק חלק מהמכשירים המחוברים אליו כדי למנוע קצרים עומסים נוספים.

מקווים שהכחמתם!

מוגש בעוצמה ע"י רב כח

058-5-508-508

גנרטורים חזקים להשכרה, גנרטורים חזקים למכירה ועוד

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עידן מור


 


מאמרים נוספים מאת עידן מור
 
מהן התקלות הנפוצות בגנרטורים - חלק ב'
תקלות נפוצות בגנרטור בנזין * דלק שנשאר במערכת ההזרקה התיישן והמנוע אינו מצליח לשרוף אותו כראוי. * שמן שרוף שלא הוחלף בזמן עלול לפגוע במנוע הגנרטור. * מתח החשמל של הגנרטור לא יציב וגורם לנפילות מתח וכיבוי הגנרטור. * קורוזיה במערכות הגנרטור השונות.

מהן התקלות הנפוצות בגנרטורים - חלק א'
גנרטורים, כמו כל מכשיר חשמלי אחר, מועד לבעיות וקלקולים במהלך שנות עבודתו. במידה ורכשתם גנרטור, יש לבדוק תחילה האם התקלות אשר נוצרו נמצאות במסגרת תעודת האחריות שהתקבלה במעמד הקנייה. במידה והגנרטור לא נמצא במסגרת האחריות, ישנן חנויות מסוימות אשר מתמחות בתיקון גנרטורים במחירים הוגנים.

מה ההבדל בין גנרטור בנזין לדיזל - חלק ב'
רב כח – שם חזק. מוצרים חזקים. מה ההבדל בין גנרטור בנזין לדיזל - חלק ב' תודה שבחרתם לקרוא את החלק השני במאמר " מה ההבדל בין גנרטור בנזין לדיזל " בחלק זה נזכיר נמשיך לכתוב על המאפיינים של הגנרטורים השונים.

מה ההבדל בין גנרטור בנזין לדיזל - חלק א'
השימוש בגנרטור, בין אם הוא מתבסס על דיזל ובין אם על בנזין, נעשה נפוץ יותר ויותר. יתרה מכך, בפעמים רבות השימוש בגנרטור, מכל סוג שהוא ,הוא מחויב המציאות, ולא נותר אלא לחפש את המתאים ביותר לצרכים הספציפיים. לפעמים אי אפשר, באופן זמני או קבוע להתחבר לחברת חשמל, ולכן הומצאו הגנרטורים הוא כה חשוב. הגנרטור יכול לשמש למטרות ביתיות, תעשייתיות או לזמני הפנאי (למשל טיולים בחיק הטבע, אירועים שונים כגון ימי הולדת או מסיבות טבע).

מדוע עדיף לשכור גנרטור ולא לקנות – חלק ב'
רב כח – שם חזק. מוצרים חזקים. מדוע עדיף לשכור גנרטור ולא לקנות – חלק ב' תודה שבחרתם לקרוא את החלק השני במאמר "מדוע עדיף לשכור גנרטור ולא לקנות" בחלק זה נזכיר לכם שוב על מה צריך להקפיד כאשר שוכרים גנרטור כדי לוודא הפעלה תקינה ומושלמת.

מדוע עדיף לשכור גנרטור ולא לקנות – חלק א'
במקרים רבים ומגוונים, נזקקים בעלי עסקים שונים או בתים פרטיים לשימוש בגנרטור. גנרטור, אשר מהווה ספק חשמלי עצמאי, משמש ברוב הפעמים לצורך זמני בלבד. השימוש בגנרטור ייעשה כאשר אין אספקה חשמלית מסודרת לבניין, עסק או בית פרטי. הסיבות לכך יכולות להיות עקב אי יכולת זמנית לחבר את הבניין או הבית לאספקתה של חברת חשמל (בהיעדר טופס ארבע, למשל), טיולים או אירועים בשטחים פתוחים, גיבוי רשת החשמל במפעלים ועוד. לכל אחד מצרכים אלה, יש לבחור גנרטור בעל יכולות אחרות.

מדוע עדיף לקנות גנרטור ולא לשכור – חלק ב'
רב כח – שם חזק. מוצרים חזקים. מדוע עדיף לקנות גנרטור ולא לשכור – חלק ב' תודה שבחרתם לקרוא את החלק השני במאמר "מדוע עדיף לקנות גנרטור ולא לשכור" המשך השיקולים השונים אשר צריכים להילקח בחשבון קניית גנרטור

מדוע עדיף לקנות גנרטור ולא לשכור – חלק א'
הצורך בגנרטור עולה פעמים רבות למטרות וצרכים שונים. בפני המעוניינים ומשתמשי הגנרטורים השונים, עומדות אחת משתי האפשרויות: האחת היא רכישת הגנרטור והשנייה היא השכרת גנרטור. לכל אחת מצורות אלו, יש את היתרונות והחסרונות הנלווים.

טיפים כלליים להפעלת גנרטורים – חלק ב'
מפעלים רבים שוכרים את שירותיהם של חברות אשר תפקידם הוא לתחזק את הגנרטור המוצב לגיבוי, על מנת שבמקרה הצורך, הגנרטור יפעל בצורה האופטימלית וללא פגיעה בצרכים האחרים. תחזוקה זו כוללת דאגה לדלק, בדיקה תקופתית, הפעלת הגנרטור בזמן חירום ובדיקת התנעה על פי הצורך.

טיפים כלליים להפעלת גנרטורים – חלק א'
הפעלת גנרטור, מושכר או קנוי, מלווה בתדריכים והוראות רבות. מכיוון שלפעולה זו ישנה השלכה כלכלית , המטרה היא לנסות להפיק ממנו את המקסימום שאפשר. בין אם מדובר באירוע או בצורך ביתי זמני, ישנם כמה טיפים אשר יעזרו למנוע עוגמת נפש מסוימת מחד, ושביעות רצון מתפעול המכשיר מאידך. אחד הטיפים החשובים לפני הפעלת הגנרטור יהיו לבחור את סוג הגנרטור בעל הספק החשמל אשר יתאים באופן מדויק לצרכים הספציפיים. ככל שההתאמה בין הגנרטור לצרכים הספציפיים יהיה מדויק יותר, כך יתגלו פחות בעיות ותקלות לא רצויות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI